Wat is zon setje waard ongeveer ? Zijn dus geen nwe maar opgeknapte..

Denk dat het qua beschadigingen bedoelt wordt.GTI-mkv schreef:bedoel je gaaf qua model of qua beschadiging
Ik zou zeggen niet kopen, of voor heel weinig. Omdat ze in 1 kleur gespoten zijn hebben ze sowieso niet de allure en uitstraling van de originele 18 inch detroit set, en daarnaast staan de BBS versies ervoor bekend dat ze lak problemen hebben, vast ook de reden dat ze opnieuw gecoat zijn. Let ook op de randen aan de buitenkant, want hoogstwaarschijnlijk zijn de wielen afgedraaid, omdat anders met blanke lak de wielen gemakkelijk hersteld hadden kunnen worden. De originele rand is heel dun.GTI-mkv schreef:ok thanks dus ze zijn wel origineel. Goeie van die ventielen, want koop alleen de velgen daar. Waar zou ik die kunnen krijgen dan
Ik denk dat 75 EUR per wiel reeël is, en als ze echt netjes zijn 100 EUR per wiel, als je geen moeite hebt met de grijze velgkleur die overduidelijk niet origineel is. Als je meer moet betalen, en je de bandenprijs en prijs voor ventielen bij optelt kun je beter geduldig zoeken op MP tot er een nette of z.g.a.n set beschikbaar komt die wel de juiste kleurverdeling heeft blank en grijs/zwart aan de binnenkant.GTI-mkv schreef:hmmmm ok, tsja en wat is dan heel goedkoop
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten