problemen Polo GTI
Re: problemen Polo GTI
@spuugemmer,
Ik volg deze topic met grote belangstelling. Is er al meer nieuws?
Ik volg deze topic met grote belangstelling. Is er al meer nieuws?
- Spuugemmer
- Type auto: MK1 GTI
.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
-
- Type auto: Gti v 30edition
ben blij dat er eindelijk een oplossing is gekomen voor je moeder chris.
maar inderdaad lullig dat straks een ander met deze probleem polo zit.
maar zo gaat dat vaak met probleem auto's die worden altijd van de hand gedaan vroeg of laat.
iniedergeval gefeliciteerd met de golf 6 gti
maar inderdaad lullig dat straks een ander met deze probleem polo zit.
maar zo gaat dat vaak met probleem auto's die worden altijd van de hand gedaan vroeg of laat.
iniedergeval gefeliciteerd met de golf 6 gti
-
- Type auto: Golf MK5 GTI
je zal hem vast niet 1 op 1 hebben kunnen ruilen ofwel ??
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
a kijk aan, eindelijk wat beter nieuws
Hoop dat je een leuke tegemoetkoming overeen bent gekomen.

Hoop dat je een leuke tegemoetkoming overeen bent gekomen.
Mooi dat er nu een oplossing is voor je moeder, hopelijk kan ze meer genieten van de Golf!
- Spuugemmer
.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
- RobvR
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Prima oplossings als je moeder tevreden is gesteld.
Even persoonlijk aan moeder Chris: "Ik zal elke dag op het forum kijken of u zich misschien heeft voorgesteld."
Even persoonlijk aan moeder Chris: "Ik zal elke dag op het forum kijken of u zich misschien heeft voorgesteld."

Groet RobvR
- Sciroccofrank
- Type auto: Scirocco mk3 2.0
gefeli....lijkt me een goede oplossing, ik was een half jaar geleden ook blij dat ik de scirocco 1.4 (met dezelfede problemen als je polo) 160 pk bij de dealer kon achterlaten en een scirocco 2.0 mee naar huis kon neemenen, mijn oude rocco is toen ook naar PON gegaan om binnenste buiten te keren eer de delaer hem weer in de showroom wou zetten om te verkopen
wel jammer dat VW errug moelijk doet ivm de 1.4 problemen en dat je van de welwillendheid van een dealer afhankelijk bent voor een goede oplossing
wel jammer dat VW errug moelijk doet ivm de 1.4 problemen en dat je van de welwillendheid van een dealer afhankelijk bent voor een goede oplossing

- Chris5gti
- Type auto: Golf 5 GTI
gelukkig eindelijk een oplossing ! nu hopen dat de golf 6 het beter doet . 

-
- Type auto: Golf MK5 GTI
Succes met de 6.
Straks een foto ...
Straks een foto ...
V GTI 5D LEDER 18"KARTHOUM / 19"Talladega / 18"OZ ST*LM
- gerben302JD
- Type auto: Golf VI GTI
Heel veel succes en plezier alvast met de VI Gti,
Heb je moeders wel uitgelegd, dat het wel om een iets andere auto gaat? het is toch 30 pk-tjes
Groet Gerben
Heb je moeders wel uitgelegd, dat het wel om een iets andere auto gaat? het is toch 30 pk-tjes

Groet Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
voor 600 euro 12000 km in een polo gereden........ Denk dat je wel tevreden bent met die deal ???
Denk dat veel mensen dit niet verwacht hadden als je leest en hoort over ervaringen met de dealer.
Hoop voor je mams dat ze lekker kan gaan sturen in de Golf zonder gezeik.
Denk dat veel mensen dit niet verwacht hadden als je leest en hoort over ervaringen met de dealer.
Hoop voor je mams dat ze lekker kan gaan sturen in de Golf zonder gezeik.
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
-
- Type auto: MK7 GTI Clubsport
pff wat een verhaal!!!
Gelukkig nu eindelijk opgelost!
ik hoop niet dat ik dit soort problemen ook nog ga krijgen met de mijne..
tot op heden geen problemen... behalve een litertje olie bij 8800km 10.000 km oud...
Gelukkig nu eindelijk opgelost!
ik hoop niet dat ik dit soort problemen ook nog ga krijgen met de mijne..
tot op heden geen problemen... behalve een litertje olie bij 8800km 10.000 km oud...
MK5 GTIEDITION30air-18"Porsche Eta Beta-JD Engineering Stage I-324PK-435Nm
POLO 6RGTIstatic 17" BBS RS-SennaProducts.com/JD Engineering stage II-230PK
Audi A3 SB 8P 2013 - s-tronic,S-line-Airlift-18"Porsche Eta Beta
MK6 GTI EDITION35JD stage2 367PK
Audi TT 8N 1.8T 225pk Static H&R ultralow-19"Rotiform
Audi A3 8V SB s-line
Golf MK7,5 R-line lapiz Blue
Golf Mk7GTI clubsport - Racingline - JVV Automotive
Golf Mk8GTI clubsport45 - Racingline - JVV Automotive
insta: mr_gticlubsport
POLO 6RGTIstatic 17" BBS RS-SennaProducts.com/JD Engineering stage II-230PK
Audi A3 SB 8P 2013 - s-tronic,S-line-Airlift-18"Porsche Eta Beta
MK6 GTI EDITION35JD stage2 367PK
Audi TT 8N 1.8T 225pk Static H&R ultralow-19"Rotiform
Audi A3 8V SB s-line
Golf MK7,5 R-line lapiz Blue
Golf Mk7GTI clubsport - Racingline - JVV Automotive
Golf Mk8GTI clubsport45 - Racingline - JVV Automotive
insta: mr_gticlubsport
Rijd mama al rond in de MK6 Gti 

GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
Beste Lezer,
Ik kan het niet na laten om mijn ervaringen te plaatsen over de Polo GTI type 2010, voor mijn Golf GTI heb ik er ook een gehad. Ik had gekozen voor een zwarte 5 deurs led, xenon alles er op en eraan. Het was een heerlijk wagentje todat deze de 10.0000 km passeerde. De auto begon te stotteren en het epc lampje begon te branden er was geen vermogen meer. Bij de eerste reparatie hebben ze bougies vervangen. Dit heeft 3 dagen geholpen en toen stond ik er weer.
Zelfde verhaal begon weer stotteren bij lage toeren. De garage heeft toen de bougies en de bobine vervangen. 1 week weer goed en daarna weer dezelfde ellende. Ik begon er flink de balen van te krijgen! De auto is daarna nog 2 maal bij de garage geweest. Ze hebben em zelfs 2 weken in bezit gehad om te testen. Gelukkig stonden ze zelf stil toen ze naar Leusden reden. Nadat hij na die week weer gerepareerd had ik goede hoop dat de auto ECHT gerepareerd was. maar toen hij ons ons in de steek liet tijdens mijn vakantie had ik het gehad. Hij moest weg!
Er kwam een mooie 35 ed binnen en heb daar opgewacht, in de tussentijd had de garage een auto aangeboden waarin ik een tijdje heb gereden. De dealer heeft me altijd goed geholpen maar van Pon geen woord. De problemen werden toen niet erkend nu gelukkig voor alle probleem gevallen 1.4 wel!
Ik wens mijn problemen niemand toe!
Ik kan het niet na laten om mijn ervaringen te plaatsen over de Polo GTI type 2010, voor mijn Golf GTI heb ik er ook een gehad. Ik had gekozen voor een zwarte 5 deurs led, xenon alles er op en eraan. Het was een heerlijk wagentje todat deze de 10.0000 km passeerde. De auto begon te stotteren en het epc lampje begon te branden er was geen vermogen meer. Bij de eerste reparatie hebben ze bougies vervangen. Dit heeft 3 dagen geholpen en toen stond ik er weer.
Zelfde verhaal begon weer stotteren bij lage toeren. De garage heeft toen de bougies en de bobine vervangen. 1 week weer goed en daarna weer dezelfde ellende. Ik begon er flink de balen van te krijgen! De auto is daarna nog 2 maal bij de garage geweest. Ze hebben em zelfs 2 weken in bezit gehad om te testen. Gelukkig stonden ze zelf stil toen ze naar Leusden reden. Nadat hij na die week weer gerepareerd had ik goede hoop dat de auto ECHT gerepareerd was. maar toen hij ons ons in de steek liet tijdens mijn vakantie had ik het gehad. Hij moest weg!
Er kwam een mooie 35 ed binnen en heb daar opgewacht, in de tussentijd had de garage een auto aangeboden waarin ik een tijdje heb gereden. De dealer heeft me altijd goed geholpen maar van Pon geen woord. De problemen werden toen niet erkend nu gelukkig voor alle probleem gevallen 1.4 wel!
Laatst gewijzigd door Koreaan op 13 nov 2013, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Het kan ook goed gaan. Ik heb er 54000 km opzitten, en de Polo GTI rijdt nog prima.
Ik tank atlijd BP 98 oktaan, wellicht dat dat helpt?
Ik tank atlijd BP 98 oktaan, wellicht dat dat helpt?
Laatst gewijzigd door jacovn op 05 nov 2013, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Spuugemmer
.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Dat klinkt erg goed! Netjes opgelost dus. Welke dealer was dit? Dan gaan we daar voortaan allemaal naartoe denkKoreaan schreef:Beste Lezer,
Ik kan het na laten om mijn ervaringen te plaatsen over de Polo GTI type 2010, voor mijn Golf GTI heb ik er ook een gehad. Ik had gekozen voor een zwarte 5 deurs led, xenon alles er op en eraan. Het was een heerlijk wagentje todat deze de 10.0000 km passeerde. De auto begon te stotteren en het epc lampje begon te branden er was geen vermogen meer. Bij de eerste reparatie hebben ze bougies vervangen. Dit heeft 3 dagen geholpen en toen stond ik er weer.