Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
gerben302JD schreef:als je elkaars e-mail even uitwisseld kun je het heel gemakkelijk met WETRANSFER online zetten!
veilig en tot 2 gb bestanden downloaden. Werkt super!!
Groet Gerben
Edition30 schreef:
Was een leuke en lange dag en ondanks de extra pk`s was ik toch pas tegen enen thuis, `s nachts wel te verstaan (even ommetje gemaakt) .
Ohh... durfde RobvR nou weer niet alleen naar huis te rijden.
Het was inderdaad een erg leuke meeting bij de mannen van JD. Lekker druk met bekende, maar ook genoeg nieuwe gezichten.
Ik heb het niet al te laat gemaakt want ik wilde die extra pk's toch wel eens voelen.
Nog een paar foto's...
JD bedankt voor de gezelligheid en het rijkelijk strooien van jullie pk-poeder
Nico bedankt voor de organisatie!
Groeten Michel.
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
Wat lijken die velgen op de Scirocco van semtex trouwens extreem groot zeg!
Ik zag dat het 19" is maar het lijkt wel groter. Lijkt dat in real life ook zo?
Gijs82 schreef:@ Back@GTI, Mooie foto's vooral leuke aanpassing aan deze
Mooie foto van mijn auto, en deze ging helaas alleen kijken bij JD.
Maar dat komt nog wel, het was een super gezellige dag.
Ik zou deze foto in een groter formaat willen hebben.
Gr. Henk
RobvR schreef:En Rens, hoe bevallen jou de extra pk's?
Niet normaal wat er ff bijkwam (met dank aan de dikke turbo) ..
Ja dat weet ik nog niet zo, heb lekker rustig aangedaan. Vandaag naar mijn werk bleek dat de auto wel zuiniger is geworden. En daar ging het mij om!
Heb je thuis op je falie gehad en leest ze vanaf nu mee op het forum ..
Ze zat naast mij!
Nu even niet : Gewoon een andere auto (kleur is trouwens het zelfde ). Hoewel de vermogenstoename tot pak hem beet 2.500 (t/min) niet zo veel verschilt merk je zelfs met deze lage toerentallen dat het soepeler gaat. Daarboven neemt het verschil naar mate je in de toeren klimt flink toe, tot aan explosief boven de 5.000 t/min. Je merkt het ook aan de snelheid die je "ineens" rijdt. Deze ligt nu een stuk hoger. Gas geven moet nu met beleid, eigenlijk is het een acceleratiepedaal geworden. Hoe meer je hem intrapt des te groter de versnelling. Met regen dus een beetje oppassen, maar vandaag (regen dus) was het goed te doen. De komende dagen nog maar meer onderzoeken hoe mijn "nieuwe" auto rijdt.
toch nog even showe,
Ik was te laat met de inschrijvingen dus ging ik met korting een week van te voren 7-4-2012
Zag er zo uit, aangezien er mensen waren die mijn geluid geweldig vonden =)
Heb jij dus wel gebruik kunnen maken van actie tarief !! Ik heb dit ook gevraagd en bij mij was dit niet mogelijk beetje vreemd. Had namelijk ook graag gerold..
Edition30 schreef:
Gewoon een andere auto. Hoewel de vermogenstoename tot pak hem beet 2.500 (t/min) niet zo veel verschilt merk je zelfs met deze lage toerentallen dat het soepeler gaat. Daarboven neemt het verschil naar mate je in de toeren klimt flink toe, tot aan explosief boven de 5.000 t/min. Je merkt het ook aan de snelheid die je "ineens" rijdt. Deze ligt nu een stuk hoger. Gas geven moet nu met beleid, eigenlijk is het een acceleratiepedaal geworden. Hoe meer je hem intrapt des te groter de versnelling. Met regen dus een beetje oppassen, maar vandaag (regen dus) was het goed te doen. De komende dagen nog maar meer onderzoeken hoe mijn "nieuwe" auto rijdt.
Dit is de perfecte omschrijving hoe ik mijn chip ook ervaar.
Groeten Michel.
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
Edition30 schreef:
Gewoon een andere auto. Hoewel de vermogenstoename tot pak hem beet 2.500 (t/min) niet zo veel verschilt merk je zelfs met deze lage toerentallen dat het soepeler gaat. Daarboven neemt het verschil naar mate je in de toeren klimt flink toe, tot aan explosief boven de 5.000 t/min. Je merkt het ook aan de snelheid die je "ineens" rijdt. Deze ligt nu een stuk hoger. Gas geven moet nu met beleid, eigenlijk is het een acceleratiepedaal geworden. Hoe meer je hem intrapt des te groter de versnelling. Met regen dus een beetje oppassen, maar vandaag (regen dus) was het goed te doen. De komende dagen nog maar meer onderzoeken hoe mijn "nieuwe" auto rijdt.
Edition30 schreef:
Ik had het niet beter kunnen beschrijven. Zal dit weekend mijn uitdraai ook plaatsen op het rollerbank topic.
Nu:
- VW Golf VI GTI DSG, DDC, Deep Black, 18" Detroit&
- Seat Ibiza FR, Magic Black
Hiervoor:
- Audi A4 Avant Proline Business 2.0 TFSI & Audi A4 1.8T
- Peugeot 106 GTI & Peugeot 106 XSI