Chiptuning MPcarworks
Chiptuning MPcarworks
Kenners,
Ik zat eens te neuzen op de site bij vagnetics en ik kwam bij MPcarworks uit. Ik zie dat zij ook chiptuning aanbieden, heeft iemand hier al ervaring mee en hoe zijn de ervaringen?
Groet,
Daniel
Ik zat eens te neuzen op de site bij vagnetics en ik kwam bij MPcarworks uit. Ik zie dat zij ook chiptuning aanbieden, heeft iemand hier al ervaring mee en hoe zijn de ervaringen?
Groet,
Daniel
Golf V GTI 08 Black Magic Pearl
Forge PCV Delete / GFB DV+ / 3" DownPipe / CTS Turbo Intake
Re: Chiptuning MPcarworks
Als je MP carworks in Den Haag bedoeld heb ik altijd mijn S3 naar toe gebracht. Ze zijn goed en niet duur.MK5GTI08 schreef:Kenners,
Groet,
Daniel
Wat ik heb begrepen rijden ze met de tuning je auto (weet niet of het met een oplegger gebeurt) naar Lochum.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Denk dat ze eerder diverse logs maken, die naar JD sturen, welke ze aanpast, en ze dan opnieuw laden in de ECU en opnieuw loggen...WillsR schreef: ↑30 aug 2018, 18:24Als je MP carworks in Den Haag bedoeld heb ik altijd mijn S3 naar toe gebracht. Ze zijn goed en niet duur.MK5GTI08 schreef:Kenners,
Groet,
Daniel
Wat ik heb begrepen rijden ze met de tuning je auto (weet niet of het met een oplegger gebeurt) naar Lochum.
Toen ik mijn auto bracht, vroeg ik hoe ze die tuning deden uit nieuwsgierigheid. En ze vertelden dat ze met meerdere auto’s naar JD rijden. Ik maakte nog een opmerking dat het best ver was en tijd kost maar dat vonden ze niet erg. Misschien had ik beter door moeten vragen maar ik had toen nog geen R had en de S3 was al gechipt. Maar waarschijnlijk heb jij gelijk want ik vond dat antwoord al raar.Bluepower schreef:Denk dat ze eerder diverse logs maken, die naar JD sturen, welke ze aanpast, en ze dan opnieuw laden in de ECU en opnieuw loggen...WillsR schreef: ↑30 aug 2018, 18:24Als je MP carworks in Den Haag bedoeld heb ik altijd mijn S3 naar toe gebracht. Ze zijn goed en niet duur.MK5GTI08 schreef:Kenners,
Groet,
Daniel
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Breng mijn R20 sinds 2014 daar voor onder andere onderhoud, tuning, advies. Prima bedrijf en aardige eigenaar (Martin). Weet waar hij het over heeft en zoals eerder hier beschreven zeker niet aan de prijzige kant.
MP Carworsk & Vagnetics werken samen onder een kap.
Zou zeggen: geef het een kans.

JD Stage 5 | 556pk / 638Nm
- sitechris
- Type auto: BMW 330i Touring
- Contacteer:
Waarom niet rechtstreeks naar JD gaan voor tuning? Sta/ben je er zelf bij als het gebeurt.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Oke. Het probleem is dat JD 200 km heen en 200 km terug is. DVX idem dito. Ik zag dit per toeval voorbij komen en ik dacht misschien heeft iemand dit al gedaan.
Golf V GTI 08 Black Magic Pearl