VAG meetings in de maand augustus 2015

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings die niet door dit forum georganiseerd zijn. Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Het staat iedereen vrij hier evenementen en meetings te plaatsen.
Jeffreyvdt

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Jeffreyvdt »

Ten eerste heb ik die deze meeting op 4 mei niet vanuit dit forum gedaan maar uit een andere samen met een vriend.
Ten tweede er zijn hier meer mensen op dit forum die weleens wat verkeerd zeggen of de tekst verkeerd neer zetten waardoor het verkeerd over komt.
Ten derde ik ben rond die tijd aan het werk en zit ik op de weg met mijn baas achterin en kan ik moeilijk tegen mijn baas zeggen dat ik de auto langs de kant zet om voor die 1 minuut stil te staan om te herdenken.
Ten vierde de meeste mensen komen later dan 20.00 uur dus maar dan nog weet ik niet of die still staan bij het herdenken dus dat blijft hetzelfde.
Ten vijfde ik ben alleen organisator voor de mensen die echt actief zijn op dit forum en die regelmatig naar de meetings komen en niet voor mensen die zich hebben aangemeld en niet meer erop zitten of die gewoon niks doen want om alles te lezen behalve het voorstel topic hoef je geen lid te zijn want meer als de helft van alle leden zijn niet meer actief of zijn stille mensen die gewoon lezen dus als je die niet zo mee rekenen dan hebben wij een stuk minder leden.

@ Gies

Ik zelf heb niks met dodenherdenking maar heb er wel respect voor de mensen die daar wel wat mee hebben.
Er zijn hier genoeg andere mensen op dit forum die ik weet die met bepaalde woorden andere mensen kwetsen of hebben gekwetst dus laten wij het daar nou niet over gaan hebben.

@ Edition30

Wij zijn of (zich) ook een nette forum(club) en daar ben ik ook wel blij mee maar ook op dit forum zitten volgens mij mensen die een petje dragen(petjes volk) en dan lijkt het net of die groep mensen een slechte naam krijgen omdat zij een petje dragen.
Ik zelf draag alleen op de meetings een petje maar voor de rest nooit en op de test meeting was alleen ik met een petje.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gti-Mar
Type auto: Golf MK VI ABT
Contacteer:

Bericht door Gti-Mar »

Denk dat we het nu gewoon af moeten ronden m.b.t.deze discussie,een ieder weet nu hoe erover gedacht wordt en nu allemaal de neuzen dezelfde kant op en genieten van ons matriaal,omgeving enz.
Kom op mensen we hebben allemaal wel eens iets wat we uiteindelijk niet zo bedoelen en daar zeg ik dan gewoon op SORRY,zand erover en weer vrolijk verder gaan. :lol:

Groet Marco
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Semtex
Type auto: Scirocco 2.0 TSI

Bericht door Semtex »

nee nee ,nou voel ik me gediscrimineerd....ik had ook een petje op,bij de test meeting. :roll: :lol:

petjesvolk!!!!
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Semtex op 29 apr 2012, 13:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Jeffreyvdt

Petjes volk.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
wehoo

Bericht door wehoo »

Verbazingwekkend op welke wijze een serieus ingebracht onderwerp hier wordt benaderd.

@Organisator: een misplaatste woordkeuze, waarvan ik denk dat die zeker niet bewust en met opzet is gemaakt. Een foutje kan altijd gebeuren en kan ook hersteld worden, zonder verschillende redenen hiervoor te moeten geven. Dat zullen de meesten, zo niet iedereen van je waarderen.

@Semtex: je spreekt over respect naar een traditie (hetgeen overigens meer is dan een traditie, maar dat terzijde) en uiteraard ook naar personen. In je berichten druk je dit respect niet uit en maak je personen belachelijk. Misschien te overdenken om deze berichten te verwijderen.
Ik ben benieuwd wat de opmerking van jou over Duitse auto's, hiermee heeft te maken.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Semtex

Bericht door Semtex »

wehoo schreef:
@Semtex: je spreekt over respect naar een traditie (hetgeen overigens meer is dan een traditie, maar dat terzijde) en uiteraard ook naar personen. In je berichten druk je dit respect niet uit en maak je personen belachelijk. Misschien te overdenken om deze berichten te verwijderen.
Ik ben benieuwd wat de opmerking van jou over Duitse auto's, hiermee heeft te maken.
Maak ik personen belachelijk?Met die petjes foto's misschien? Ik zeg meerdere malen dat ik de dodenherdenking respecteer(op mijn eigen manier) wat moet ik het dan in vredesnaam anders uitdrukken.Het punt was duidelijk,na het eerste bericht al....We moeten er even rekening mee houden dat het om 8 uur dodenherdenking is en er een minuut stilte is...klaar.Maar dan zijn er mensen die het er nog eens over willen hebben,en nog eens.Als je de dodenherdenking zo erg serieus neemt (obsessief) en er desnoods de hele dag mee bezig wil zijn,vindt ik het ook best,maar je kan dat anderen niet opdringen.Ik denk zelf bij de een minuut stilte altijd even terug aan de mensen die er voor mij persoonlijk niet meer zijn,dat moment heb ik er voor mezelf van gemaakt,moet ik ook lekker zelf weten.
wehoo

Bericht door wehoo »

Serieus is iets anders dan obsessief. Het eerste wordt gevraagd (respect ook voor andersdenkenden), het laatste maak je ervan. De wijze waarop jij met dodenherdenking omgaat, moet je zelf weten. Niemand dringt een andere wijze aan je op. Maar als je al een mening op een openbaar forum post, kun je daar kritiek op verwachten. Belachelijk maken doe je met woorden. Zelfs in je laatste post (...er zijn mensen die het nog eens over willen hebben.... obsessief..... de hele dag mee bezig....) foto's zijn maar bijzaak. Schijnbaar komt het niet over en gooit deze reactie alleen maar olie op het vuur.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Jeffreyvdt

Hier de lijst met namen van de mensen die komen vanuit het vwforum tot nu toe.
Naar het Westerpark Zoetermeer om 20.00 4 mei.

1 Row
2 VpsycoV
3 Mogelijk aanhang!
4 Jeffreyvdt
5 Golf2Vr6 - > Type 1 GTI
6 Jeffvr6
7 Chrisj
8 Rickertt - > Golf 2 Vr6
9 Rickert de 2e
10 dennis1987 - > Golf 2 g40
11 Jor -> Audi a3 1.8 20v
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Semtex

Bericht door Semtex »

1 Row
2 VpsycoV
3 Mogelijk aanhang!
4 Jeffreyvdt
6 Jeffvr6
7 Chrisj
9 Rickert de 2e
12 Semtex
ijsberg
Type auto: GOLF VI GTI ADIDAS
Contacteer:

Bericht door ijsberg »

1 Row
2 VpsycoV
3 Mogelijk aanhang!
4 Jeffreyvdt
6 Jeffvr6
7 Chrisj
9 Rickert de 2e
12 Semtex
13 ijsberg
Jeffreyvdt

1 Row - vwforum
2 VpsycoV - vw forum
3 Mogelijk aanhang! - vwforum
4 Jeffreyvdt - golfgtiforum
5 Golf2Vr6 - > Type 1 GTI - vwforum
6 Jeffvr6 - vwforum
7 Chrisj - vwforum
8 Rickertt - > Golf 2 Vr6 - vwforum
9 Rickert de 2e - vwforum
10 dennis1987 - > Golf 2 g40 - vwforum
11 Jor -> Audi a3 1.8 20v - vwforum
12 Semtex - golfgtiforum
13 Ijsberg - golfgtiforum
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeffreyvdt

Wordt al een aardig groepje.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:38, 3 keer totaal gewijzigd.
Edition30
Type auto: Edition 30

Bericht door Edition30 »

Semtex schreef:
....................... Ik zeg meerdere malen dat ik de dodenherdenking respecteer(op mijn eigen manier) .................. .Het punt was duidelijk,na het eerste bericht al....We moeten er even rekening mee houden dat het om 8 uur dodenherdenking is en er een minuut stilte is... ........................................................................
.Ik denk zelf bij de een minuut stilte altijd even terug aan de mensen die er voor mij persoonlijk niet meer zijn,dat moment heb ik er voor mezelf van gemaakt,moet ik ook lekker zelf weten.
@Semtex en Jeffrey
Ik heb uit bovenstaand bericht van Semtex een paar punten gehaald. Deze punten zijn nou net de punten waar het omdraait.

Het respecteren van de herdenking
Het houden van 2 minuten stilte
Het beleven van de herdenking op je eigen manier

Wat ik dan vreemd vind is dat de meeting nog steeds om 20.00 uur staat (hoe hou je dan rekening met de door Semtex aangegeven punten). Als je aangeeft dat je om 19.30 uur begint en om 20.00 uur 2 minuten stil bent (of de kans geeft aan degenen die dat willen) dan hou je wel rekening met bovenstaande punten. Ook voorkom je dat een ieder rond 20.00 uur aan komt rijden (omgeving!).

Op zich al heel goed dat over dit onderwerp wordt gediscussieerd, voor degenen die er (nog) niet veel over weten of er meer over willen weten: http://www.4en5mei.nl/

@Jeffrey
Is al een keer onderwerp van discussie geweest. Maar iemand die op een meeting een petje draagt (of voor mijn part altijd een petje draagt), maar zich niet als een aso op de weg gedraagt behoort niet tot het "petjesvolk".
Gr. Renco

Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Jeffreyvdt

@Jeffrey
Is al een keer onderwerp van discussie geweest. Maar iemand die op een meeting een petje draagt (of voor mijn part altijd een petje draagt), maar zich niet als een aso op de weg gedraagt behoort niet tot het "petjesvolk".

Dan denken wij het zelfde hierover over de bovenste zin. ;)
Wat een vriend van mij altijd zegt einde discussie aanvang leuke dingen. :P
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Edition30
Type auto: Edition 30

Bericht door Edition30 »

Jeffreyvdt schreef:@Jeffrey

Wat een vriend van mij altijd zegt einde discussie aanvang leuke dingen. :P
Heel goed, maar petjesvolk was niet het onderwerp van discussie, maar het tijdstip van het starten van je meeting wel en daar zeg je helaas niets over.
Gr. Renco

Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Semtex

Bericht door Semtex »

Die tijd van 20:00 betekend niet dat je er dan ook MOET zijn,Jeffrey is er bijvoorbeeld zelf op dat moment ook niet aangezien hij nog aan het werk is.Ik zal er zelf waarschijnlijk 20:10 zijn ofzo.Zet m'n auto wel ff stil ergens.Maar het zal ook niet de eerste keer zijn,dat de situatie om mij heen nou eenmaal niet muisstil kan zijn of compleet stil kan staan,maar dat betekend nog steeds niet,dat ik in gedachte niet herdenk.
Jeffreyvdt

Edition30 schreef:
Jeffreyvdt schreef:@Jeffrey

Wat een vriend van mij altijd zegt einde discussie aanvang leuke dingen. :P [/color]
Heel goed, maar petjesvolk was niet het onderwerp van discussie, maar het tijdstip van het starten van je meeting wel en daar zeg je helaas niets over.
Ik ben mede organisator van deze meeting en heb overleg gehad met de jongen waarmee ik het doe en die vond ook dat er respect voor 4 mei moest zijn alleen vond hij het niet nodig om de tijd te veranderen aangezien de meeste toch pas na dat tijd stip komt waaronder ik.
Sorry Edition30 ik kan daar verder weinig aan doen ik zelf ben dan nog aan het werk maar ga samen met de baas langs de weg staan.
Als de tekst bij bepaalde mensen verkeerd is over gekomen dan was dat niet de bedoeling geweest maar wil nog wel effen kwijt dat sommige andere mensen op dit forum vaak ook de zinnen verkeerd neerzetten met bedoeling tot mij waardoor vaak ik in mijn voorstel topic over mijn auto of over een ander onderwerp dingen gezegd werden waarbij ik soms werd afgekraak dat ik zoiets had van bekijk het allemaal maar zoek het allemaal maar uit op dit forum.
En misschien weet jij het nog dat ik al een keer een tijdje van het forum af ben geweest en anders weet jij het nu en de rest van de lezers.
Ik zou het zo weer doen als ik altijd maar slechte berichten over mij te horen krijg dan ga ik verder op andere fora's en hebben jullie geen organisator meer.
Aangezien hier toch genoeg mensen op dit forum zitten die meetings kunnen regelen of maken ben ik geen gemis op dit forum. ;)
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeffreyvdt

Hey forummemberszzzz,
Jammer dat ik er niet bij kon zijn ik lees nu pas dat er een PRE-MEETING was.

Maar 4 mei ben ik aanwezig!

1 Row - vwforum
2 VpsycoV - vw forum
6 Jeffvr6 - vwforum
7 Chrisj - vwforum
12 Semtex - golfgtiforum
14 Giljano18 > GOLF 3 GTI 2.0 - vwforum
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
FredH

Bericht door FredH »

En misschien weet jij het nog dat ik al een keer een tijdje van het forum af ben geweest en anders weet jij het nu en de rest van de lezers.
Ik zou het zo weer doen als ik altijd maar slechte berichten over mij te horen krijg dan ga ik verder op andere fora's en hebben jullie geen organisator meer.
:shock:
Groeten !
Fred

Volvo S80 2.9 T6 Executive twin turbo, zwart metallic, zwart leder/alcantara, 18", alle opties.
Wilcoos
Type auto: Golf GTI V

Bericht door Wilcoos »

Misschien is het een goed idee als Jeffrey bovenstaande even uitlegt...
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
ijsberg
Type auto: GOLF VI GTI ADIDAS
Contacteer:

Bericht door ijsberg »

Dat jullie niet moet zeiken over elke wissewasje hij probeert gewoon leuke & gezellig meetings te orgniseeren, en als er mensen zijn die hem elkeer afzeiken is heel begrijpelijk dat hij zoiets heeft jullie bekijken het maar, ik waardeer wat hij doet en als er iets is wat mij niet aanstaat dan gaat er een mededeling richt hem via PD
Laatst gewijzigd door ijsberg op 03 mei 2012, 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeffreyvdt

Wilcoos schreef:Misschien is het een goed idee als Jeffrey bovenstaande even uitlegt...
Ik denk dat mijn verhaal duidelijk is en dat er geen verdere uitleg nodig is.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeffreyvdt

1 Row - vwforum
2 VpsycoV - vw forum
6 Jeffvr6 - vwforum
7 Chrisj - vwforum
12 Semtex - golfgtiforum
14 Giljano18 > GOLF 3 GTI 2.0 - vwforum
15 d4rkr4ver volf mk3 vwforum
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Wilcoos
Type auto: Golf GTI V

Bericht door Wilcoos »

ijsberg schreef:Dat jullie niet moet zeiken over elke wissewasje hij probeert gewoon leuke & gezellig meetings te orgniseeren, en als er mensen zijn die hem elkeer afzeiken is heel begrijpelijk dat hij zoiets heeft jullie bekijken het maar, ik waardeer wat hij doet en als er iets is wat mij niet aanstaat dan gaat er een mededeling richt hem via PD
Sorry, maar dit heeft niets te maken met bovenstaande post.
Jeffreyvdt schreef:
Wilcoos schreef:Misschien is het een goed idee als Jeffrey bovenstaande even uitlegt...
Ik denk dat mijn verhaal duidelijk is en dat er geen verdere uitleg nodig is.
Zoals je zelf ook weet is het verhaal helemaal niet duidelijk. Ik zou het op prijs stellen als je een eerlijke uitleg geeft en niet hier op het forum in het openbaar gaat zitten veranderen en ons een heel ander verhaal voorhouden... Dit lijkt mij niet fair richting alle forum leden.
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
wehoo

Bericht door wehoo »

Jeffreyvdt schreef:maar wil nog wel effen kwijt dat sommige andere mensen op dit forum vaak ook de zinnen verkeerd neerzetten met bedoeling tot mij waardoor vaak ik in mijn voorstel topic over mijn auto of over een ander onderwerp dingen gezegd werden waarbij ik soms werd afgekraak dat ik zoiets had van bekijk het allemaal maar zoek het allemaal maar uit op dit forum.
Dit gaat over meer zaken dan de vragen/opmerkingen die in dit topic zijn aangehaald. Nogal onvrede en frustratie, die er te lezen valt. Terwijl in je voorsteltopic geen afkraken te lezen is. Wel kritiek en opmerkingen, maar dat mag toch wel op een forum? Je eigen uitspraken liegen er ook niet om.

@ijsberg. Bedoel je met "het wissewasje" de opmerkingen over dodenherdenking in dit topic? Maak je punt duidelijk i.p.v. een loze kreet.
(vandaag 3 mei is dag van de persvrijheid, dus het mag)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Overige Meetings”