18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
acmilan
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2012, 03:23
Type auto: golf mk5 GTI EDITION

18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door acmilan »

link:
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=213916492

GOLF GTI EDITION 30 IN PERFECTE STAAT!!!

golf v gti edition 30 2.0FSI (geen gewone gti) !!!!

bj 2008

km stand 40.000

volledig ingevuld onderhoudsboekje!

wagen gekocht bij VW GARAGE! FULL OPTION!!

DSG(automaat) flippers aan stuur Cruise control, Navigatiesysteem, Elektr. buitenspiegels, Elektr. ramen v + a, Elektr.ramen voor, Radio CD, Getint glas, Startonderbreker, Automatische transmissie, triptronic, Lederen bekleding, zetelverwarming, Stuurbekrachtiging, Boordcomputer, Lichtmetalen velgen, Centr.vergrendeling, zelfdimmende achteruitkijkspiegel, gekoelde handschoenkast, ... en veel meer!

wagen tip top in orde!geen ene kras op de wagen!

wagen geremapped tot 300pk!!!

forumprijs 18.000euro!! koopje
Laatst gewijzigd door acmilan op 17 mei 2012, 12:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Ralf GTI ed30
Berichten: 231
Lid geworden op: 02 mei 2011, 13:44
Type auto: MK7 GTI JD 1 266pk
Locatie: In Randstad
Contacteer:

Re: GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door Ralf GTI ed30 »

Is dit een Belgische auto? Zo ja, dan zijn er voor een Nederlandse koper nog invoerrechten (en zelfs BTW?) verschuldigd.
Groet, Ralf

Vanaf 2 febr. '17 weer Golf VII GTI, carbonsteel grey metallic, JD chip stage 1

Febr 13 tm jan. '17 Polo blue GT[/i] tot grote tevredenheid.
Lekker snel karretje en mooie looks (maar geen Golf GTI). Sportief maar ook zeer efficiënt.
Februari 11 t/m dec. '12 witte Golf GTI edition 30
2006 t/m 2011 rode Golf GTI (150.000 mee gereden)
acmilan
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2012, 03:23
Type auto: golf mk5 GTI EDITION

Re: GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door acmilan »

Ralf GTI ed30 schreef:Is dit een Belgische auto? Zo ja, dan zijn er voor een Nederlandse koper nog invoerrechten (en zelfs BTW?) verschuldigd.
ja is een belgische auto en als er iemand interesse heeft kan er over de prijs gesproken worden allemaal geen probleem
en invoeren is 2x niets

grtz
acmilan
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2012, 03:23
Type auto: golf mk5 GTI EDITION

Re: GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door acmilan »

voila 18.000euro voor deze hollandse gti forum!!

grtzzz
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door Edition30 »

acmilan schreef:
Ralf GTI ed30 schreef:Is dit een Belgische auto? Zo ja, dan zijn er voor een Nederlandse koper nog invoerrechten (en zelfs BTW?) verschuldigd.
ja is een belgische auto en als er iemand interesse heeft kan er over de prijs gesproken worden allemaal geen probleem
en invoeren is 2x niets

grtz
Mooie Ed30 met een lage km. stand. In NL komt er nog wel zo`n ca. ongeveer +/- € 4.000 aan BPM bij (Belasting personenauto's en motorrijwielen).
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
acmilan
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2012, 03:23
Type auto: golf mk5 GTI EDITION

Re: GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door acmilan »

Edition30 schreef:
acmilan schreef:
Ralf GTI ed30 schreef:Is dit een Belgische auto? Zo ja, dan zijn er voor een Nederlandse koper nog invoerrechten (en zelfs BTW?) verschuldigd.
ja is een belgische auto en als er iemand interesse heeft kan er over de prijs gesproken worden allemaal geen probleem
en invoeren is 2x niets

grtz
Mooie Ed30 met een lage km. stand. In NL komt er nog wel zo`n ca. ongeveer +/- € 4.000 aan BPM bij (Belasting personenauto's en motorrijwielen).

2.500euro komt er nog bij heb het nagevraagd dan is de prijs nog niet zo hoog vind ik

Gr
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door wehoo »

acmilan schreef:2.500euro komt er nog bij heb het nagevraagd dan is de prijs nog niet zo hoog vind ik
Gr
Info: http://www.autobelastingen.nl/text.php?t_ID=87
BPM calculator: http://www.bpmberekenen.com/bpm-calculator.html

(belasting komt er nog bij, de in België betaalde belasting is niet terug te vragen).
Gr. Wehoo.
Afbeelding
acmilan
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2012, 03:23
Type auto: golf mk5 GTI EDITION

Re: GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door acmilan »

wehoo schreef:
acmilan schreef:2.500euro komt er nog bij heb het nagevraagd dan is de prijs nog niet zo hoog vind ik
Gr
Info: http://www.autobelastingen.nl/text.php?t_ID=87
BPM calculator: http://www.bpmberekenen.com/bpm-calculator.html

(belasting komt er nog bij, de in België betaalde belasting is niet terug te vragen).

Wat kom je hier op uit dan?
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door wehoo »

acmilan schreef:Wat kom je hier op uit dan?
De volgende gegevens zijn ingevoerd; wel bij benadering, je hebt zelf de exacte gegevens:

Afbeelding

Dit wordt als resultaat gegeven:

Afbeelding

2. Tegenbewijs;
Bij de tegenbewijsregeling wordt gebruik gemaakt van de inkoopwaarde (voor een handelaar) van de auto. Deze waarde kan worden bepaald aan de hand van de erkende boekjes van de ANWB of Eurotax. Het voordeel dat hier te behalen is ligt in het feit dat niet iedere auto in de praktijk volgens de tabel afschrijft. Indien de auto in kwestie sneller afschrijft (vooral grote luxe auto’s) is deze optie voordeliger. Bij het berekenen van de BPM op deze site wordt deze optie ook uitgerekend. Ook geeft de BPM calculator aan welke optie het voordeligste is (tabel of tegenbewijs).

Voor een auto met veel opties, is de invloed van de hoeveelheid opties op de te betalen BPM beperkt. Dit wordt veroorzaakt doordat veel opties tweedehands nauwlijks meerwaarde hebben, waardoor de nieuwprijs van de auto wel hoger komt te liggen, maar het afschrijvingspercentage stijgt ook.
Laatst gewijzigd door wehoo op 17 mei 2012, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
acmilan
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2012, 03:23
Type auto: golf mk5 GTI EDITION

Re: 18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door acmilan »

Rond de 3.000euro dus

Maar in ieder geval veel lager als deze prijs zal ik niet gaan vind ik al niet zoveel Voor een ed 30 in die staat en km stand

Gr.
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: 18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door Edition30 »

Denk wel dat het meer is dan 2.500 (in NL zijn de auto`s helaas wat duurder).

Maar al zou het 4.000 zijn, dan is het nog een mooie prijs (mits het verleden van de auto transparant is uiteraard). Alleen jammer dat je in NL een nieuw kenteken krijgt.

Voor zo`n mooie Ed30 moet er toch ook een markt zijn in Belgie?

Succes met de verkoop.


@Wehoo
Een Ed30 zat nieuw rond de 40.000, dat is wel meer dan de door jou ingevoerde 32.000.
Laatst gewijzigd door Edition30 op 17 mei 2012, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: 18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door wehoo »

acmilan schreef:Rond de 3.000euro dus

Maar in ieder geval veel lager als deze prijs zal ik niet gaan vind ik al niet zoveel Voor een ed 30 in die staat en km stand

Gr.
Het is ook geen kritiek op jouw verkoopprijs. Nederland heeft nu eenmaal een (in veel gevallen voor import) nadelig belastingstelsel.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
acmilan
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2012, 03:23
Type auto: golf mk5 GTI EDITION

Re: 18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door acmilan »

wehoo schreef:
acmilan schreef:Rond de 3.000euro dus

Maar in ieder geval veel lager als deze prijs zal ik niet gaan vind ik al niet zoveel Voor een ed 30 in die staat en km stand

Gr.
Het is ook geen kritiek op jouw verkoopprijs. Nederland heeft nu eenmaal een (in veel gevallen voor import) nadelig belastingstelsel.

Idd jammer ...

Hier in België willen de Belgen de gti gratis hebben haha

Grtz
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: 18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door wehoo »

Edition30 schreef:@Wehoo Een Ed30 zat nieuw rond de 40.000, dat is wel meer dan de door jou ingevoerde 32.000.
Dat is om teleurstellingen te voorkomen. De BPM zal daardoor alleen maar stijgen. ;) :lol:
(een veels te hoog bedrag, kijk maar eens wat je daar in Duitsland voor kunt kopen. Of in reality wat kost een GTI of R op dit moment in Duitsland)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: 18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door Edition30 »

wehoo schreef:
Edition30 schreef:@Wehoo Een Ed30 zat nieuw rond de 40.000, dat is wel meer dan de door jou ingevoerde 32.000.
Dat is om teleurstellingen te voorkomen. De BPM zal daardoor alleen maar stijgen. ;) :lol:
(een veels te hoog bedrag, kijk maar eens wat je daar in Duitsland voor kunt kopen. Of in reality wat kost een GTI of R op dit moment in Duitsland)
Ja, maar daar komt ook weer de BPM overheen ...... :(
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: 18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door wehoo »

Edition30 schreef:Ja, maar daar komt ook weer de BPM overheen ...... :(
Misverstand. Ik bedoelde ter vergelijking, de prijs voor een Duitser. Die hoeft niet in te voeren. En daar hebben ze geen BPM. 8-)
En dan koop je voor 40.000 euro toch iets anders. ('sure I will')
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: 18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door Edition30 »

wehoo schreef:
Edition30 schreef:Ja, maar daar komt ook weer de BPM overheen ...... :(
Misverstand. Ik bedoelde ter vergelijking, de prijs voor een Duitser. Die hoeft niet in te voeren. En daar hebben ze geen BPM. 8-)
En dan koop je voor 40.000 euro toch iets anders. ('sure I will')
Op die fiets, je had liever in Duitsland of Belgie gewoond, in ieder geval wat auto prijzen betreft ;)
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Ralf GTI ed30
Berichten: 231
Lid geworden op: 02 mei 2011, 13:44
Type auto: MK7 GTI JD 1 266pk
Locatie: In Randstad
Contacteer:

Re: 18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door Ralf GTI ed30 »

Edition30 schreef:Denk wel dat het meer is dan 2.500 (in NL zijn de auto`s helaas wat duurder).

Maar al zou het 4.000 zijn, dan is het nog een mooie prijs (mits het verleden van de auto transparant is uiteraard). Alleen jammer dat je in NL een nieuw kenteken krijgt.

Voor zo`n mooie Ed30 moet er toch ook een markt zijn in Belgie?

Succes met de verkoop.


@Wehoo
Een Ed30 zat nieuw rond de 40.000, dat is wel meer dan de door jou ingevoerde 32.000.
Dan is mijn te koop staande edition 30 van aug 2007 met 83k voor 21.000 niet verkeerd geprijsd, toch? Zie de advertentie op dit forum en via http://www.autoscout24.nl/MyPrivateArea.aspx
Groet, Ralf

Vanaf 2 febr. '17 weer Golf VII GTI, carbonsteel grey metallic, JD chip stage 1

Febr 13 tm jan. '17 Polo blue GT[/i] tot grote tevredenheid.
Lekker snel karretje en mooie looks (maar geen Golf GTI). Sportief maar ook zeer efficiënt.
Februari 11 t/m dec. '12 witte Golf GTI edition 30
2006 t/m 2011 rode Golf GTI (150.000 mee gereden)
BND
Berichten: 453
Lid geworden op: 01 jan 2012, 18:09
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Re: 18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door BND »

acmilan schreef:
wehoo schreef:
acmilan schreef:Rond de 3.000euro dus

Maar in ieder geval veel lager als deze prijs zal ik niet gaan vind ik al niet zoveel Voor een ed 30 in die staat en km stand

Gr.
Het is ook geen kritiek op jouw verkoopprijs. Nederland heeft nu eenmaal een (in veel gevallen voor import) nadelig belastingstelsel.

Idd jammer ...

Hier in België willen de Belgen de gti gratis hebben haha

Grtz
Klopt wel men hamerd zo op ecologie, dat de mensen zelfs niet meer nadenken om deze soort mini monsters in huis te halen. Men denkt direct dat ze kaalgeplukt worden door de benodigde benzine, inschrijving.
Er is daardoor maar een erg kleine markt hiervoor in België.

Succes ermee!
V GTI 5D LEDER 18"KARTHOUM / 19"Talladega / 18"OZ ST*LM
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: 18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door Chris5gti »

Edition30 schreef:
wehoo schreef:
Edition30 schreef:Ja, maar daar komt ook weer de BPM overheen ...... :(
Misverstand. Ik bedoelde ter vergelijking, de prijs voor een Duitser. Die hoeft niet in te voeren. En daar hebben ze geen BPM. 8-)
En dan koop je voor 40.000 euro toch iets anders. ('sure I will')
Op die fiets, je had liever in Duitsland of Belgie gewoond, in ieder geval wat auto prijzen betreft ;)
Mja de TUV en iedere keer laten keuren en bijv. de nieuwe velgen in de papieren te laten zetten is ook geen pret , die mensen rijden met de halve auto vol papieren rond omdat alles wat niet origineel is moet worden gekeurd met een ''gutachten'' . mja BTT
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: 18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door wehoo »

De meeste, zo niet alle, zaken die in de tuningwereld op en aan de auto worden gebouwd, (uitgezonderd de knommeleritus) hebben een TÜV -goedkeuring. Die producten kun je op en aan je voertuig bouwen. Bij de jaarlijkse keuring (TÜV), vergelijkbaar met APK, moet je deze goedkeuring laten zien.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: 18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door Chris5gti »

wehoo schreef:De meeste, zo niet alle, zaken die in de tuningwereld op en aan de auto worden gebouwd, (uitgezonderd de knommeleritus) hebben een TÜV -goedkeuring. Die producten kun je op en aan je voertuig bouwen. Bij de jaarlijkse keuring (TÜV), vergelijkbaar met APK, moet je deze goedkeuring laten zien.
En bij iedere politie controlle moet je kunnen laten zien dat alle niet originele delen op je auto op je papieren erbij staan als goedgekeurde delen . En als je na je tuv nog dingen veranderd moet je die opnieuw erheen voor die delen te laten goedkeuren . dit kost gemiddeld 40 euro per keer . Ik zou niet met ze willen ruilen :D
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: 18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door wehoo »

Chris5gti schreef:
wehoo schreef:De meeste, zo niet alle, zaken die in de tuningwereld op en aan de auto worden gebouwd, (uitgezonderd de knommeleritus) hebben een TÜV -goedkeuring. Die producten kun je op en aan je voertuig bouwen. Bij de jaarlijkse keuring (TÜV), vergelijkbaar met APK, moet je deze goedkeuring laten zien.
En bij iedere politie controlle moet je kunnen laten zien dat alle niet originele delen op je auto op je papieren erbij staan als goedgekeurde delen . En als je na je tuv nog dingen veranderd moet je die opnieuw erheen voor die delen te laten goedkeuren . dit kost gemiddeld 40 euro per keer . Ik zou niet met ze willen ruilen :D
Misschien een misverstand? Als ik een andere velgenset op de auto zet en die velgenset heeft een TÜV goedkeuring, mag ik die op de auto zetten, zonder eerst naar de Tüv voor keuring te moeten gaan. Toch?
Uiteraard moet ik de goedkeuringspapieren van de velg zelf wel bij me hebben.

De discussie ging in 1ste instantie over de BPM toevoeging. In dat licht gezien zou ik de Duitse prijzen wel hier willen hebben. :D
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: 18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door Chris5gti »

Ja idd met invoeren en ook met aankoop van de auto zou ik ook liever in duitsland willen wonen :D Maar de meeste velgen hebben maar een Teilgutachten en die moeten dan naar de tuv . Als je nu denver velgen hebt en je gaat naar originele detroit hoef het weer niet als ik het goed heb . Zo heb ik het tenminste gelezen want als je bijv laats bij Lackmeister zach die was bij de tuv geweest en had zich een stuk of 4 verschillende setjes velgen in de papieren laten zetten omdat die de velgen zo vaak wisseld . Hij wisseld vaker de velgen dan dat hij tanken gaat :lol:
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: 18.000euro!!GOLF V GTI EDITION 30!!40.000KM DSG!

Bericht door wehoo »

Info betreffende TÜV Teilegutachten und ABS (Algemeine Betriebs Erlaubnis).

Link: http://www.werkstattvergleich.de/tuev.asp
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten