Ik heb ondertussen mijn GTD verkocht (ik moet eigenlijk ook mijn forum naam veranderen) en ik kan met trots zeggen dat ik na jarenlang gespaard te hebben eindelijk mijn droomauto heb kunnen kopen! Heb 'm afgelopen week bij een garage gekocht en verdomme wat voelt het goed om in een gti te rijden! Heerlijke auto, vlot en dat zonder dat het ten koste gaat van comfort. Ben er echt super blij mee!
Bouwjaar is 2014 en de auto heeft net iets onder een ton gelopen. Verder heeft de auto alle opties op ACC en lederen bekleding na.
Verder ben ik aan het kijken naar een manier om de dsg farts harder te laten klinken, zonder dat het standaard geluid als je normaal rijd irritant wordt. Hierbij heb ik gedacht aan een kleppensysteem, maar ik ben bang dat het geluid bij een constante snelheid dan ook erg vervelend word. Ik heb ook gekeken naar een non resonated Milltek uitlaatsysteem met sportcat. Echter is de prijs er van een nadeel. Wat zouden jullie doen? Ik vind het niet erg als het geluid een beetje luider word bij een constante snelheid, maar het moet niet asociaal worden.
Verder zit ik er ook aan te denken om de auto over een tijd te laten chippen.
Hebben jullie nog verdere tips of ins en outs over de auto waar ik rekening mee moet houden?
Oh ja en ik heb ook Instagram: onur.gti7 hier zal ik alle updates en mods van de auto posten

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk