Goedemiddag !
Ik heb net zeker een kleine 30Min met Hans Sloot aan de telefoon gezeten,
Heb toen even allemaal uitgelegd wat ik tot nu toe allemaal vervangen heb,
En wat mijn bevindingen zijn geweest en vorderingen Hans vond het een heel apart verhaal maar hij had dit dus al een keer mee gemaakt met een Audi A3 met ook de motorcode AXX ( dat is ook mijn motor code )
Toen heeft die bij deze jongeman ook de thermostaat vervangen en de waterpomp wou deze klant vervangen hebben, wat bij mij dus ook al is vervangen en na alles vervangen te hebben was het probleem nog steeds zichtbaar na wat verhalen heen en weer te vertellen zei Hans ook als je een DSG bak heb dat het sowieso een stuk langer duurt wat bij mij niet het geval is omdat ik een handbak heb,Toen vertelde ik Hans dat ik bij mij op het werk goed de onderdelen bestudeerd had en dat er nog Twee kleine thermostaten zag zitten Tussen de slagen *Zie foto*
Als de Linker thermostaat open blijft staan dan word de Thermostaat op het Blok ook meteen warm en gaat deze ook openstaan en dan kan het erg lang duren voor dat de Temperatuur omhoog gaat, Dus ik zal me eigen wel opofferen als Proef konijntje

En koop ik twee nieuwe klein thermostaten die tussen de slangen komen en hopelijk is dan het probleem opgelost! Ik weet nog niet exact wanneer ik dat ga doen omdat mijn vriendin een nieuwe baan heeft heb ik de zaterdag vanaf nu een *Papadag* en kan ik niet gaan sleutelen aan de auto, Maar het klinkt erg logies als die kleine thermostaat kapot is dat het erg lang duurt voor dat het Koelwater warm word omdat de grote thermostaat dan vrijwel direct opengaat en als de Rechter thermostaat open blijft staan dan Krijg de Sensor G62 dus geen warme koelvloeistof en dan gaat de meter in de auto ook niet omhoog, Hoop dat je er wat wijzer van geworden ben want ik ben het zeer zeker wel!
Met dank aan Hans Sloot en het aan dringen van Rob

ga er snel een keertje langs om een bakkie te doen ondanks zijn erg drukke schema heeft hij toch de moeite genomen om 30min aan de telefoon te hangen en elkaar een beetje wijzer te maken wat het zal kunnen zijn