Inmiddels (19-feb-2022) is de laatste update over de ‘verwachte’ levertijd JULI 2022
Bijna een aanleiding om iets anders te bestellen maar dan kom je weer achter in de rij.
Origineel NL geleverde MK8R's denk ik niet, wel veel direct geïmporteerde vanuit de VW vloot. Staan er ook wel wat van te koop bij de VW dealers.Weerstandje schreef: ↑19 feb 2022, 09:45 De laatste R waarschijnlijk ja. Dat is ook waarom ik nog voor deze gekozen heb. De huidige brandvoorschriften maken het vooralsnog onmogelijk een oplaadpunt in een gezamenlijke (appartementsgebouw)garage te plaatsen, dus elektrisch rijden kan nog niet voor mij.
De Golf mk8 zie je toch regelmatig voorbij karren in allerlei versies. Zelfs de gti heb ik gespot.De mk8 R heb ik nog niet gezien. Zouden er al mk8R’s rondrijden in Nederland? Als dat zo is heeft mijn dealer voor mij als eerste besteller toch iets verkeerd gedaan.
2 jaar…. Das lang wachten!!! Als je nu bestelt, nog steeds zo’n lange wachttijd??Weerstandje schreef: ↑31 mar 2023, 17:10 Wel wordt volgende week eindelijk de R8 geleverd. Besteld maart 2021- Bouwjaar maart 2023.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten