Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Zojuist met JD Engineering gesproken en wij zijn blij dat er zoveel aanmeldingen zijn gekomen. Dank hiervoor. Doordat er zoveel aanmeldingen zijn gekomen stop ik de aanmeldperiode. Jullie mogen je nog wel opgeven, echter komen deze mensen dan op een reserve lijst. Wellicht dat er nog plaats is.
Volgende week krijgen jullie een mail van Alice met daarbij de planning. Ik sta in CC dus ik geef een seintje zodra de mails zijn verstuurd. Check dan jullie mail box. Indien jullie geen mail hebben gekregen dan moeten jullie dit even aan mij melden.
MK5benGTI schreef: ↑01 jun 2018, 10:24
Zojuist met JD Engineering gesproken en wij zijn blij dat er zoveel aanmeldingen zijn gekomen. Dank hiervoor. Doordat er zoveel aanmeldingen zijn gekomen stop ik de aanmeldperiode. Jullie mogen je nog wel opgeven, echter komen deze mensen dan op een reserve lijst. Wellicht dat er nog plaats is.
Volgende week krijgen jullie een mail van Alice met daarbij de planning. Ik sta in CC dus ik geef een seintje zodra de mails zijn verstuurd. Check dan jullie mail box. Indien jullie geen mail hebben gekregen dan moeten jullie dit even aan mij melden.
Tot zover, fijn weekend alvast!
Top, dan wachten we volgende week af! Mooi dat er veel mensen/auto's komen Goed weekend!
Bruinsje-GTI schreef: ↑04 jun 2018, 10:03
Had mij opgegeven voor aankomende zaterdag 9 juni bij JD, maar ben helaas toch verhindert!
De eerste op de reservelijst kan dus voor mijn plaats.
Veel plezier allemaal zaterdag!
Bedankt voor het melden. Wil je je ook afmelden bij JD?