Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Timvgti schreef:@ beheerder: ik zou zeggen verwijder dit 'vervuilde' topic nou maar!
Sowieso vindt ik persoonlijk dat er eigenlijk geen 'te Koop' topics aangemaakt mogen/horen te kunnen worden door leden(ahumm) die nul posts hebben/niet voorgesteld/etc.
Ik vind het wel grappig dat sommige van deze mensen alleen dit forum weten te vinden als ze van hun gti af moeten, haha
wehoo schreef:Als het een interessante aanbieding zou zijn, zou er anders wel gretig op gereageerd zijn. Dat is hypocriet.
Is niet hypocriet, omdat een interessante aanbieding een positieve toevoeging op het forum zou zijn. Nu wordt er door iemand met één post een advertentie geplaatst waar niemand hier op zit te wachten.
wehoo schreef:Als het een interessante aanbieding zou zijn, zou er anders wel gretig op gereageerd zijn. Dat is hypocriet.
Is niet hypocriet, omdat een interessante aanbieding een positieve toevoeging op het forum zou zijn. Nu wordt er door iemand met één post een advertentie geplaatst waar niemand hier op zit te wachten.
Ook met één post kan het voor iemand een interessante aanbieding zijn en dan wordt er anders gereageerd. Wie bepaalt voor een ander wat men een positieve toevoeging vindt?
De forumpolitie? Of gaat het erom dat het maar één post is? En daarom geen positieve toevoeging? Als het dan niet hypocriet is, noem het maar schijnheilig. Ik kan me voorstellen dat dit lid (van één bericht) geen berichten meer plaatst.
wat moet je met forumpolitie als we onze eigen "rijdende rechter" hebben,wehoo!
mkv gti, reflex silver, 3drs, custom turbo back exhaust, jd stage2, powerflex, carbonio met k&n, forge divertervalve, forge oilcatch can
297hp, 438torquevcds,sachs sre,eibach pro street s
Ook met één post kan het voor iemand een interessante aanbieding zijn en dan wordt er anders gereageerd. Wie bepaalt voor een ander wat men een positieve toevoeging vindt?
De forumpolitie? Of gaat het erom dat het maar één post is? En daarom geen positieve toevoeging? Als het dan niet hypocriet is, noem het maar schijnheilig. Ik kan me voorstellen dat dit lid (van één bericht) geen berichten meer plaatst.
Je trekt mijn bericht uit zijn verband Wehoo. Het was juist de combinatie ervan. En dat niemand op deze advertentie zit te wachten is wel duidelijk. Heb jij al enthousiaste post gelezen dan!?
Natuurlijk kan iemand met één post een waanzinnege aanbieding doen waardoor er een race wordt ontketend doordat een ieder hier, met zijn/haar GTI, als eerste bij die persoon wilt zijn om de mega deal te sluiten. Aan de andere kant kan iemand met dik 1.000 posts een aanbieding doen waar je niks aan hebt, jammer dan, maar ook niet erg. Maar iemand met een aanbieding waar je niks aan hebt en dan ook maar één post, ja ............................
Edition30 schreef:Je trekt mijn bericht uit zijn verband Wehoo. Het was juist de combinatie ervan. En dat niemand op deze advertentie zit te wachten is wel duidelijk. Heb jij al enthousiaste post gelezen dan!?
Natuurlijk kan iemand met één post een waanzinnege aanbieding doen waardoor er een race wordt ontketend doordat een ieder hier, met zijn/haar GTI, als eerste bij die persoon wilt zijn om de mega deal te sluiten. Aan de andere kant kan iemand met dik 1.000 posts een aanbieding doen waar je niks aan hebt, jammer dan, maar ook niet erg. Maar iemand met een aanbieding waar je niks aan hebt en dan ook maar één post, ja ............................
De combinatie van één bericht plus (in jouw ogen en oordelend naar het aantal reacties, er is zelfs één positieve) een niet interessante advertentie is het probleem? Zou het andersom zijn was het niet erg? Zie je enerlaatste zin. Waar blijft in dit geval de postvrijheid van dit forum, waar men zo trots op is?
Iedereen mag hier, ook al is het zijn eerste post iets te koop aanbieden. Ik zou "Marktplaats" ook zo kunnen maken dat mensen zich niet hoeven te registreren, maar dan komt er zoveel echte spam in te staan.