TE KOOP uniek in NL golf 5 gti oettinger full option

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Re: TE KOOP uniek in NL golf 5 gti oettinger full option

Bericht door MkVI Nmgn »

Timvgti schreef:@ beheerder: ik zou zeggen verwijder dit 'vervuilde' topic nou maar!
Sowieso vindt ik persoonlijk dat er eigenlijk geen 'te Koop' topics aangemaakt mogen/horen te kunnen worden door leden(ahumm) die nul posts hebben/niet voorgesteld/etc.

Ik vind het wel grappig dat sommige van deze mensen alleen dit forum weten te vinden als ze van hun gti af moeten, haha
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Vincent
Type auto: Golf MK5 GTI

Bericht door Vincent »

Ben het helemaal eens met Timvgti!
wehoo

Bericht door wehoo »

Als het een interessante aanbieding zou zijn, zou er anders wel gretig op gereageerd zijn. Dat is hypocriet.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Spuugemmer
Type auto: MK1 GTI

Bericht door Spuugemmer »

Puntje voor Wehoo.... Maar een stukje waarheden bij verkoop is ook wel belangrijk....
Golf MK1 GTI
Edition30
Type auto: Edition 30

Bericht door Edition30 »

wehoo schreef:Als het een interessante aanbieding zou zijn, zou er anders wel gretig op gereageerd zijn. Dat is hypocriet.
Is niet hypocriet, omdat een interessante aanbieding een positieve toevoeging op het forum zou zijn. Nu wordt er door iemand met één post een advertentie geplaatst waar niemand hier op zit te wachten.
Gr. Renco

Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
wehoo

Bericht door wehoo »

Edition30 schreef:
wehoo schreef:Als het een interessante aanbieding zou zijn, zou er anders wel gretig op gereageerd zijn. Dat is hypocriet.
Is niet hypocriet, omdat een interessante aanbieding een positieve toevoeging op het forum zou zijn. Nu wordt er door iemand met één post een advertentie geplaatst waar niemand hier op zit te wachten.
Ook met één post kan het voor iemand een interessante aanbieding zijn en dan wordt er anders gereageerd. Wie bepaalt voor een ander wat men een positieve toevoeging vindt?
De forumpolitie? Of gaat het erom dat het maar één post is? En daarom geen positieve toevoeging? Als het dan niet hypocriet is, noem het maar schijnheilig. Ik kan me voorstellen dat dit lid (van één bericht) geen berichten meer plaatst.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
bcgti
Type auto: 2007 MK5 GTI

Bericht door bcgti »

wat moet je met forumpolitie als we onze eigen "rijdende rechter" hebben,wehoo! :D :D :D
mkv gti, reflex silver, 3drs, custom turbo back exhaust, jd stage2, powerflex, carbonio met k&n, forge divertervalve, forge oilcatch can
297hp, 438torque
vcds,sachs sre,eibach pro street s
GTI-mkVII
Type auto: Golf GTI DSG VII pp

Bericht door GTI-mkVII »

bcgti schreef:wat moet je met forumpolitie als we onze eigen "rijdende rechter" hebben,wehoo! :D :D :D
De Snelst rijdende rechter dan he :lol: :lol:
VW Golf GTI DSG MKVII :mrgreen:
Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV :mrgreen:
Saab Aero 9.5
Edition30
Type auto: Edition 30

Bericht door Edition30 »

wehoo schreef:
Edition30 schreef:
Ook met één post kan het voor iemand een interessante aanbieding zijn en dan wordt er anders gereageerd. Wie bepaalt voor een ander wat men een positieve toevoeging vindt?
De forumpolitie? Of gaat het erom dat het maar één post is? En daarom geen positieve toevoeging? Als het dan niet hypocriet is, noem het maar schijnheilig. Ik kan me voorstellen dat dit lid (van één bericht) geen berichten meer plaatst.
Je trekt mijn bericht uit zijn verband Wehoo. Het was juist de combinatie ervan. En dat niemand op deze advertentie zit te wachten is wel duidelijk. Heb jij al enthousiaste post gelezen dan!?

Natuurlijk kan iemand met één post een waanzinnege aanbieding doen waardoor er een race wordt ontketend doordat een ieder hier, met zijn/haar GTI, als eerste bij die persoon wilt zijn om de mega deal te sluiten. Aan de andere kant kan iemand met dik 1.000 posts een aanbieding doen waar je niks aan hebt, jammer dan, maar ook niet erg. Maar iemand met een aanbieding waar je niks aan hebt en dan ook maar één post, ja ............................
Gr. Renco

Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
wehoo

Bericht door wehoo »

Edition30 schreef:Je trekt mijn bericht uit zijn verband Wehoo. Het was juist de combinatie ervan. En dat niemand op deze advertentie zit te wachten is wel duidelijk. Heb jij al enthousiaste post gelezen dan!?

Natuurlijk kan iemand met één post een waanzinnege aanbieding doen waardoor er een race wordt ontketend doordat een ieder hier, met zijn/haar GTI, als eerste bij die persoon wilt zijn om de mega deal te sluiten. Aan de andere kant kan iemand met dik 1.000 posts een aanbieding doen waar je niks aan hebt, jammer dan, maar ook niet erg. Maar iemand met een aanbieding waar je niks aan hebt en dan ook maar één post, ja ............................
De combinatie van één bericht plus (in jouw ogen en oordelend naar het aantal reacties, er is zelfs één positieve) een niet interessante advertentie is het probleem? Zou het andersom zijn was het niet erg? Zie je enerlaatste zin. Waar blijft in dit geval de postvrijheid van dit forum, waar men zo trots op is?
Gr. Wehoo.
Afbeelding
NICO!
Forumeigenaar
Type auto: BMW iX3

Bericht door NICO! »

Zo, dit duurt alweer lang genoeg denk ik.

Iedereen mag hier, ook al is het zijn eerste post iets te koop aanbieden. Ik zou "Marktplaats" ook zo kunnen maken dat mensen zich niet hoeven te registreren, maar dan komt er zoveel echte spam in te staan.

Alles blijft zoals het is. Einde discussie!
Groeten, Nico
3Edition
Type auto: Golf GTI
Contacteer:

Bericht door 3Edition »

Geweldig wat een discussie :mrgreen: De verkoper in kwestie laat het bij 1 post :?:
NICO!
Forumeigenaar
Type auto: BMW iX3

Bericht door NICO! »

Ieder bericht hierna wat niet ontopic is zal verwijderd worden.
Groeten, Nico
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”