Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Race Eend schreef:klopt, minder vermogen. Kapot pingelen zullen ze niet doen. Tenzij je echt hele slechte 95 erin propt en vervolgens met 35 graden buiten temp heel lang boven de 200kph gaat planken, dan ga je de grens aardig opzoeken.
Dat was ik inderdaad niet van plan. Respect voor het materiaal .
Thx voor de info.
Nu:
- VW Golf VI GTI DSG, DDC, Deep Black, 18" Detroit&
- Seat Ibiza FR, Magic Black
Hiervoor:
- Audi A4 Avant Proline Business 2.0 TFSI & Audi A4 1.8T
- Peugeot 106 GTI & Peugeot 106 XSI
Uh Dirk? Firezone 98???? Volgens mij is alles behalve BP98 ARAL 102 en Shell V-power racing 100 gewoon 95 of slechter. Ik dacht dat Chris hier een voorbeeldje van had.
Dat betrof toen Gulf Challenger. Ook bagger.
De firezone bij mij in de buurt verkoopt geen 98. Zou best kunnen dat ze het wel aanbieden (al vind ik het niet terug op de site van de firezone)
Miss had dirk zijn sarcasme mode on
Meestal bij shell, v-power, dichtst bijzijnde BP is zn kleine 40 km rijden, heen en terug dus 80 en Duitse shell met v-power racing is ook 40km
Gooi dat er alleen in als ik er langs kom..
Maar goed, er is nu een BP tankstelle in aanbouw z'n kleine km vanaf me huis af
Verlengsnoer schreef:De firezone bij mij in de buurt verkoopt geen 98. Zou best kunnen dat ze het wel aanbieden (al vind ik het niet terug op de site van de firezone)
Miss had dirk zijn sarcasme mode on
Gewoon 95, van Shell.
Binnenkort weer eens BP 98 tanken, kijken of ik verschil merk.
Eerst maar de winterbanden eronder sta nu al te spinnen als ik niet oplet.
Ja klopt, er rijden inderdaad forummers in Limburg! Zondagmiddag 20-11 nog effe geweest tanken in Bruggen!
Die APP werkt super op de I-phone! Ook de brandstofprijzen kloppen!
Edition 30 united grey, full milltek, S3 intercooler, carbon airintake, Fiscon tel/boordcomputer.
Deze keer een keertje tamoil E85 + BP98 getankt. Hij wordt er duidelijk gretiger van. Heerlijk! Zelfs niet gechipt scheelt het dus ook een hoop!
Dus de volgende keer weer! 40l BP98 + 8 liter E85.
Tip voor mensen in Haarlem en omgeving:
Meestal tank ik dit bij de BP express pomp in IJmuiden, tot nu toe de goedkoopste die ik gevonden heb hier in de buurt voor BP Ultimate.
Vince82 schreef:Altijd BP Ultimate 98.
Meestal tank ik dit bij de BP express pomp in IJmuiden, tot nu toe de goedkoopste die ik gevonden heb hier in de buurt voor BP Ultimate.
Hi Vince. Ben dan meteen benieuwd hoeveel jij daar dan betaald
Ik heb op 29-11 de wagen volgegooid bij de BP bij de ZuidWTC/VU (Amsterdam) voor 1.689 (ULT.98 ONG).
Vandaag na ruim 490 km te moeten rijden de wagen vol gegooid bij mij in het dorp bij de BP voor 1.669 per liter.