Hoi allemaal,
Ik heb sinds kort een golf 6 GTI EDITION 35
Ik kamp alleen laatst met aardig wat problemen. Hij is stage 1 gechipt. Ik krijg alleen elke keer op een warme motor een schok. Zomaar een keer in de 5 seconden. Het kan lang duren maar het gaat soms ook opeens weer weg. Miss geen vermogen of iets? Heb ongeveer het hele evap systeem al vervangen. Hij geeft als storing de volgende dingen
- sensor 1 bank 1 to tich
Sensor 1 bank 2 te arm. (Wss al opgelost)
- p1944 iets met de koelvantilator.
-p0441 iets met benzinedampen.
Heb verder al m’n injector vervangen, cilinderrij 1.
Ook m’n overdruk klep, tankontluchtingsklep, tankdop en allennbei m’n lambda zones, ook m’n map of maf sensor. En een siliconen forged overdruk buis. (Loop van inlaat naar overdruk klep)
Ook als je revt misfired die zodra je gas loslaat en ongeveer op 1500 Touren komt.
Zou dit allemaal aan de tune kunnen leggen of weet iemand wat het kan zijn. Snap er niks meer van en zit met m’n handen in m’n haar.
Zou iemand weten wat het kan zijn!
Mvg Floris
Schokken golf 6Gti ed 35
Re: Schokken golf 6Gti ed 35
Had de auto dit voor de tune niet?
Waar is de auto getuned? Standaard file of op maat inclusief bank?
Mogelijk terug gaan naar de tuner?
Waar is de auto getuned? Standaard file of op maat inclusief bank?
Mogelijk terug gaan naar de tuner?
Serviced by EMServices.
Niet dat ik weet en weet ook niet waar die getuned is helaas.
Hoor er wel meerdere mensen over. Zou je een auto opnieuw kunnen laten tunen? Of moet die er echt afgehaald wordenv
Hoor er wel meerdere mensen over. Zou je een auto opnieuw kunnen laten tunen? Of moet die er echt afgehaald wordenv
Dan wordt de oude tune eraf gehaald/overschreven en nieuwe tune erop.
Serviced by EMServices.
Klinkt wel als een optie... Danwel de standaard software terug laten schrijven of een nieuwe stage 1 erop.