Lekkere velgen ook

Dus de velgen wel hahahawehoo schreef:Leuk, alleen het voertuig is niet juist.![]()
In zijn algemeenheid horen de velgen bij een voertuig. T.a.v. het "soort" velgen; dit is al in bovenstaande bericht uitgelegd.staffpride schreef:Dus de velgen wel hahaha![]()
uitnodiging aanvaard.wehoo schreef: ( of kom proeven)
Het is de 15de, maar ik zie je nog niet op de lijst staan.staffpride schreef:uitnodiging aanvaard.wehoo schreef: ( of kom proeven)![]()
(zorg wel dat je een paar extra vlaaien bij hebt om weer naar huis te rijden)
There is no accounting for taste.Edition30 schreef:Maar ik heb begrepen dat er (zeker in Limburg)nog betere velgen zijn.
Zit de 15e een weekend in de Ardenne met mijn gezinnetje. Maar heb goede kennissen in Brunssum, dus weet wel hoe de Limburgse vlaaien smaken hoorwehoo schreef:Het is de 15de, maar ik zie je nog niet op de lijst staan.staffpride schreef:uitnodiging aanvaard.wehoo schreef: ( of kom proeven)![]()
(zorg wel dat je een paar extra vlaaien bij hebt om weer naar huis te rijden)
Wel tijdig aanwezig zijn, de opkomst is groot en de vlaaien waarschijnlijk niet toereikend. (oud Nederlands gezegde: wie het eerst komt, wie het eerst maalt)
Vraag maar aan (ik dacht) Nico of iemand anders die er vorig jaar bij was, die weten wat er als reserve mee gaat. Geen zin om halverwege de rit de route per thuisbrenger te moeten voltooien.
Tuurlijk. (wat te denken van het meeting-idee van Chris5gti: Zuid-Limbabwe.)staffpride schreef:Maar neem aan de de uitnodiging gewoon blijft staan voor een volgende keer (fabrieksbezoek?)
Prima initiatief van Chris, als het een gunstige datum is zijn we er bijwehoo schreef:Tuurlijk. (wat te denken van het meeting-idee van Chris5gti: Zuid-Limbabwe.)
Fabrieksbezoek ligt (volgens mij) nog ver in het verschiet. Dan zal Francorchamps dichterbij zijn. Kun je alvast informeren, je zit er immers dichtbij in de Ardennen. Veel plezier daar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten