Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Perfect, niks meer aan doen. Mocht het vervelen, dan kan je altijd de velgen veranderen.
Als je je verveelt, dan kan je ook nog altijd motorisch de boel gaan aanpassen.
Laatst gewijzigd door PassatB8TDI op 02 mei 2021, 03:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Heel Mooie gti!
Zou er ook niets meer aan veranderen
Heb zelf ook allleen diffuser ,dakspoiler en front lip op mijn gti.
en vind dat er niet meer nodig is op zo een wagen om hem mooi te maken
Is zo al een prachtige auto zonder aanpassingen
Kei mooie wageee
Ik had bij mijn 7.5 gti de matte kunstof delen op de voor bumper en grillen mooi hoogglans zwart gespoten
Ik vond dit zelf veel mooier staan
Ik zou hem iets verder verlagen en andere wielen er onder doen.
Deze wielen zijn niet mijn smaak.
Verder ziet hij er netjes uit kwa spoiler dingetjes al vind ik het wel net op het randje van to much
Maar het is jou auto en je moet doen wat jij mooi vind
Bram-GTI-010 schreef: ↑01 mei 2021, 19:25
Eindelijk me golfie af. Nog ideeën?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb je toevallig ACC en camera?
Zo ja, waar heb je die zwarte VW logo's gehaald?
En is het moeilijk om aan te passen?
Heb dezelfde auto alleen ik twijfelde of het mooi stond om de logos zwart te maken. Maar nu ik het zo zie ben ik verkocht haha. Dikke bak!!!
Sticker besteld op badgeskins.com, maatje van is nu ook anderen versie aan het maken voor me. Is niet heel moeilijk alleen goed kijken hoe het moet, filmpjes zat!
John schreef:Ik zou hem iets verder verlagen en andere wielen er onder doen.
Deze wielen zijn niet mijn smaak.
Verder ziet hij er netjes uit kwa spoiler dingetjes al vind ik het wel net op het randje van to much
Maar het is jou auto en je moet doen wat jij mooi vind
Eerlijk antwoord is ook net beetje op het randje. Wilde eerst een oettinger spoiler maar toch niet gedaan. Velgies heb ik pas maar ben der wel blij mee. Meer open icm dat rood van die remblokken
Bram-GTI-010 schreef: ↑01 mei 2021, 19:25
Eindelijk me golfie af. Nog ideeën?
Heb dezelfde auto alleen ik twijfelde of het mooi stond om de logos zwart te maken. Maar nu ik het zo zie ben ik verkocht haha. Dikke bak!!!
Sticker besteld op badgeskins.com, maatje van is nu ook anderen versie aan het maken voor me. Is niet heel moeilijk alleen goed kijken hoe het moet, filmpjes zat!
Zie dat het besteld moet worden uit US. Hoelang duurde het voordat je het binnen had?
ToufGTI schreef:
Zie dat het besteld moet worden uit US. Hoelang duurde het voordat je het binnen had?