RCD310
-
RCD310
Volgende week mag ik eindelijk mijn GOLF 6 GTI gaan ophalen en heb een vraagje over de muziek .
ik hou van een mooi geluid in de wagen en vroeg me af of er iemand de RCD310 in zijn wagen heeft ?
Geeft deze een mooi geluid met de standaardboxen of moet er toch iets bij ingebouwd worden ?
Heb een volledig installatie van DLS (twv. 1500euro) thuis liggen maar zou deze willen verkopen indien
de RCD310 met standaardboxen van zeer degelijke kwaliteit is .
Wat is jullie opinie ?
Thanks ,
Christoph
ik hou van een mooi geluid in de wagen en vroeg me af of er iemand de RCD310 in zijn wagen heeft ?
Geeft deze een mooi geluid met de standaardboxen of moet er toch iets bij ingebouwd worden ?
Heb een volledig installatie van DLS (twv. 1500euro) thuis liggen maar zou deze willen verkopen indien
de RCD310 met standaardboxen van zeer degelijke kwaliteit is .
Wat is jullie opinie ?
Thanks ,
Christoph
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Re: RCD310
De Golf 6 heeft naar mijn mening prima geluid standaard. Dit zeker t.o.v. de kartonnen eierdozen die in de V zitten.
Ik zou eerst eens bij iemand gaan luisteren met een Golf 6, maakt niet uit is altijd hetzelfde. Uiteraard geen Dynaudio pakken
Mijn mening is dat dit prima klinkt.
Gr. Rene
Ik zou eerst eens bij iemand gaan luisteren met een Golf 6, maakt niet uit is altijd hetzelfde. Uiteraard geen Dynaudio pakken

Gr. Rene
Is de RNS310 geen betere optie?
- RobvR
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Ik ben zeer tevreden over het standaard geluid wat uit de boxen komt. Zou je adviseren om eerst zelf te luisteren. Je kunt het altijd later nog opwaarderen als voor jou de kwaliteit tegenvalt.
Groet RobvR
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Eierdozen in de V? Ik vind het wel een goed geluid geven, maar mogelijk geeft een standaard 10 speakersysteem een beter geluid dan dan de door jou bedoelde eierdozen.Renekesgti schreef:De Golf 6 heeft naar mijn mening prima geluid standaard. Dit zeker t.o.v. de kartonnen eierdozen die in de V zitten.
Gr. Rene
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
10 speakersysteem is niet standaard. En geeft m.i. een goed geluid met originele cd's (niet gebrand, niet op een (te) lage bitrate gesampled).Edition30 schreef:Eierdozen in de V? Ik vind het wel een goed geluid geven, maar mogelijk geeft een standaard 10 speakersysteem een beter geluid dan dan de door jou bedoelde eierdozen.Renekesgti schreef:De Golf 6 heeft naar mijn mening prima geluid standaard. Dit zeker t.o.v. de kartonnen eierdozen die in de V zitten.
Gr. Rene

Gr. Wehoo.

- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
@Edition30, het verschil viel mij heel erg op toen ik een tijd geleden een V mee had. Deze was voorzien van een mfd2 en een 10 speaker systeem. Vind de VI toch echt beter klinken.Edition30 schreef:Eierdozen in de V? Ik vind het wel een goed geluid geven, maar mogelijk geeft een standaard 10 speakersysteem een beter geluid dan dan de door jou bedoelde eierdozen.Renekesgti schreef:De Golf 6 heeft naar mijn mening prima geluid standaard. Dit zeker t.o.v. de kartonnen eierdozen die in de V zitten.
Gr. Rene
Misschien had eierdozen wat minder gemogen