Mirrorlink activeren staat niet op OBDELEVEN. Mirrorlink is android indd maar niet veel gebruikt. AndroidAuto is de 'carplay' van Android smartphones.Bram-GTI-010 schreef: ↑29 jul 2020, 17:19Ff domme vraag mirror link is van android toch? Die staat wel op OBDeleven en car play weer nietspikehome schreef:Niet geprobeerd idd
Durfde dat toch niet aan.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Obdleven
-
- Type auto: Golf MK7 GTI Perf
Re: Obdleven
- Bram-GTI-010
- Type auto: Golf 2019 GTI perf
StarSqream schreef:Mirrorlink activeren staat niet op OBDELEVEN. Mirrorlink is android indd maar niet veel gebruikt. AndroidAuto is de 'carplay' van Android smartphones.Bram-GTI-010 schreef: ↑29 jul 2020, 17:19Ff domme vraag mirror link is van android toch? Die staat wel op OBDeleven en car play weer nietspikehome schreef:Niet geprobeerd idd
Durfde dat toch niet aan.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Ja zag dit staan dus vandaar en die carplay unlocken kost ook €200,- weer
-
'Mirrorlink in motion' Ja. Dat is ALS je mirrorlink al geactiveerd is (+ carplay & android auto). Dan kan je mirrorlink tijdens het rijden volledig gebruiken. 'Video in motion' is weer videoclips bekijken tijdens het rijden. Normaal stopt ie automatisch boven een bepaalde snelheid.Bram-GTI-010 schreef: ↑29 jul 2020, 19:11StarSqream schreef:Mirrorlink activeren staat niet op OBDELEVEN. Mirrorlink is android indd maar niet veel gebruikt. AndroidAuto is de 'carplay' van Android smartphones.Bram-GTI-010 schreef: ↑29 jul 2020, 17:19
Ff domme vraag mirror link is van android toch? Die staat wel op OBDeleven en car play weer niet
Als je op een app klikt dan zie je de omschrijving by the way.
€200 voor carplay is oplichting.
Laatst gewijzigd door StarSqream op 29 jul 2020, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bram-GTI-010
Thanks! Weet jij geen adresje dan?StarSqream schreef:'Mirrorlink in motion' Ja. Dat is ALS je mirrorlink al geactiveerd is (+ carplay & android auto). Dan kan je mirrorlink tijdens het rijden volledig gebruiken. 'Video in motion' is weer videoclips bekijken tijdens het rijden. Normaal stopt ie automatisch boven een bepaalde snelheid.Bram-GTI-010 schreef: ↑29 jul 2020, 19:11StarSqream schreef: Mirrorlink activeren staat niet op OBDELEVEN. Mirrorlink is android indd maar niet veel gebruikt. AndroidAuto is de 'carplay' van Android smartphones.
€200 voor carplay is oplichterij.
-
https://gathering.tweakers.net/forum/li ... es/1769593Bram-GTI-010 schreef: ↑29 jul 2020, 19:32Thanks! Weet jij geen adresje dan?StarSqream schreef:'Mirrorlink in motion' Ja. Dat is ALS je mirrorlink al geactiveerd is (+ carplay & android auto). Dan kan je mirrorlink tijdens het rijden volledig gebruiken. 'Video in motion' is weer videoclips bekijken tijdens het rijden. Normaal stopt ie automatisch boven een bepaalde snelheid.Bram-GTI-010 schreef: ↑29 jul 2020, 19:11
€200 voor carplay is oplichterij.
Even naar beneden scrollen en je ziet een lijstje met gebruikers. Zoek eentje die in de buurt is van jou en neem contact op voor prijzen en uitleg.
- spikehome
- Type auto: Golf7GTIPerformance
- Contacteer:
Zijn geen euro's maar punten die je elke dag krijgt als he de odbeleven opstart en de re Blake filmpjes kijkt.
Golf GTI Performance bj2016

Volkswagen Up Move bj2016

Oude Golf 7 1.2 DSG business bj2015

Volkswagen Up Move bj2016

Oude Golf 7 1.2 DSG business bj2015

- Bram-GTI-010
Ja weet het! Dat ging om de car play functie. Die kan ik nog moet unlockenspikehome schreef:Zijn geen euro's maar punten die je elke dag krijgt als he de odbeleven opstart en de re Blake filmpjes kijkt.