Weet er iemand of het mogelijk is om je RNS Navi te laten vervangen door alleen een radio of een ander merk navigatie.
Bijv Pioneer moet doen wel een radio mogelijkheid op zitten.
RNS Navigatie vervangen
Re: RNS Navigatie vervangen
Uiteraard is dit mogelijk. Er zijn verschillende verloopkabels beschikbaar, waarmee je de verbinding van je VW quadlockstekker naar je type-radio, satnav maakt.daniel10 schreef:Weet er iemand of het mogelijk is om je RNS Navi te laten vervangen door alleen een radio of een ander merk navigatie.
Bijv Pioneer moet doen wel een radio mogelijkheid op zitten.
(mijn Poineer f900bt is in het verleden vervangen naar een RNS).
Gr. Wehoo.

@wehoo.
bedankt, heb geen zin in dat je bang moet zijn dat ze je RNS eruit jatten.
Wat voor rns heb je? Heb eventueel wel interesse in een rns510daniel10 schreef:@wehoo.
MKV GTI DSG (Klik) | Black Magic Pearl | 5 Deurs | Leder | Schuifdak | Milltek Turbo-back Non-Resonated | Forge Twintake + Catch Can | Eibach sportsline | Brembo 17Z 330mm | 18" Golf R wielen / Denver | JD Stage 2
Anders ik wel..EJ5gti schreef:Wat voor rns heb je? Heb eventueel wel interesse in een rns510daniel10 schreef:@wehoo.
Turbolag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder.
Had bij de aflevering al mijn navi laten verwisselen voor de normale 310 radio. Navi in een Golf of Audi A3 vraagt om moeilijkheden en had geen zin in schade enzo.
Gewoon de 310 radio erin laten zetten en navigeren met Tommie op de Iphone die in de houder staat.
Gewoon de 310 radio erin laten zetten en navigeren met Tommie op de Iphone die in de houder staat.
GTI 4 -->Leon 1 220 pk --> Leon II 240 pk --> GTI 6 2009--> GTI 6 260 pk 2012 --> GTI 7 2014 --> GTI 7 2016 (JD 300)
heren bedankt voor jullie reactie's maar ik ben nog niet in het bezit van een gti.
maar ben wel aan het zoeken naar een geschikte. alleen vind ik ze met navi en dat wil ik juist niet.
maar ik lees dus dat je gewoon standaard radio in kan laten bouwen en dat ga ik dan doen.
heb tom tom en ben daar blij mee. minder stress ook haha
maar ben wel aan het zoeken naar een geschikte. alleen vind ik ze met navi en dat wil ik juist niet.
maar ik lees dus dat je gewoon standaard radio in kan laten bouwen en dat ga ik dan doen.
heb tom tom en ben daar blij mee. minder stress ook haha