Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik vond de zilveren GTI logo’s en VW embleem te licht afsteken tegen de donkergrijze kleur van de auto. Aangezien ik iets origineels wilde, bij deze!
Ook is de achtergond van de achterembleem in de kleur van de auto i.p.v. zwart. Vind het zelf erg geslaagd!
Zeer netjes! Heb ze ook zwart gemaakt op me R maar de Jezus wat is dat 10x beter dan vol zwart op de achterkant! Ik heb een rol carbon wrapping gekocht voor onder de tekens maar die laat ik even liggen en ga hier wat bestellen
Zeer netjes! Heb ze ook zwart gemaakt op me R maar de Jezus wat is dat 10x beter dan vol zwart op de achterkant! Ik heb een rol carbon wrapping gekocht voor onder de tekens maar die laat ik even liggen en ga hier wat bestellen
Is best uniek, ik heb er nog niemand mee zien rijden!
Ik heb gekozen voor de ronde inleg, het is niet moeilijk om te installeren. Aanrader is om de VW logo met een pasje los te wrikken. Beschadigd snel namelijk
GC13 schreef:ziet er tof uit! Ga ik ook maar eens bestellen denk ik. Ik denk dat het bij het logo van jouw auto aan de voorkant ook niet zou misstaan.
Ik heb er inderdaad over nagedacht en aan de voorkant ook de inleg geplaatst. Het ziet er mooier uit dan ik had gedacht! Tevens donkere badges aan de zijkant geplaatst.
Ik ben er ten slotte nog niet over uit of ik de JD engineering sticker achterop ga plakken. Die is best neutraal met zwart en grijs.
spikehome schreef:Ik zou al die badges er eigenlijk af willen hebben.
Gewoon meer anoniem rijden op de dubbele pipes na.
Zou dat kunnen als het er al 3 jaar op zit?
Ja hoor, dat kan zeker.
Eerst voorzichtig met een föhn verwarmen, dan met visdraad achterlangs. Kijk maar op YouTube bij Deutsche Autoparts
spikehome schreef:Ik zou al die badges er eigenlijk af willen hebben.
Gewoon meer anoniem rijden op de dubbele pipes na.
Zou dat kunnen als het er al 3 jaar op zit?
Ja gaat prima. Effe verwarmen idd, ik gebruikte flosdraad..ging ook prima.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"