(had het bier en de chips er al bijgepakt, het lijkt wel vrijdagmiddag)
Ik had de popcorn ook al klaar staantheo schreef:Zie jullie aan de andere kanthttp://www.newminiclub.nl/
(had het bier en de chips er al bijgepakt, het lijkt wel vrijdagmiddag)
Haha hier ook....... Ik kom altijd weer bij Vag uit als ik een andere auto wil. Ik heb slechts 1x een andere auto gehad en dat was mijn allereerste, een Mazda 323. Niet stuk te krijgen!Chris5gti schreef:Ook daarin heb ik eens gereden de oude mini is net een kart op de weg ! Super wegligging voor zon oude auto . Alleen het vermogen mja voor die tijd .. Mijn eerste auto was een '88 golf 2 gti 16v vandaar mijn keuze voor de golf , ik kon er niet omheenDie cooper S was leuk en ook de subaru impreza met bijna 300 pk wat iets verder op in de rij stond was erg leuk mja geen idee wat het is ik kom altijd weer bij een golf uit
Dan zijn er genoeg "gekke autoliefhebbers".kevin78 schreef:Als je een auto liefhebber bent zou je gek zijn als je alleen volkswagen blijft rijden is zoveel leuks.
Denk dat alleen Nico of Wilco dit kan beantwoorden.Chris5gti schreef:om hier nog effe op het thema van gisteren avond terug te komen ... krijgen we nu een nieuwe organisator of blijft dit zo door gaan met jefrey ??
Ik moet zeggen dat die ene man het er wel zelf naar maakt met zijn uitspraken.Jeffreyvdt schreef:Nee dat wil ik ook niet.
Maar ik krijg al genoeg gezeik over mij heen dus dan doe ik het een keer terug.
Want met zij alle tegen 1 man is niet zo netjes.
Zo volwassen forum is dit niet................................
Zover is het nog niet, iedereen krijgt de kans om zichzelf te beteren.Chris5gti schreef:ow dat is natuurlijk dat uitroepteken .. moet ik eens onthouden
edit : ben dan benieuwd wie de nieuwe organisator word ..
Dat hoeft ook niet. Trek het je niet aan. Je kunt het niet verhelpen en voorkomen. Het is alleen mogelijk om achteraf te reageren.NICO! schreef:Nooit geweten trouwens dat eigenaar van een forum zijn zoveel energie en moeite kost.......![]()
Ik ben erg gecharmeerd van de TT, zeker als je gelijk de TTS met K04 turbo pakt, maar een GTI is aan de andere kant wel praktischer. Hoe vaak gebruik je nu de achterbank bijvoorbeeld? Als 2e auto zeker weten de TT. Als daily driver weet ik het niet. Denk zelf dat ik als daily driver de GTI zou kiezen (als ik mijn verstand gebruikVince82 schreef:Stel je staat voor de volgende keuze: Of een Audi TT (2.0T) of een Golf VI GTI. Welke van de 2 zou je kiezen? Even ter info; Het is als daily driver, geen kinderen dus voor het gebruiksgemak niet de achterbank van de Golf nodig. Graag zonder vooroordeel antwoorden, ik weet dat dit natuurlijk een GTI forum is haha.
Het Audi forum is nog wel redelijk druk bezocht, die van de TT club is volledig dood. Maar mijn intentie was wel om hier te blijven (als dat mag natuurlijkMKV Nmgn schreef:TTS als ik geen kleine had![]()
En owee als je een Tt koopt en je gaat na Audi forum
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 23 gasten