Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zit er aan te denken om een andere uitlaat te kopen voor mijn 7R. Op dit moment is alleen de middendemper verwijderd maar op een of andere manier heb ik amper DSG farts.. Als ik andere GTI’s of R vergelijk met de mijne hebben deze vele hardere DSG farts met alleen het verwijderwn van de middendemper. Ik weet nou niet of dit probleem hem in de uitlaat zit of dat het iets anders kan zijn. heeft iemand hier meer idee van?
Auto is trouwens getuned, geen idee waar
Is echt heel veeel sneller dan een standaard R.
En heeft iemand nog een downpipe / systeem en airintake liggen voor een 7R?
Downpipe is echt de grootste restrictie qua geluid. Wil je echt veel geluid krijgen met schakelen zal je een catloze downpipe moeten nemen. Maar dan loop je weer tegen andere “problemen” aan; motorstoring/ apk gedoe/ het gaat wat stinken je auto.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
DSG farts horen zelfs met stock uitlaat overduidelijk aanwezig te zijn. Mijn CS is behoorlijk luid, fart en knalt er lekker op los.
Ik heb wel in meerdere video's gezien van getunede GTI/R's dat de farts juist minder waren geworden. Mogelijk iets te maken met de software van de DSG die is aangepast?
Current: Tesla Model 3 Performance 2024
Previous: Cupra Formentor VZ310 21' - GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Bij mij is Stage 2 bij DVX gedaan. Farts zijn volledig weg, enkel na een update is er een soort van DSG fart terug maar niet op het oude niveau wat ik zelf betreur:(
sebasss2 schreef: ↑14 mar 2019, 11:32
Bij mij is Stage 2 bij DVX gedaan. Farts zijn volledig weg, enkel na een update is er een soort van DSG fart terug maar niet op het oude niveau wat ik zelf betreur:(
Inderdaad sommige modellen hebben er last van dat de DSG fart verdwijnt na tuning.
Stock hebben sommige nieuwere versies (octavia RS, Golf GTI, etc...) zelfs geen fart meer.
Ligt inderdaad aan de afstelling van de ECU en TCU.
Mijn vorige Cupra had met stage 2 setup en dsg aanpassing ook geen farts meer.
DVX zou dit in principe wel kunnen oplossen als je wagen stock farts had.
Mijn 7.5R heeft ook een stage 2+ setup met downpipe, en ik heb echt wel luide farts.
Het geluid in algemeen is serieus toegenomen.
2018 GOLF MK7.5 R
Stage 2+ 412pk / 556nm by DVX Performance
KW V2
Motec Ultralight MRC2
sebasss2 schreef: ↑14 mar 2019, 11:32
Bij mij is Stage 2 bij DVX gedaan. Farts zijn volledig weg, enkel na een update is er een soort van DSG fart terug maar niet op het oude niveau wat ik zelf betreur:(
Wat voor een update? Dsg of?
Was voor een DSG update, ze hadden de settings iets aangepast. Prima service van de heren.