Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo beste heren en dames, het wordt tijd voor iets anders na 12 jaar trouwe dienst,met pijn in mijn hart ga ik mijn golf 5 gti laten overnemen door een autodealer voor een golf 7 .5 R manueel van 2017 full option met 45000km op de teller, is ingevoerd vanuit Duitsland , weet ook nog eentje staan wel in een standaard basis uitvoering een DSG ook van 2017 met 19000 km, welke keuze zouden jullie maken tussen een handgeschakelde of een DSG ??? Ik hoor het graag van julli O ja ,welke motorolie raden jullie mij aan voor een Golf 7 R
Maarten schreef: ↑16 okt 2020, 06:56
Persoonlijk zou ik zeker voor een DSG gaan. 2e auto nu met DSG en rijdt heerlijk. En 0 problemen.
DSG kan ook meer koppel aan dan een handbak (indien je gaan tunen).
Serviced by EM Services.
Is toch een mogelijke keuze, met een manuele heb je toch de indruk dat je de wagen zelf onder controle heb,en sportiever kunt rijden, is mijn mening hè en de uitlaat van beide , zijn dat dezelfde die er onder liggen of maakt de manuele iets feller geluid dan de DSG ? En ook , het is aantrekkelijker de full Option qua uitstraling, ook het panoramisch dak vind ik een surplus
100% dsg! Ga maar eens goed rijden met het gebruik van de flippers aan je stuur en in Sportstand. Wat mij betreft sportief genoeg. En daarbij vind ik het geluid bij schakelen van de dsg mooier. Maar ieder z’n ding.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
ChielED35 schreef: ↑16 okt 2020, 09:12
100% dsg! Ga maar eens goed rijden met het gebruik van de flippers aan je stuur en in Sportstand. Wat mij betreft sportief genoeg. En daarbij vind ik het geluid bij schakelen van de dsg mooier. Maar ieder z’n ding.
heb ik ook gedaan, is een heel moeilijke Keuze!! Maar mijn voorkeur gaat lichtjes naar een manuele,zoals je al aangaf ,ieder zijn ding
DSG all the way. Met een DSG kan je sportief rijden wanneer je wilt (zelf schakelen met de paddles, moet je ook moeite voor doen) OF als je geen zin hebt gewoon lekker je stuur vastpakken en gassen maar. Bij een manueel zit je altijd vast aan handmatig schakelen. Bij DSG kan je zelf kiezen. DSG farts zijn ook synoniem aan snelle golfjes vind ik. Je verwacht die dsg farts te horen. Manueel heeft dat niet.
Ik rij nu ook sinds 3 maanden met een DSG,een zaligheid is het,
wil nooit niks anders meer hebben.
En zoals starsqream al aangeeft,met de paddles is ook leuk en je kan ook nog de pook gebruiken om op/af te schakelen.
Heren, bedank voor jullie ervaring te delen maar de kogel is door de kerk....het wordt de handgeschakelde versie.... welke olie gebruiken jullie voor de R?
juventus schreef: ↑16 okt 2020, 21:36
Heren, bedank voor jullie ervaring te delen maar de kogel is door de kerk....het wordt de handgeschakelde versie.... welke olie gebruiken jullie voor de R?
juventus schreef: ↑16 okt 2020, 21:36
Heren, bedank voor jullie ervaring te delen maar de kogel is door de kerk....het wordt de handgeschakelde versie.... welke olie gebruiken jullie voor de R?
Ondertussen gevonden en ook voor gekozen voor een zwarte golf 7 R facelift DSG bak van 2018 in nieuwstaat 1 min puntje ,geen pano dak maar kan ik mij er graag bij neerleggen