Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sinds ik mijn huidige auto heb gekocht, probeer ik mijzelf steeds meer te verdiepen in auto's, En hoe ze werken natuurlijk.
Maar nu zou ik wel willen weten hoe het detailen/professioneel schoonmaken van auto nou in zijn gang gaat.
Ik heb letterlijk nul ervaring met shampoos en wax en dergelijke, Maar zou ik het wel graag willen leren.
daar in tegen kan mijn auto ook wel een detailbeurt gebruiken.
Zou er iemand zin hebben om het uitgebreid uit te leggen?
Sinds ik mijn huidige auto heb gekocht, probeer ik mijzelf steeds meer te verdiepen in auto's, En hoe ze werken natuurlijk.
Maar nu zou ik wel willen weten hoe het detailen/professioneel schoonmaken van auto nou in zijn gang gaat.
Ik heb letterlijk nul ervaring met shampoos en wax en dergelijke, Maar zou ik het wel graag willen leren.
Ik wil het je best uitleggen hoor. Het forum van Carclean is ook leuk om te lezen, maar is lastig omdat er zo veel informatie staat. Stuur maar een PB’tje wat je wilt weten
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Ik wil het je best uitleggen hoor. Het forum van Carclean is ook leuk om te lezen, maar is lastig omdat er zo veel informatie staat. Stuur maar een PB’tje wat je wilt weten
Wat ik dus al zei.. ik weet er eigenlijk nul van? Buiten dat als het glimt het waarschijnlijk gelukt is.. maar waar moet ik beginnen en waarbij moet ik rekening houden?
wjb#222 schreef: ↑21 jun 2018, 22:01
ik zou ook wel eens een poetsdag voor beginners willen mee maken
leren wassen met 2 emmer systeem
kleien
polijsten
en al die stappen
ipv nu vlug door de krasstraat raggen
Zo iets lijkt mij ook wel wat. en ik denk waarschijnlijk dat wij dan niet de enige zullen wezen.
Met detailen willen mensen vaak rennen voor dat ze kunnen lopen.
Ik zou je adviseren eerst echt je auto knap leren te wassen, and dan steeds een stukje verder gaan.
Om een echt goede basis te hebben (lees 3 knappe emmers, washmitts's, droogdoek, een HD reiniger en misschien een foam gun) zit al een behoorlijk kosten plaatje aan vast.
Je mag altijd een keer langs komen om te zien hoe je een auto en knap wast.
Ride:
A5 Coupe (F5) 2.0 TFSI quattro (252 PK) S tronic - Daytona Grey
Zluytr schreef:Met detailen willen mensen vaak rennen voor dat ze kunnen lopen.
Ik zou je adviseren eerst echt je auto knap leren te wassen, and dan steeds een stukje verder gaan.
Om een echt goede basis te hebben (lees 3 knappe emmers, washmitts's, droogdoek, een HD reiniger en misschien een foam gun) zit al een behoorlijk kosten plaatje aan vast.
Zluytr schreef: ↑22 jun 2018, 12:54
Met detailen willen mensen vaak rennen voor dat ze kunnen lopen.
ja dat bedoel ik idd keer mee kijken/helpen
gewoon stapsgewijs leren echt goed je auto wassen/poetsen/in de wax zetten