[RNS 510] Telefoneren?!

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Hillebrand
Type auto: Golf VI GTI

[RNS 510] Telefoneren?!

Bericht door Hillebrand »

Sinds gister heb ik dan eindelijk de GTI.
Ik vroeg me alleen af hoe ik precies kan bellen met de RNS 510. Als ik op phone druk mute de RNS en that's it. Als ik met me blackberry naar bluetooth toestellen zoekt vind hij ook niks.
Moet dit nog geactiveerd worden of doe ik iets verkeerd?

Gr Hillebrand
Yolo.
wehoo

Re: [RNS 510] Telefoneren?!

Bericht door wehoo »

Hillebrand schreef:Sinds gister heb ik dan eindelijk de GTI.
Ik vroeg me alleen af hoe ik precies kan bellen met de RNS 510. Als ik op phone druk mute de RNS en that's it. Als ik met me blackberry naar bluetooth toestellen zoekt vind hij ook niks.
Moet dit nog geactiveerd worden of doe ik iets verkeerd?

Gr Hillebrand
De RNS510 heeft zelf geen BT voorziening. Hiervoor is een aparte module/adapter nodig. Of van VW zelf of aftermarket.
(Module VW - Premium voorbereiding - onder je rechtervoorstoel, of niet ;) ).
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Timvgti

Bericht door Timvgti »

En deze zijn naar mijn mening echt BeLaChElIJk duur!
Kijkende naar andere automerken, zit er tegenwoordig bijna bij elk beetje aangekleed pakket een mooie geïntegreerde radio/navi in met Bluetooth telefoonmogelijkheden.
Echt belachelijk dat dit bij VW nog steeds zoveel extra geld moet kosten (volgens mij zelfs op de nieuwe modellen).
(Recent in véle nieuwe auto's proefritten gemaakt/dealers bezocht, Kia, Renault, Hyundai, Opel, Jeep, en allemaal hebben ze standaard bluetooth).

Helaas zijn er weinig aftermarket mogelijkheden die op de rns510 aangesloten kunnen worden. Fiscon is een optie, maar ook prijzig.
En om nou met een 'parrot'-setje te gaan werken oid, dat is het ook niet echt.
Kan je nog beter een bluetooth oortje in doen...
Om die rede bel ik dus in mijn Golf nog steeds niet handsfree... Kan voor 300,- + euro's een hoop andere leuke dingen doen aan oa de Golf.
Als ik nou voor zeg 150,- euro een mooi BT setje vindt die op de rns510 werkt, dan ben ik over te halen :D
vwfrits2005
Type auto: Golf MK5 GTI

Bericht door vwfrits2005 »

@timgti: www.carsystems.pl..... € 185: € 35 euries duurder..... Ik heb daar een nwe pdc set gekocht voor mijn Polo BM: was met 5 dagen in NL: niets mis mee!
Die Straße brennt und raucht, ein GTI ist aufgetaucht! Maar ook met een Volvo V60CC D4 Polestar 4 x 4
Hillebrand
Type auto: Golf VI GTI

Bericht door Hillebrand »

Duidelijk, dankjewel!
Timvgti schreef:En deze zijn naar mijn mening echt BeLaChElIJk duur!
Kijkende naar andere automerken, zit er tegenwoordig bijna bij elk beetje aangekleed pakket een mooie geïntegreerde radio/navi in met Bluetooth telefoonmogelijkheden.
Echt belachelijk dat dit bij VW nog steeds zoveel extra geld moet kosten (volgens mij zelfs op de nieuwe modellen).
(Recent in véle nieuwe auto's proefritten gemaakt/dealers bezocht, Kia, Renault, Hyundai, Opel, Jeep, en allemaal hebben ze standaard bluetooth).

Helaas zijn er weinig aftermarket mogelijkheden die op de rns510 aangesloten kunnen worden. Fiscon is een optie, maar ook prijzig.
En om nou met een 'parrot'-setje te gaan werken oid, dat is het ook niet echt.
Kan je nog beter een bluetooth oortje in doen...
Om die rede bel ik dus in mijn Golf nog steeds niet handsfree... Kan voor 300,- + euro's een hoop andere leuke dingen doen aan oa de Golf.
Als ik nou voor zeg 150,- euro een mooi BT setje vindt die op de rns510 werkt, dan ben ik over te halen :D
Ik deel je mening.. :roll:
Yolo.
staffpride
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Contacteer:

Bericht door staffpride »

Heb nog een bluetooth module te koop ;)

http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =61&t=2149
MVG EMServices

Afbeelding
Plaats reactie