Anders zal ik toch voor de 19inch met 215 gaan ipv 225
Anders kun je elke dag je auto wassen

Dit is echt pure P*RNO

JimmyGTI schreef:@ Bas,
Die man van Velgencenter zweerde erbij dat die velgen super goed waren, en de afwerking is ook super volgens hem.
Ik waag het er wel op want de 710's zijn niet schrikbarend duur en als je steenslag krijgt laat je ze maar een keer overspuiten, toch?
en dan erbij elke velg kan krom gaan als je met 250 km/h door een kuil rijd. En we moeten niet vergeten dat de standaard Detroit's supeeer sterk zijn..
Heb al eerder vage verhalen gehoord over velgencenter en mensen doe toen afgehaakt zijn. Kan je ze niet gewoon zelf bestellen ergens?JimmyGTI schreef:Vraagje,
Ben nog met de VMR's bezig, wat ik via Velgencenter.nl doe maar vindt ze een beetje vaag.
eerst had hij ze al besteld voor me, en nu moet ik ineens aanbetalen voordat hij ze gaat betsellen. En het moet €500,- zijn, ik vindt dat veel geld om aan te betalen niet?
hoe denken jullie hierover?
Oke thnx dirk, maar wat kost dat afdraaien dan? en dat kan allemaal zonder problemen?Dirk schreef:Als ik eerlijk ben ga ik alsnog voor het TTRS wiel. Zoniet het R8 wiel! eigenlijk moet je natuurlijk de gehele auto zien. Over de etwaarde zou ik me niet druk maken. Ik denk dat het niet gaan aanlopen (afhankelijk van de breedte) maar anders kan je ook nog de wielen laten afdraaien zodat de et waarde hoger wordt of je kan je kassen laten rollen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten