RNS 510
-
- Type auto: golf mk5 gti
RNS 510
beste gti fanaten
ik heb in de mijne een rns 510 navigatie inzitten van bj 2010,
nu heb ik gezien en weet ik dat dat kan , als je een liedje afspeelt dat dat
ook in je boordcomputer tevoorschijn komt, er is mijn gezegd dat kan bij jou
niet omdat je bj auto en bj navigatie niet overeen komt,
dus ik denk vraag het even hier mis dat er meerdere forum leden zijn die het
ook hadden en of ze het opgelost hebben
bedankt alvast jongens
grtjes
bedankt alvast jongens
grtjes
Re: RNS 510
MFA+ of MFA (klein). M.a.w. welk BC-display?Jayke schreef:beste gti fanaten
bedankt alvast jongens
grtjes
voorbeeld MFA+:

Gr. Wehoo.

als je een groot MFA display hebt kan het wel degelijk. dit staat los van het bouwjaar van de auto en de RNS. als het nu momenteel niet werkt op een groot MFA display is je RNS niet goed gecodeerd. heb je wel navigatie via je boordcomputer? of dat ook niet
-
ik heb de grote mfa display tevens werkt de navigatie ook niet , bij de functionerende staat links boven de richting in letters aangegeven ( als ik me goed herriner ) maar dat is bij mij ook niet het geval
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
je kan ook even proberen een reset van je rns te doen, dit wil ook nog wel eens werken.
links boven de 2 pijltjes/driehoekjes en rechts boven de ster/info knop ingedrukt houden, dan start hij opnieuw op.
Als het dan nog niet werkt moet het idd aan je codering leggen
links boven de 2 pijltjes/driehoekjes en rechts boven de ster/info knop ingedrukt houden, dan start hij opnieuw op.
-
Word dan ook de hdd leeggehaald ? want dan heb ik wel drama in mn hoofdstaffpride schreef:je kan ook even proberen een reset van je rns te doen, dit wil ook nog wel eens werken.

Bij een reset wordt de HDD niet gewist.Jayke schreef:Word dan ook de hdd leeggehaald ? want dan heb ik wel drama in mn hoofdstaffpride schreef:je kan ook even proberen een reset van je rns te doen, dit wil ook nog wel eens werken.
Gr. Wehoo.

-
thanks!!wehoo schreef:Bij een reset wordt de HDD niet gewist.Jayke schreef:Word dan ook de hdd leeggehaald ? want dan heb ik wel drama in mn hoofdstaffpride schreef:je kan ook even proberen een reset van je rns te doen, dit wil ook nog wel eens werken.
en over de codering gesproken heb je toevallig een plaatje hoe de juiste codering moet worden ingevoerd dan kan ik dat voorleggen vanavond
links:Jayke schreef:en over de codering gesproken heb je toevallig een plaatje hoe de juiste codering moet worden ingevoerd dan kan ik dat voorleggen vanavond
http://www.my-gti.com/2296
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=258543
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... 510-Coding
Gr. Wehoo.

-
bedankt denkt dat we er wel uit zullen komen nu , en dat resetten heb ooit eerder een rns 510 gereset en dat was niet zo zoals ie het nu bij mij doet, hoor de wisselaar alleen ff geluid maken en mn radio zenders blijven er gwn instaan.wehoo schreef:links:Jayke schreef:en over de codering gesproken heb je toevallig een plaatje hoe de juiste codering moet worden ingevoerd dan kan ik dat voorleggen vanavond
http://www.my-gti.com/2296
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=258543
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... 510-Coding
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Dit is niet een kwestie van resetten maar coderen. Ik had precies hetzelfde in mijn Golf 6.
Je moet via Vagcom je RNS opdracht geven om het signaal uit te zenden naar de BC.
ADJEGO kan je helpen of iemand anders met VAGCOM.
René.
Je moet via Vagcom je RNS opdracht geven om het signaal uit te zenden naar de BC.
René.
Resetten is in dit geval een reboot. RNS510 start vanuit zijn beginstand op. Radiozenders en instellingen blijven gehandhaafd.Jayke schreef:en dat resetten heb ooit eerder een rns 510 gereset en dat was niet zo zoals ie het nu bij mij doet, hoor de wisselaar alleen ff geluid maken en mn radio zenders blijven er gwn instaan.
Gr. Wehoo.

- staffpride
- Contacteer:
Hoeft niet perse, na een fw update wil hij ook wel eens weigeren info op de mfa weer te geven. Na een reset/reboot doet hij zijn ding weer goed. En zoals ik al zei, doet hij het daarna nog niet, is het idd de codering van de rns.Renekesgti schreef:Dit is niet een kwestie van resetten maar coderen. Ik had precies hetzelfde in mijn Golf 6.
René.
Vagcom is hier ook aanwezig btw

- staffpride
- Contacteer:
wehoo schreef:Resetten is in dit geval een reboot. RNS510 start vanuit zijn beginstand op. Radiozenders en instellingen blijven gehandhaafd.Jayke schreef:en dat resetten heb ooit eerder een rns 510 gereset en dat was niet zo zoals ie het nu bij mij doet, hoor de wisselaar alleen ff geluid maken en mn radio zenders blijven er gwn instaan.
Je hebt idd een soft en een hard reset, dit is een soft reset.
-
dan zal ik dat vanavond een achter de lappie gaan zitten met mn monteur , is dan ook het probleem opgelost met het zappen naar het volgende liedje via mijn stuur ook opgelost ? want dat werkt ook niet wel de BC maar media niet,
tot zover bedankt jongens voor de informatie
tot zover bedankt jongens voor de informatie
- staffpride
- Contacteer:
-
beste fanaten
ik heb de auto nu op de laptop hangen om de juiste codering erin te zetten zodat ik op mn bc de nav richting en mn liedjes kan zien.
maar wij komen er niet uit, weten jullie zo waar ik precies moet zijn met de vagcom en met welke code , want bovengenoemde sites heb ik gekeken en kwam er niet uit, ook wanneer ik mijn deur dicht doe verschijnt op mn bc MFD
grtjs
ik heb de auto nu op de laptop hangen om de juiste codering erin te zetten zodat ik op mn bc de nav richting en mn liedjes kan zien.
maar wij komen er niet uit, weten jullie zo waar ik precies moet zijn met de vagcom en met welke code , want bovengenoemde sites heb ik gekeken en kwam er niet uit, ook wanneer ik mijn deur dicht doe verschijnt op mn bc MFD
grtjs
via een forum is het wat lastig uit te leggen. mocht je in de buurt zijn van dordrecht/papendrecht wil ik er wel naar kijken voor je. en ik denk staffpride ook wel. wij hebben beide ervaring met het coderen van een RNS510
-
in de buurt niet maar wat moet dat moet dat heb ik er wel over
zolang het maar naar behoren werkt , roep maar wanneer je tijd dan zorg ik dat ik er ben zo heel ver weg is dordrecht niet van mijn
grtjess

grtjess
Veilig thuis gekomen? 

-
Zeer zkr thuis gekomen schuif nu pas achter het forum had nog veel te doen gisteravond , bij deze jongens is mijn probleem netjes opgelost
dankzij KlouxOne en Staffpride super werk geleverd!!!
Had een hele hoop fouten in de rns zitten dat hebben ze er netjes uitgehaald en het probleem wat ik had de navigatie en de audio op mijn bc is opgelost
in een mum van tijd
Ook is mijn soundsystem geactiveerd wat niet was ( wat een lkkre bass zit er nu in haha ) ..Toen ze toch nog bezig waren deed mijn stoeprand spiegeltje
het ook weer in zijn zijn standje R..
Al bij al zijn er problemen met een RNS en kom je er niet uit KlouxOne en Staffpride zijn de juiste aangewezen personen..
dankzij KlouxOne en Staffpride super werk geleverd!!!
Had een hele hoop fouten in de rns zitten dat hebben ze er netjes uitgehaald en het probleem wat ik had de navigatie en de audio op mijn bc is opgelost
in een mum van tijd

het ook weer in zijn zijn standje R..
Al bij al zijn er problemen met een RNS en kom je er niet uit KlouxOne en Staffpride zijn de juiste aangewezen personen..
- staffpride
- Contacteer:
Goed om te lezen dat je het zo positief hebt ervaren. We moesten ons door aardig wat fout meldingen worstelen die niet alleen van de RNS afkomstig waren. 
Goed om te zien dat alles weer naar behoren functioneert. Is gewoon zonde van zo'n duur systeem als het niet naar behoren werkt. Mooie wagen trouwens. erg leuke opties zoals de versterker onder de stoel. en de elektrisch bedienbare zetels

Goed om te zien dat alles weer naar behoren functioneert. Is gewoon zonde van zo'n duur systeem als het niet naar behoren werkt. Mooie wagen trouwens. erg leuke opties zoals de versterker onder de stoel. en de elektrisch bedienbare zetels

-
@ Staffpride heb mn broertje aan het werk gezet voor wat films die gaan vanavond in het mapje voor de dvd's 
@KlouxOne Ja dat was wel flinke lijst aan fouten ja haha, heb gisteren maar extra paar rondjes gemaakt voor de bass in de auto
volgende x even naar de volume regeling kijken hoe dat zit :$, ja ben er zelf ook heel blij mee met de auto en de functies die erop zitten altijd leuk
Nogmaals top gedaan guys !

@KlouxOne Ja dat was wel flinke lijst aan fouten ja haha, heb gisteren maar extra paar rondjes gemaakt voor de bass in de auto

volgende x even naar de volume regeling kijken hoe dat zit :$, ja ben er zelf ook heel blij mee met de auto en de functies die erop zitten altijd leuk
Nogmaals top gedaan guys !
- staffpride
- Contacteer:
Kijk eens in dit topic
http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =25&t=2192
Staan wat linkjes van philizz om top40 mixen te downloaden.
Leuk voor in de auto
http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =25&t=2192
Staan wat linkjes van philizz om top40 mixen te downloaden.
Leuk voor in de auto