Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb een vraag m.b.t. tot de verlichting die onder beide buitenspiegels zitten(stoeprand verlichting?),hoe kan je die verwisselen?,zou daar graag led verlichting in zetten,maar weet niet precies hoe ik er bij moet komen,heb al geprobeerd met een klein mesje er tussen maar tevergeefs...
Wie kan mij hier mee helpen?
Alvast bedankt,
Marco
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
nou dat is me een karwei je moet de hele spiegelkap uitelkaar halen en de kunst is dan ook de spiegel heel te houden, je kunt het beter uit besteden aan een garage veel succes
Ja die had ik gezien, maar dat gaat over de spiegel van een 5 toch?
Miss dat het bij een 6 net weer iets anders is en heb er geen zin in iets te breken .
Heb btw elektrisch inklapbare spiegels met instapverlichting (die wil ik vervangen voor led)
Mocht je wat recents hebben, hou ik me van harte aanbevolen
staffpride schreef:Ja die had ik gezien, maar dat gaat over de spiegel van een 5 toch?
Miss dat het bij een 6 net weer iets anders is en heb er geen zin in iets te breken .
Heb btw elektrisch inklapbare spiegels met instapverlichting (die wil ik vervangen voor led)
Mocht je wat recents hebben, hou ik me van harte aanbevolen
Elsa geraadpleegd, misschien heb je er nog iets aan, MKVI.
Ik vond hem spuuglelijk en schaamde dood om ermee over de Duitse Autobahnen te rijden. Op de meest rechterbaan van de drie en ingehaald worden door alle vrachtauto's. Het was een leenauto van mijn schoonpa, die zelf meerdere voertuigen had. Dan ben je al snel tevreden. Mijn eigen studentenauto (no daffodil) was met onherstelbare krukas (gebroken) -schade voor 75 hollandse florijnen naar de sloop gegaan.