hallo
heb een probleem , zal even kort uitleggen , hoop dat iemand mij kan helpen...
heb een olielek en na goed zoeken heb ik vastgesteld dat het van mijn distributiedeksel komt...dit is met kit afgedicht..
ik heb dit volledig gedemonteerd en alles proper gemaakt en nieuwe kit aangedaan.
alles terug monteren ging goed tot dat ik mijn krukaspolie wou monteren , het boutgat komt niet 100 procent meer uit ?
ik heb dit toch gemonteerd en nu krijg ik foutmelding van nokkenas/krukassensor ????
en de wagen rijd wel maar trekt niet meer goed op en start moeilijker...
weet iemand of ik iets verkeerd doe bij het demonteren van dit deksel??? lijkt mij toch gewoon eraf en erop zetten , niets speciaals?
heb wel de motorsteun moeten demonteren en laten zakken maar kan toch allemaal geen kwaad bij mijn weten..
bedankt alvast en hoop dat iemand hier ervaring mee heeft
grts
olielek distributiedeksel golf 6 gti 2010
Re: olielek distributiedeksel golf 6 gti 2010
Storing toevallig p0016?
Als je verhaal zo lees denk ik dat de timing van je motor niet goed meer staat.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Als je verhaal zo lees denk ik dat de timing van je motor niet goed meer staat.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: olielek distributiedeksel golf 6 gti 2010
hey,bedankt alvast voor de reactie
ja dacht wel dat het die code was, ik ga morgen nog is aan computer hangen...
maar kan de timing zomaar veranderen bij demonteren van het deksel?
grts
ja dacht wel dat het die code was, ik ga morgen nog is aan computer hangen...
maar kan de timing zomaar veranderen bij demonteren van het deksel?
grts
- NielsED30
- Berichten: 1231
- Lid geworden op: 11 aug 2011, 20:49
- Type auto: MK7 GTI Clubsport
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: olielek distributiedeksel golf 6 gti 2010
Bij het loshalen kan je krukastap soort van "loskomen" waardoor die scheef gaat zitten.. Dan kan je ketting wat verspringen wat resulteert in jou klachten. Ik zou niet meer rijden voor het is opgelost.
Officieel moet je je krukaspoelie eraf halen en een soort opzetstuk terug monteren met de originele bout, zodat die krukastap op zijn plek blijft zitten om dit te voorkomen..
Officieel moet je je krukaspoelie eraf halen en een soort opzetstuk terug monteren met de originele bout, zodat die krukastap op zijn plek blijft zitten om dit te voorkomen..
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google Adsense [Bot] en 13 gasten