Vandaag aangekomen op GTI International. Best een aantal dikke auto's en alles wat deelneemt klinkt als een beest en mijn golfje als een zielig autootje. Ik was best onder de indruk. Eerst rustig een rondje gedaan wat bekende gesproken. Ik wilde rijden kaart gekocht voor 8 runs. Oke das dan 40 pond!! WTF Ik wil de proving ground niet kopen!!
Maar goed. Motor warm bandjes op 1,6 bar. Toch maar eens vragen waar ik een burnout mag doen. Nee dat mag niet... Iets met het milieu. Ja ja.... Oke dan maar niet. Oohw trouwens vriend. Je moet even wachten want dit zijn de laatste voor vandaag voor deelname aan de competitie. Oke moment ik heb net 700 km gereden om NIET mee te mogen doen? Hele relaxte mensen dus oke prima je krijgt 1 kans verknal het niet want dan heb je pech....
Oke........
Nou op naar de boom dan maar. Wat geen boom maar een voetgangers stoplicht!!! uuuhm oke. Prima het maakt niet uit gaat om de fun die je hebt gaan met die banaan.
Veel wielspin maar een tijd van 13.67 op de 1/4 mile. Oke waardeloos dit zal wel niet genoeg zijn.
Maar ik kon nog 7 keer dus lekker door gereden en de tijden schommelde tussen de 13.1 en heel slecht zelfs een 14.4
Nadat ze een aantal keer "per ongeluk" niet een vinkje bij mijn run hadden gezet was ik na 10 runs wel klaar.
Auto weg gezet en even tijd om wat te drinken. Op weg naar het drankententje kom ik een sprintinfo scherm tegen. Toch maar even kijken hoeveelste van onder ik ben geworden.......
Zie ik DIT:

Zie complete lijst:
http://www.theresults.co.uk/theresults/ ... 5_qtrm.pdf
Dat was even iets wat ik niet verwacht had. Prijs uitrijking al geweest bleek achteraf en waar mijn glazen unit die als trofee/beker ding was wist niemand....
Nou ja helaas maar mijn eerste poging was dus best redelijk gelukt. Nu vroeg naar bed en morgen weer een dag want ik moet toch ook onder de 5 seconde aan de 100 km/u moeten komen. Beste nu was 5.09 s....
Morgen maar waarschijnlijk maandag een update van dag 2.....