Ik ben sinds 3 maanden in bezit van een gti die ik heb geïmporteerd uit luxemburg.
Zeer nette staat motorisch, alleen merkte al gouw dat de er te weinig boost was omdat ik door mn oude tdi werd wegetrokken.:/
Vervolgens een Go fast bits DV + aangeschafd omdat de B versie die orgineel er op zat zo lek al een mandje was.
Na het instaleren van de divertervalve met de GFB DV+ meteen in de auto gesprongen om te testen. Al gouw sprong er een slang af bij de intercooler waarbij ik vervolgens de groene o ring heb vervangen en de slang er weer goed op heb geklikt weer gaan testen. dit ging goed en had het idee dat die vollgedig zn kracht weer terug had. Tot dat ik ineens een zeer luid geluid hoorde precies bij 4000 RPM bij 50% gas of meer.
Ook merk ik weer dat hii weer kracht mist en dat die niet lekker door wilt trekken in hoge toeren.
Ik heb de computer er aan gezet om te loggen wat niet helemaal lukte, maar mn passagier merkte wel dat er telkens minder en minder boost was dermaten dat ik opnieuw optrok en again and again omdat de log niet lukte.
Tot de dag van vandaag is de proble er nogsteeds en heb ik geen oplossing kunnen vinde op forums en dergelijke.
Wel vond ik iets over de LMM dat je die los koppelt tijdends draaiende motor vervolgens weer aansluit en motor uit zet. Dan de computer er aan hangen en de LMM fout code er uit te wissen,
Ook dit heeft het niet verholpen.
Natuurlijk beetje rond gevraagd en krijg je meteen te horen dat je turbo stuk is natuurlijk maar deze heb ik er afgehaald tijdens het vervangen van de distributie riem,En hij was in goeden staat.
Ook had ik andere k03 turbos liggen maar die waren lang niet zo netjes als de origneel geleverde turbo van de auto zelf.
Ik rij er amper mee omdat ik toch de auto teveel vind verbruiken en ik qua verhouding qua kracht en verbruik niet een tevreden gevoel krijg.
Hoop dat iemand een degelijke probleem heeft opgelost en bij uit de brand kan helpen en mij te verlossen van een 96 civic die ik nu rij voor woonwerk verkeer. Zou toch graag lekker in mn gti zitte. Met stoel verwarming met dit weer haha.
Bvd voor alle reacties!
Jeremy
Ps. Dyslect excusses voor de opmaak en punt coma gebruik etc. etc.

Sent from my TRT-LX1 using Tapatalk