@ René, haha ik had het express al niet gepost omdat ik wist dat het ongeloofwaardig klinkt, maar ik lieg het niet (anders zou ik het niet zeggen

)
Het was een R8 met een oranje onderspoiler, en een vriend van mij die naast me zat (helemaal auto gek) zei dat het om een V10 ging, misschien dat het toch een V8 was
Ik duwde hem dan ook niet aan, maar bleef serieus wel op eenzelfde afstand achter hem hangen tot hoge snelheid, en deze jongen gaf echt wel serieus gas

, waarschijnlijk als we naast elkaar zouden rijden dat hij wel hard uit zou lopen
Zo heb ik hetzelfde gehad met een Masserati en een porsche 911 (in diezelfde terugreis). ik weet niet hoe het komt maar op een of andere manier zijn deze golfjes gewoon erg snel (gewicht, kleine turbo dus snelle opspoeling ofzo

). Ik weet het niet, misschien dat Chris hier meer over kan vertellen?
Dan off-topic, de meters werken goed. Ik kreeg alleen gisteren weer een motorstoringslampje dat ging branden. Maar dat komt door de Boosttap, deze lekt soms een beetje lucht op een of ander manier, waardoor de druk niet gehaald wordt en de auto een foutcode hanteerd! Is verder niet erg alleen dat het lampje gaat branden op het dashboard. Hier moet ik nog even goed naar kijken, maar voor de rest doen ze het super goed. Zal zodra ik tijd heb wat foto's schieten en deze posten