Ik ben net nieuw op dit forum
(sorry dat dit me eerste post is zal vanaf of morgen me eigen even netjes voorstellen)
Maar ik was benieuwd of er vanuit hier wel eens eens een fotoshoot dag wordt gehouden met allemaal gti'tjes ??
Gr. Roy
Fotoshoot??
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: Fotoshoot??
Elst, klein stukje vanuit Nijmegen
Maar als jij een goede camera heb houd ik je niet tegen.
Maatje van me doet voor zijn hobby beetje shoots maken, Als je op de foto onder deze tekst klikt kun je wat foto's zien
Denk als ik hem vraag dat die het graag doet.
Maar als jij een goede camera heb houd ik je niet tegen.
Maatje van me doet voor zijn hobby beetje shoots maken, Als je op de foto onder deze tekst klikt kun je wat foto's zien
Denk als ik hem vraag dat die het graag doet.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- Dirk
- Type auto: Golf MK5 GTI
- Contacteer:
hoi taz, waarom heb ik nou het vermoede dat ik jou al ken via de poloclub (had jij een dikke rode polo die in de prak zat?)
Maar fotoshoots worden wel eens gehouden op onze minimeetings. Als je zelf een leuke fotoshoot wil doen kun je altijd wat mensen uitnodigen, er zitten er hier zat die fotogeniek zijn en die het ook wel leuk vinden om fotoshoots te doen!
Maar fotoshoots worden wel eens gehouden op onze minimeetings. Als je zelf een leuke fotoshoot wil doen kun je altijd wat mensen uitnodigen, er zitten er hier zat die fotogeniek zijn en die het ook wel leuk vinden om fotoshoots te doen!
Audi A4 1.8 TFSI
Ik heb idd zelf ook een goede camera en samen met een maatje van me oefenen we veel (nog te weinig)
Ik zal wel eens aan het vragen of we een x een datum kunnen prikken als het wat beter weer is (lente)
Dat laat ik hier op het forum dan nog wel weten
@Dirk ik had idd eerst die polo (helaas nu een stukje kleiner )
Ik zal wel eens aan het vragen of we een x een datum kunnen prikken als het wat beter weer is (lente)
Dat laat ik hier op het forum dan nog wel weten
@Dirk ik had idd eerst die polo (helaas nu een stukje kleiner )
Streetgasm
- Spuugemmer
- Type auto: MK1 GTI
Deze heb ik afgelopen weekend gemaakt was zondag prima weer voor wat foto's mooi laag hangend zonnetje....
Golf MK1 GTI