Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb onder m'n GTi V en ook onder m'n Passat 3C een schroefset van AP. Prima prijs kwaliteitsverhouding. Niet al te stug, super wegligging. Voor prijzen kijk even op de site van de importeur www.gkb-import.nl Een van de adverteerders hier kan deze vast wel leveren en monteren.
Ben ook benieuwd naar hoeveel cm die zakt, wat prijs incl montage is, etc
Iemand foto's van een V GTI met (eibach) veren?
Zit zelfs ook nog altijd in dubio: goede verlagingsveren VS schroefset (kw v1 inox).
In mijn Audi TT mk1 in 2007 een KW sport suspension kit laten zetten. Dus dempers+veren. Kwam zo'n 3cm lager te liggen en bijzonder beter weggedrag. Echter altijd net iets te 'hoog' gevonden. Maarja, was geen schroefset. Dus kon hem niet lager zetten. Altijd (qua looks) beetje spijt gehad... Scheelde toen 300,- met een kw v1 schroefset.
Ben bang dat dat weer gaat gebeuren als ik nu enkel voor (eibach) veren kies, maarja de prijs hè...
JimmyGTI schreef:Eibach veren, Ideaal, veren kosten €180 excl montage, ik wil nou geen gewone GTI meer zien hoor
Ziet er mooi uit.
Hoeveel cm ben jij extra gezakt tegenover de standaard verlaging van de GTI ??
Verkeersdrempels geen probleem??
Haha die veren zouden 2.5cm meer zakken als een standaard GTI, maar volgens mij is dat bij mij iets meer. ben er zelf echt tevreden over zo.
@Nico, volgens mijn valt het nog wel mee hoor, laat montage nou €200 zijn, dan kosten die veren incl montage €400. das toch geen geld voor een Ambtenaar
Montagekosten is inderdaad zo een 200,- euro. Voor mij geen losse veren meer, maar altijd een complete set. Met een bijpassende demper is het toch wat beter allemaal ipv alleen een losse/kortere veer.
Ik heb trouwens een eibach sport system onder een mkv.
Voor mij ook geen losse veren meer. Vond dat resultaat zo tegenvallen. Nu een schroefset kan je precies afstellen op je wensen, en kwa comfort scheelt het ook niet veel meer. Al moet ik zeggen dat die van Jimmy wel heeel goed gelukt is met alleen veren, zag er in het echt ook echt super dik uit!
@ JimmyGTI:
heb je een zijdelingse foto van jou VI?
ik denk er ook aan om eibach veren te kopen voor de mijne.
hoe is het rijgedrag ten opzichte van de standaard veren? niet teveel stuiteren?
welke veren zijn dit? pro of sportline?
die set heb ik toen destijd ook op mijn gti gehad (standaard gti geen edition) en vond het verschil te minimaal. Kit laten verwijderen en geruild tegen een KW schroefset. Maar het is maar net hoe laag je wilt gaan natuurlijk.
Vandaar mijn vraag ook. Dan ben je een kleine 400 met monteren kwijt en dan zie je er bijna niets van. Beter 2, 3 maal het geld uitgeven en resultaat behalen!
een schroefkit geniet ook mijn voorkeur, maar je moet voor jezelf uitmaken hoeveel je ervoor over hebt.
ik vind het resultaat van de verlagingsveren van jimmy zeer mooi en als het nog goed rijdt is het helemaal top natuurlijk.