Goedenavond,
Mijn gti PP DSG uit 2013 wordt niet warm. Van de week foutcode P0116. Hierbij is de koelvloeistoftemperatuursensor (g62) vervanfen en foutcode gewist.
Koelvloeistof blijft op 70 graden steken en olietemperatuur wordt niet warmer dan 75. Als ik in de stad rijd zakken de temperaturen naar het minima. Tevens gaan beide ventilatoren voluit blazen. Ik weet dat het blijkbaar de thermostaat is. Maar ik heb begrepen dat de mk7 gti dsg 3 thermostaten heeft. Is het mogelijk te achterhalen welke thermostaat het is en deze zelf te vervangen?
Auto wordt niet warm
Auto wordt niet warm
Volkswagen golf gti performance 2013 sold
Audi s3 FL Sportback 2017 sold
Re: Auto wordt niet warm
Miscchien dat je thermostaat defect is waardoor je bypass niet meer werkt...HalGTI schreef: ↑19 jan 2019, 20:06 Goedenavond,
Mijn gti PP DSG uit 2013 wordt niet warm. Van de week foutcode P0116. Hierbij is de koelvloeistoftemperatuursensor (g62) vervanfen en foutcode gewist.
Koelvloeistof blijft op 70 graden steken en olietemperatuur wordt niet warmer dan 75. Als ik in de stad rijd zakken de temperaturen naar het minima. Tevens gaan beide ventilatoren voluit blazen. Ik weet dat het blijkbaar de thermostaat is. Maar ik heb begrepen dat de mk7 gti dsg 3 thermostaten heeft. Is het mogelijk te achterhalen welke thermostaat het is en deze zelf te vervangen?
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
Auto gaat morgen naar de dealer. Ik hoop dat een kosten beperkt blijven en dat ik de auto dezelfde terug heb.
Volkswagen golf gti performance 2013 sold
-
- Type auto: golf7
Mag ik vragen wat het probleem was? Ik heb hetzelfde
Ben ook benieuwd
VW Golf GTI DSG MKVII
Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant