Golf GTI Website
Golf GTI Website
Beste forum leden,
Ik ben aan het proberen om de website van het gti forum even een (boost) te geven.
nou was mijn vraag wat jullie missen op de huidige website buiten de looks om
dus heb je goede ideen laat het dan weten en dan zal ik samen met Nico en Wilcoos kijken of het goede ideen zijn.
alvast bedankt!
gr Wesley
Ik ben aan het proberen om de website van het gti forum even een (boost) te geven.
nou was mijn vraag wat jullie missen op de huidige website buiten de looks om
dus heb je goede ideen laat het dan weten en dan zal ik samen met Nico en Wilcoos kijken of het goede ideen zijn.
alvast bedankt!
gr Wesley
VW Golf GTI 6 Carbon Steel Grey
Re: Golf GTI Website
Misschien een soort van album waar foto's instaan van de auto's van de leden.
Ik vind het ook wel mooi als er een soort rating is bij een post. Zo kunnen mensen er een + of een - aan een bericht zetten, dan weten mensen gelijk wat de waarde van een bericht is(of het op waarheid berust).
En ja je zegt het zelf, buiten de looks om. Maar vind toch dat er een meer GTI tint aan het forum mag hangen. Het is nog een beetje standaard nu.
Dit is positief commentaar he!
Ik vind het ook wel mooi als er een soort rating is bij een post. Zo kunnen mensen er een + of een - aan een bericht zetten, dan weten mensen gelijk wat de waarde van een bericht is(of het op waarheid berust).
En ja je zegt het zelf, buiten de looks om. Maar vind toch dat er een meer GTI tint aan het forum mag hangen. Het is nog een beetje standaard nu.
Dit is positief commentaar he!
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
- Gti-Mar
- Type auto: Golf MK VI ABT
- Contacteer:
Ik kijk ook weleens op Mypolo.nl en daar hebben ze een garage,erg leuk om daar de foto's te zien van verschillende forummers.... 

Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
- NICO!
- Forumeigenaar
- Type auto: BMW iX3
Even voor de duidelijkheid, Wesley kijkt naar de website, niet naar het forum.
Bedankt Wesley!
Bedankt Wesley!
Groeten, Nico
Ah! duidelijk.
Dan is toch iets van een gallerij met diverse golfs mooi! Foto's van de meetings en dergelijk.
Misschien op de voorpagina ook een foto van een auto van de maand( COTM Car Of The Month) van een forumlid of iets dergelijks.
Dan is toch iets van een gallerij met diverse golfs mooi! Foto's van de meetings en dergelijk.
Misschien op de voorpagina ook een foto van een auto van de maand( COTM Car Of The Month) van een forumlid of iets dergelijks.
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
Het erge is dat ik nooit op de website kom..... Zelf heb ik actieve onderwerpen als bookmark en zit ik meteen op het forum.
Misschien een idee om van de website echt een frontpage te maken, zodat de forummers ook de frontpage gaan gebruiken?
Dus een frontpage met een stukje nieuws, een agenda met geplande meetings en zoals GolfL al zei foto`s en verslagen van meetings, een gallerij met auto`s van leden. Daarnaast ook historie over Vw en dat dan weer per model uitgesplitst. Ik weet niet of het de bedoeling is om alleen de GTI te benoemen, maar ook andere snelle Vw`s, Polo GTi, Lupo GTI, Passat R36, Scirocco etc?
Misschien een idee om van de website echt een frontpage te maken, zodat de forummers ook de frontpage gaan gebruiken?
Dus een frontpage met een stukje nieuws, een agenda met geplande meetings en zoals GolfL al zei foto`s en verslagen van meetings, een gallerij met auto`s van leden. Daarnaast ook historie over Vw en dat dan weer per model uitgesplitst. Ik weet niet of het de bedoeling is om alleen de GTI te benoemen, maar ook andere snelle Vw`s, Polo GTi, Lupo GTI, Passat R36, Scirocco etc?
Kan ik me wel in vinden. Alleen lijkt het me moeilijk om een onderscheid te maken t.a.v. de voertuigen. Waar ligt de grens? Maar daar loopt al een topic over: voor wie is dit forum?Vince82 schreef:Het erge is dat ik nooit op de website kom..... Zelf heb ik actieve onderwerpen als bookmark en zit ik meteen op het forum.
Enkele voorbeelden/ideeën:
http://www.porscheforum.be/
http://www.gwocgb.org/goldwing/
Gr. Wehoo.

bedankt voor jullie reacties hier kan ik wat mee!
het gaat nog wel even duren maar ik ga mijn best doen!
gr wes
gr wes
VW Golf GTI 6 Carbon Steel Grey
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Ik had eerder een keer een idee om misschien een draadje te maken waarbij je de Handleidingen van de auto's die hier op het forum komen ben toen eens opzoek geweest naar Nl. Maar die waren bijna niet te vinden kwam op Duits uit, dus weet ook niet of het helemaal realistisch is.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Je bedoelt dus een Portal integratie in de website. Dit is goed mogelijk, maar afhankelijk waar Wesley mee gaat komen. Met bijvoorbeeld Wordpress als CMS is het heel goed mogelijk om een portal integratie te maken met een plugin. Je kan het ook handmatig doen met een aparte query op de database maar dan is het lastiger om gepersonaliseerde content naar voren te halen.Vince82 schreef:Het erge is dat ik nooit op de website kom..... Zelf heb ik actieve onderwerpen als bookmark en zit ik meteen op het forum.
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
- Golf VI GTI Adidas
- Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Misschien heb ik het nog niet gevonden, maar ik zou graag willen weten hoe ik de titel van een eigen gemaakt onderwerp kan veranderen... Kan het echt nergens vinden :S
En idd, een specifiek foto album per lid zou wel gaaf zijn

Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
- NICO!
- Forumeigenaar
- Type auto: BMW iX3
Als je de eerste post van een topic aanpast, kan je ook de titel wijzigen.Golf VI GTI Adidas schreef:Misschien heb ik het nog niet gevonden, maar ik zou graag willen weten hoe ik de titel van een eigen gemaakt onderwerp kan veranderen... Kan het echt nergens vinden :S
Groeten, Nico
Mooi, wel opletten met het googlen naar afbeeldingen...WesleyGTI schreef:bedankt voor jullie reacties hier kan ik wat mee!
- theo
- Global Moderator
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Een evenementenkalender; zoiets: http://www.dhtmlgoodies.com/scripts/dht ... anner.html