Ik zal ook even wat zeggen over dit onderwerp.De meeting was deze keer door Jeffrey opgezet in het plaatsje den Helder.De reden hiervoor was om mensen van het forum van die kant van Nederland het eens wat makkelijker te maken om naar een meeting te komen.Het was een officiële forum meeting,maar de hoeveelheid inschrijvingen viel eigenlijk al de hele tijd tegen,maar toch waren degene op de lijst zeker van plan te komen.Ik heb een week voor de meeting nog aan Jeffrey gevraagd of het geen idee was om andere fora aan te spreken,om het aantal mensen een boost te geven.Hij maakte me toen duidelijk dat het echt voor dit forum zou zijn,dus ok dan maar minder mensen.Tot dat dan een paar dagen voor de meeting er ineens door Nico een bericht geplaatst wordt op een ander forum met een uitnodiging voor de meeting,iets wat Jeffrey juist al die tijd had vermeden.Hij was hier dus ook niet echt blij mee.Nou stonden we afgelopen vrijdag(de avond voor de meeting dag) met een groepje van leden, in Zoetermeer en hadden het nog even over het kleine aantal mensen dat zou komen,maar waren er allemaal over eens dat we zouden gaan en maakten een afspraak om samen op te rijden.Om toch het geheel even iets drukker te maken,besloot Jeffrey om op dat moment(01:00 snachts),om op andere fora een berichtje te plaatsen,dat er een GTI forum"mini meet"(dat was het inmiddels geworden) zou zijn in Den Helder,en dat als mensen het leuk vonden,ze best een kijkje mochten komen nemen(wel VAG).Niet zozeer als deelnemer natuurlijk,want ze zijn geen forum lid,maar meer als belangstellende zeg maar.Alles was ok,tot dat er op de ochtend van de meeting zelf, ineens door Nico wordt besloten even de boel te gaan regelen,door voor andere mensen te besluiten dat het dagje uit wat ze gepland hadden, niet door ging.Ik heb Jeffrey toen een SMS gestuurd,wat dat nou weer te betekenen had,dit is dan 2 uur voor dat we afgesproken hadden bij de Shell Schiphol.Hij heeft toen snel even gepost op het forum dat het wel degelijk doorging.Ook op de andere forums was inmiddels door Nico gepost dat het niet doorging.En toen werd als klap op de vuurpijl,door Nico het bericht dat het wel door ging even verwijderd en het topic over de meeting gesloten.Wij waren inmiddels al onderweg naar Den Helder,maar konden de mensen van het forum dit dus niet meer laten weten.Met als gevolg dat juist diegene waarvoor de meeting nog in Den helder was (omdat hij uit Friesland komt,even de dijk over blazen) afgeschrikt werd, en dus niet is gekomen.Ik snap echt niet waar dit allemaal voor nodig was.Jeffrey heeft echt z'n best gedaan om er wat van te maken,en dan word er op het laatste moment roet in het eten gegooid .En dan wil men ook nog eens het organiseren van meetings van hem afnemen,alsof hij wat fout heeft gedaan.Er is er maar een die het forum een slechte naam heeft gegeven,zoals je in het eerste bericht kan lezen(Zal me in ieder geval wel 5x bedenken voor dat ik ooit weer naar een meeting van deze club ga

)
,en dat is Nico.Als hij gewoon nix had gedaan,was alles perfect gelopen,en was het een mini meeting geweest onder de vlag van het GTI forum,waar niemand zich voor hoeft te schamen(behalve al die forum leden die niet zijn gekomen).
Even voor de duidelijkheid,wij hebben verder echt een gezellige dag gehad.Bakkie op het terras van het steak house,lekker OHen over de wagens,er zijn ook een paar VAG rijders uit de omgeving daar,even komen kijken naar onze "bolides".Lekker zonnetje,soms een miezerig klein buitje(heb een verbrande kop gekregen trouwens).En ook nog eens een Pizza laten komen en die gezellig naast de wagens opgegeten.Alles was ok,behalve dat we dus Hans miste.De man waarvoor we dus naar Den Helder waren gekomen.We hebben trouwens nog overwogen om naar Friesland te rijden,en dan daar nog even een meet te doen,maar is niet gemakkelijk om snel te communiceren via het forum en mobiele telefoon.