Napraten, foto's en videos van de Ringrit 2012
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: Napraten, foto's en videos van de Ringrit 2012
Hier een filmpje waarbij iedereen zich eigen kapot schrok
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Zo ik heb ook een topdag gehad jongens, met name dat laatste stukkie met z'n drieën... Helemaal goed!GolfL schreef:"Onze" toeristische route ging goed he Dirk, samen met FloppieEcht een gaaf stuk was dat!
Mijn CD-wisselaar heeft door alle gaten in de weg mijn CD's weer in de juiste volgorde gezet en ik had bijna een rugfractuur...

@Wehoo: Top geregeld en laten we niet vergeten dat er toch best wat werk in is gaan zitten. Complimenten.
@RobScania & Hans: leuk om jullie weer even te zien!
@Tonnie: ik heb nu echt geen remmen meer! Maar goed, misschien past er iets niet bij GolfL...

@De rest: bedankt voor de gezellig dag en jammer dat er niet nog een rode GTI tussen zat. Zocht nog een spiegel...
Terugreis van 3,5 uur maakt je dag dan wel weer compleet. pffffff
Maar ja, toch nog even 269 aangetikt op de GPS van de iPhone en dan opeens een bordje 100...

Grtz. Floppie
VW Golf V GTI - Edition 30 - 344 PK/448 Nm
VW Golf V GTI - Edition 30 - 344 PK/448 Nm
bzb on the ring, niet echt een toptijd door wat trage circuit geprepareede auto's, regen en gele vlag, maar kon er niks mee winnen zeiden ze achteraf
http://www.youtube.com/watch?v=-4MemVpvQIE

Laatst gewijzigd door bzb op 15 jul 2012, 21:01, 3 keer totaal gewijzigd.
Heren (& dames) wat een leuke dag hebben ik en Berry gehad, en wat een mooie rit
Mensen van de organisatie bedankt!
En leuk om vele van jullie even gesproken te hebben.
Groetjes

Mensen van de organisatie bedankt!
En leuk om vele van jullie even gesproken te hebben.
Groetjes
- Dirk
- Type auto: Golf MK5 GTI
- Contacteer:
Mooi filmpje! is leuk om zo te zienbzb schreef:bzb on the ring, niet echt een toptijd door wat trage circuit geprepareede auto's, regen en gele vlag, maar kon er niks mee winnen zeiden ze achteraf![]()

Audi A4 1.8 TFSI

hey, sciroccofrank velgen

- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Ringrit 2012: Nürburgring via de Eifel
RonnyR20,JimmyGTI,Superdave, Op de Nürburgring
Groetjes Tonnie
- Chris5gti
- Type auto: Golf 5 GTI
Je had nog net geluk met het weer volgens mij hebzb schreef:bzb on the ring, niet echt een toptijd door wat trage circuit geprepareede auto's, regen en gele vlag, maar kon er niks mee winnen zeiden ze achteraf![]()

Ik laat hem in de S heb het al druk genoeg met me handen
maar soms stijgert hij effe na gas los/vol gas.

Ik wil jullie allemaal onwijs bedanken voor deze top dag
Heerlijk vlaai gegeten en een onwijs gave route wat een kik om al die pracht wagens om je heen te zien rijden
dit is zeker voor herhaling vatbaar (volgend weekend
)
Gr wesley en thessa!
Heerlijk vlaai gegeten en een onwijs gave route wat een kik om al die pracht wagens om je heen te zien rijden
dit is zeker voor herhaling vatbaar (volgend weekend

Gr wesley en thessa!
VW Golf GTI 6 Carbon Steel Grey
- Chris5gti
- Type auto: Golf 5 GTI
Is Wehoo eigenlijk al thuis aangekomen ?? Zie hier nog geen reactie van hem ..
Yes.... rond 20.00 uur thuis aangekomen. We hebben nog een tijd, met een groep, beim Hannes gezeten voordat we teruggingen. A61 was op een stuk volledig afgesloten vanwege een ongeval. Even nog het forumnieuws doorlezen, fotootjes ordenen en dan gaat e.e.a. online.Chris5gti schreef:Is Wehoo eigenlijk al thuis aangekomen ?? Zie hier nog geen reactie van hem ..
Gr. Wehoo.

-
- Type auto: Golf Mk6 GTI
Ik heb een goede keuze gemaakt om toch maar mee te gaan, was echt gezellig en een hele mooie route! Werd soms wel erg hard gereden
Hier de foto's van de auto's op de ring zelf, via imgur: http://imgur.com/a/qySiX
Die gevallen motorrijder en de daarop volgende schuiver van die Renault bevestigde mij een goede keuze gemaakt te hebben om met dit weer geen rondje te rijden.
Bedankt Wehoo en de rest! Tot de volgende keer.
NB: Dat ongeval op de A61 leek me best heftig, met die helikopter er vlak voor geland en een nederlandse Scenic met erin een aantal dames die het moeilijk hadden (handen voor de ogen), waarschijnlijk hadden ze iets gezien wat je niet wilt zien, Scenic leek in orde.

Hier de foto's van de auto's op de ring zelf, via imgur: http://imgur.com/a/qySiX
Die gevallen motorrijder en de daarop volgende schuiver van die Renault bevestigde mij een goede keuze gemaakt te hebben om met dit weer geen rondje te rijden.
Bedankt Wehoo en de rest! Tot de volgende keer.
NB: Dat ongeval op de A61 leek me best heftig, met die helikopter er vlak voor geland en een nederlandse Scenic met erin een aantal dames die het moeilijk hadden (handen voor de ogen), waarschijnlijk hadden ze iets gezien wat je niet wilt zien, Scenic leek in orde.
next time ben ik er echt bij, hou wel van beetje doorjakkeren
VW Golf GTI DSG MKVII
Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV
Saab Aero 9.5

Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV

Saab Aero 9.5
Iedereen weer veilig thuis?
Iedereen bedankt voor deze geweldige dag! Was echt super gezellig en een hele mooie route.
Werner je heb jezelf weer overtroffen.
Weer een hoop bekende maar ook nieuwe gezichten gezien waaronder SciroccoFrank en Hans Sloot.
Leuk dat jullie er bij waren. We hebben vandaag als enige de complete route gereden, he Frank.
De echte snelheidsduivels onder ons hebben het gaspedaal op de terugweg nog extra diep in het matje gedrukt... 269km/h... 285km/h!!

Iedereen bedankt voor deze geweldige dag! Was echt super gezellig en een hele mooie route.
Werner je heb jezelf weer overtroffen.

Weer een hoop bekende maar ook nieuwe gezichten gezien waaronder SciroccoFrank en Hans Sloot.
Leuk dat jullie er bij waren. We hebben vandaag als enige de complete route gereden, he Frank.

De echte snelheidsduivels onder ons hebben het gaspedaal op de terugweg nog extra diep in het matje gedrukt... 269km/h... 285km/h!!

Laatst gewijzigd door Back@GTI op 15 jul 2012, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten Michel.
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
Dat doorjakkeren was er wel, remmen moest helaas ook vaak :

En ze waren zo schoon
Remmen waren trouwens ook flink zompig geworden! Ben blij dat volgende week mijn R32 set word gemonteerd!

En ze waren zo schoon

Remmen waren trouwens ook flink zompig geworden! Ben blij dat volgende week mijn R32 set word gemonteerd!

Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Bedankt voor de foto om track !! 

- gol5ive
- Type auto: Golf VII GTI PP
Het was zeker een topdag! Schitterend om al die GTI's als een lang lint door de Eifel te zien vliegen
. Complimenten aan Wehoo voor de prachtige uitgestippelde route en de organisatie van de dag. En leuk om ook weer eens wat nieuwe mensen achter de forumnamen te ontmoeten. Bedankt voor de gezelligheid, ook namens m'n vrouw. Die heeft zich op de plekken waar de snelheidslimiet op de autobahn het 'toestond' op de terugweg ook nog even lekker uitgeleefd
.
Tot ziens op een volgende evenement.
Nog even wat plaatjes:

Tot ziens op een volgende evenement.
Nog even wat plaatjes:

Laatst gewijzigd door gol5ive op 17 jul 2012, 20:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Golf VI GTI DSG - JD Stage2/Kat. Mod./Carbonio/GFB DV+/Milltek non-resonated catback --> 303Pk en 431Nm Sold!!
Golf VII GTI DSG Performance uit 2016
Golf VII GTI DSG Performance uit 2016
Wow weer een vette track foto!! Kunnen jullieij het groot formaat mailen? Ik zal morgen mijn email even pb'en
Was een mooi dagje vandaag! Bedankt Wehoo voor de perfecte organisatie en bedankt Nico voor het meerijden.
Leuk om aardig wat bekende en nieuwe gezichten te zien.
Dave bedankt voor het passagiersrondje.
BZB, gaaf filmpje! Lijkt me dat het niet je eerste rondje ooit was
ff snel geklokt, rondje Bridge to Gantry onder de 10 minuten op een half natte baan met gele vlag er tussen is erg netjes hoor!
Nu moe op de bank hangen.
Groetjes Ivar
Leuk om aardig wat bekende en nieuwe gezichten te zien.
Dave bedankt voor het passagiersrondje.
BZB, gaaf filmpje! Lijkt me dat het niet je eerste rondje ooit was

Nu moe op de bank hangen.
Groetjes Ivar
- NICO!
- Forumeigenaar
- Type auto: BMW iX3
Ik ben kapot, nu nderuit op de bank. Ik heb heel veel foto's, ga ze deze week even uitzoeken.
Wehoo, ontzettend goed geregeld! Dank je wel voor wederom een prachtige rit!
Wehoo, ontzettend goed geregeld! Dank je wel voor wederom een prachtige rit!
Groeten, Nico
- Sciroccofrank
- Type auto: Scirocco mk3 2.0
Zo ook weer thuis, was een superdag (ondanks de regen) route was errug goed, super gedaan Wehoo, heb 'm met back@gti in zijn geheel gereden, we waren daarom ook wat later in adenau, leuk de mensen achter de nicknamen eens te ontmoeten
Op de terugweg de scirocco nog even op top gehad
256 km/u op de gps....wel bijzonder om op de autobahn met dik 200+ een polizeiwagen in te halen zonder dat je je roze bankpas hoeft in te leveren
Wanneer gaan we weer........?
Op de terugweg de scirocco nog even op top gehad

Wanneer gaan we weer........?