Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vraagje over de Oettinger dakspoiler.
Heeft iemand er ervaring mee, sluit het een beetje mooi aan op de lijnen van de auto?
Ik probeer hier en daar wat info te krijgen bij garages/ schadehuizen etc maar heb het idee dat ze niet staan te springen om het te installeren
Ten slotte, wat vinden jullie ervan? Is het een toevoeging of niet?!
Ik vind het het echt nooi eruit zien. Maak de auto een stuk stoerder.
Kan de spoiler ook nog eraf of is de 3M tape daar de sterk voor?
Wordt de spoiler geleverd in kleur of moet je m nog spuiten?
Volkswagen golf gti performance 2013 sold
Audi s3 FL Sportback 2017 sold
Ik heb het onlangs besteld via Carstyle voor ongeveer 390 euro.
Werd geleverd in primer wit en een soort lijm om het vast te zetten dus geen 3m tape.
Sluiting is perfect alles loopt goed over, lijkt net alsof het standaard is.
Akabooy schreef:Ik heb het onlangs besteld via Carstyle voor ongeveer 390 euro.
Werd geleverd in primer wit en een soort lijm om het vast te zetten dus geen 3m tape.
Sluiting is perfect alles loopt goed over, lijkt net alsof het standaard is.
Het is zeker een toevoeging aan de auto, tot nu toe in de omgeving van de Randstad heb ik niet veel auto’s gezien met deze spoiler. Dus je onderscheid je Golf er wel een beetje mee.
Zoals te zien op de foto’s zijn er geen verschillen bij de naden en sluit het gewoon goed aan.
Ziet er gelikt uit. Die lijnen aan de zijkant lopen ook mooi door. Net alsof de auto zo geleverd is. Dank voor de foto’s, veel veilige km’s toegewenst!
Akabooy schreef:Het is zeker een toevoeging aan de auto, tot nu toe in de omgeving van de Randstad heb ik niet veel auto’s gezien met deze spoiler. Dus je onderscheid je Golf er wel een beetje mee.
Zoals te zien op de foto’s zijn er geen verschillen bij de naden en sluit het gewoon goed aan.
Mit46 schreef: ↑23 jan 2019, 16:19
Ik vind het ook heel mooi!
Ik dacht altijd dat het Clubsport spoilers waren die men op zijn GTI monteerde. Weer wat geleerd.
Het is een subtiele toevoeging (niet zo over de top als bijvoorbeeld op de A45)
CS spoilers kun je niet los monteren. Daar heb je de complete achterklep incl spoiler voor nodig.
Oettinger is een veel gebruikt alternatief. Als je hem toch moet laten spuiten zou ik die Oettinger badge eraf halen en dicht/glad laten maken. Dat vind ik persoonlijk een minder punt van de spoiler.
Current: Tesla Model 3 Performance 2024
Previous: Cupra Formentor VZ310 21' - GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12