Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Erg lastig weet er alles van, mijn Fr was in maart gestolen maar die hadden ze nog terug gevonden na 10 dagen in Rotterdam. Wel geheel uitgewoond en beschadigd maar toch nog terug.
Diefstal heeft al tot gevolg gehad dat vriend i.g.v. vervanging met gelijkwaardige auto, niet meer door verzekeraar (Reaal) verzekerd zal worden. Slechte zaak !
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een auto zonder afgaan alarm en ruitschade gestolen kan worden ?
mhoutman schreef:Diefstal heeft al tot gevolg gehad dat vriend i.g.v. vervanging met gelijkwaardige auto, niet meer door verzekeraar (Reaal) verzekerd zal worden. Slechte zaak !
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een auto zonder afgaan alarm en ruitschade gestolen kan worden ?
Ruit doorslaan , motor kap open zodat je partner in crime het alarm (hoorn) kan vullen met wat purschuim, odb starter erin, 30 seconden wachten en rijden maar...
Gaatje knippen; kabel doorknippen; deuren open en alarm eraf:
Dat de dieven weten waar ze mee bezig zijn blijkt uit het volgende. Door een kabel in de deurpost door te knippen schakelt het alarmsysteem bij een Volkswagen uit.
theo schreef:Gaatje knippen; kabel doorknippen; deuren open en alarm eraf:
Dat de dieven weten waar ze mee bezig zijn blijkt uit het volgende. Door een kabel in de deurpost door te knippen schakelt het alarmsysteem bij een Volkswagen uit.
Knippen van deuren is 9 van de 10 bij Passat
En niet bij de type 5,6
Als ze een Passat willen stelen moeten ze het stuurhuis omzetten en de teller en motorcomputer al snel een klus van een half uur door een pro
Omdat Passat een maffe sleutel heb waar de dieven momenteel nog niet handig mee zijn maar het is een kwestie van tijd
mhoutman schreef:Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een auto zonder afgaan alarm en ruitschade gestolen kan worden ?
Dit is toch niet normaal! Dat de autofabrikanten nog steeds geen oplossingen hebben om diefstal van voertuigen tegen te gaan. Als ik dit filmpje zie, maakt het mij eerder agressief dan vrolijk. Je betaalt veel voor een auto. Je hoopt dat je voertuig heel blijft, maar als sommige kraak methoden binnen een paar minuten je voertuig kan verdwijnen, dan vraag ik mij toch af hoe verre de autofabrikant in het vervolg maatregelen gaan nemen in de toekomst.
quote="mhoutman"]Diefstal heeft al tot gevolg gehad dat vriend i.g.v. vervanging met gelijkwaardige auto, niet meer door verzekeraar (Reaal) verzekerd zal worden. Slechte zaak !
En dat was niet mogelijk volgens sommige hier haha
Laatst gewijzigd door Frits@Vrolijk op 19 nov 2013, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Frits@Vrolijk schreef:quote="mhoutman"]Diefstal heeft al tot gevolg gehad dat vriend i.g.v. vervanging met gelijkwaardige auto, niet meer door verzekeraar (Reaal) verzekerd zal worden. Slechte zaak !
En dat was niet mogelijk volgens sommige schreeuwers hier haha
Wat een vervelend mannetje ben je toch pfffffffffff