RNS 510 V15
RNS 510 V15
Al beschikbaar? Vorig jaar was V14 rond deze tijd al wel te krijgen...
Ik ben ook wel geinteresseerd in een recente versie van de flitspalen POI's. Moet ik zelf een setje maken of is deze kant en klaar te krijgen?
Ik ben ook wel geinteresseerd in een recente versie van de flitspalen POI's. Moet ik zelf een setje maken of is deze kant en klaar te krijgen?
Laatst gewijzigd door Matr1x op 18 aug 2017, 04:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: RNS 510 V15
Deze zomer overigens met de auto naar Kroatië gereden en kwam erachter dat West Europa bij Oostenrijk en Italië stopt. Ik had dus geen kaart voor Slovenië en Kroatië en moest de navi op telefoon gebruiken.
Had ik dit kunnen voorkomen? Kun je zowel West als Oost Europa laden? Of had ik gewoon Oost Europa op dvd mee moeten nemen en onder het rijden moeten switchen maar Oost Europa vanaf dvd afspelen?
Had ik dit kunnen voorkomen? Kun je zowel West als Oost Europa laden? Of had ik gewoon Oost Europa op dvd mee moeten nemen en onder het rijden moeten switchen maar Oost Europa vanaf dvd afspelen?
Ik zie V14 overal weer voorbij komen, maar die is van vorig jaar... is V15 al ergens gespot?
v15 is al beschikbaar volgens sommige bronnen.
is dat deze? https://www.autopar.nl/rns510-navigatie ... arten-2018
ik houd gps underground wel weer in de gaten
ik houd gps underground wel weer in de gaten

-
- Type auto: Golf MKVI
Op gps underground staat ie ook op nu.
Bedankt voor de tip. Ik heb hem nu ook en zonder problemen kunnen installeren. Op naar V16 (volgend jaar).
P.S. Iemand nog een tip om de speedcams bij te werken? Ik heb nog een versie van 2012
P.S. Iemand nog een tip om de speedcams bij te werken? Ik heb nog een versie van 2012

-
- Type auto: Golf MKVI
op spotnet kwam ik 2017 tegen, heb hem echter nog steeds niet geladen.
edit: is van 2014
edit: is van 2014