mat zwart
-
- Type auto: GOLF VI GTI ADIDAS
- Contacteer:
mat zwart
Ik heb vandaag me auto weg gebracht om hem mat zwart te laten spuiten ( wat superdik is )
Alleen is er een nadeel ik kan me auto niet meer door de wasstraat heen halen ik zal me auto voortaan handmatig moeten wassen er is mij geadviseerd om hem met swissvax te behandelen mijn vraag is dan ook zijn er mensen die met deze wax ervaring hebben? Mvg mo
Alleen is er een nadeel ik kan me auto niet meer door de wasstraat heen halen ik zal me auto voortaan handmatig moeten wassen er is mij geadviseerd om hem met swissvax te behandelen mijn vraag is dan ook zijn er mensen die met deze wax ervaring hebben? Mvg mo
- Verlengsnoer
Re: mat zwart
Hoi Ijsbeer! Swissvax ken ik van naam, ik heb het zelf nooit gebruikt. Misschien dat je bij carclean op het forum nuttige informatie kunt vinden over hoe om te gaan met een matte wagen. Ik heb zelf bijna een fiat500 gekocht in mat zwart. Heb dit uiteindelijk niet gedaan door de hoeveelheid werk dat erbij komt kijken in die mat!
Ik had hem persoonlijk nooit laten spuiten maar wrappen,is ook makkelijker in onderhoud.
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Hoi Mo,
Stel je even voor in het "Voorstel topic".
Maar heb je echt je VI Adidas matzwart laten spuiten

Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
-
- Contacteer:
Ze hebben me auto geprobeerd te stelen wat absoluut niet kan wand ik heb hem zo aan gepast dat ze hem never nooit kunnen meenemen zelf als ze me auto sleutel hebben, maar goed uit frustratie hebben de autodieven me auto zwaar bekrast dus vandaar dat ik hem heb laten spuiten ,ik heb een golf R gespot die mat zwart is en die is echt superdik vandaar dat ik voor deze kleur heb gekozenSemtex schreef:Ik had hem persoonlijk nooit laten spuiten maar wrappen,is ook makkelijker in onderhoud.
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Je moest dus (helaas) je auto wel laten spuiten.
Lekker dan, neem je maatregelen dat ze je auto niet mee kunnen nemen, bekrassen ze even je auto
Lekker dan, neem je maatregelen dat ze je auto niet mee kunnen nemen, bekrassen ze even je auto

Gr. Renco
-
- Contacteer:
Jah idd, ik raad iedereen dan ook aan die een vag auto bezit deze maatregel te nemen dit is zo geweldig goed, ik heb dit laten in bouwen bij johnfreriks , naast de alarm wat tegenwoordig geïntegreerd is in je klapsleutel klasse 3/4/5 stelt echt niks meer voor bij een beetje autodief als ik de cijfers mag geloven van de verzekeringsmaatschappijen, wand je moet een goed gekeurde auto alarm hebben als je een vol casco verzekering wilt afsluiten , daarom heb ik er voor gekozen naarst de goed gekeurde auto alarm ook een aanpassing te laten doen zodat je eerst een handeling MOET verricht wil je de auto startenEdition30 schreef:Je moest dus (helaas) je auto wel laten spuiten.
Laatst gewijzigd door ijsberg op 11 apr 2012, 01:14, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Me auto krijg ik de 20ste weer terug ik zal er foto’s van maken en hier op de forum zeten , ik zal ook meetings gaan bij wonen en daar kan je hem ook komen bewonderenEdition30 schreef:Hoi Mo,
- gerben302JD
- Type auto: Golf VI GTI
Hey Mo,
Welkom hier op het forum
Pas op straks met vogelshit,
Het brand zo fijn in de lak.
Kijk uit naar de foto's
Groet Gerben
Welkom hier op het forum
Pas op straks met vogelshit,
Het brand zo fijn in de lak.
Kijk uit naar de foto's

Groet Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
-
- Type auto: Golf MK5 GTI
Ben ook benieuwd hoe dat er uit ziet.. gr
- ExXx
- Type auto: Golf VII GTI Perf
Ben heel benieuwd wat je heb laten doen dan want ik heb ze net gebeld en ze hadden geen idee waar ik het over had.Jah idd, ik raad iedereen dan ook aan die een vag auto bezit deze maatregel te nemen dit is zo geweldig goed, ik heb dit laten in bouwen bij johnfreriks.
Mag ook in pb.
Hallo Mo,
Swissvax heeft inderdaad een wax ontwikkeld speciaal voor matte lakken.
http://www.swissvax.nl/store/products/158
Ik gebruik zelf al een jaar of 8 swissvax voor mijn auto. Ik vind het echt top spul!
Maar zo heeft iedereen waarschijnlijk zijn eigen voorkeur voor bepaalde producten.
Swissvax heeft trouwens ook een wax speciaal voor witte auto's.
http://www.swissvax.nl/store/products/10
Swissvax heeft inderdaad een wax ontwikkeld speciaal voor matte lakken.
http://www.swissvax.nl/store/products/158
Ik gebruik zelf al een jaar of 8 swissvax voor mijn auto. Ik vind het echt top spul!
Maar zo heeft iedereen waarschijnlijk zijn eigen voorkeur voor bepaalde producten.
Swissvax heeft trouwens ook een wax speciaal voor witte auto's.
http://www.swissvax.nl/store/products/10
Groeten Michel.
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
Ik zou het ook erg graag weten!ExXx schreef:Ben heel benieuwd wat je heb laten doen dan want ik heb ze net gebeld en ze hadden geen idee waar ik het over had.Jah idd, ik raad iedereen dan ook aan die een vag auto bezit deze maatregel te nemen dit is zo geweldig goed, ik heb dit laten in bouwen bij johnfreriks.
Mag ook in pb.
Groeten,
Phil
als hij dat gaat vertellen heeft het natuurlijk weinig zin,dit is

-
- Contacteer:
idd maar ik zal jullie een pd stuuren met infoSemtex schreef:als hij dat gaat vertellen heeft het natuurlijk weinig zin,dit is