Hey Liu!GolfL schreef:Hopelijk zijn je stoters ook niet beschadigt nu! Heeft hij altijd de goeie smering gekregen trouwens. Misschien is er vroeger (buiten jou bezit) wel is fout gesmeerd...
Zal je nooit achterkomen helaas,
Erg zuur
Ik weet wel zeker dat me stoters ook kapot zijn die zijn ook een beetje aangevreten.
16x Prijs: € 7,97 incl. btw
FEBI - Klepstoter
16x Prijs: € 7,43 incl. btw
FEBI - Hydraulische stoter/tuimelaar

Ik denk dat het komt dat elke keer de vochtige lucht naar de pcv gezogen word en dat de vorige eigenaar waarschijnlijk veel korten stukken reed en het vocht en ijzer gaat niet samen dus denk dat het een beetje roestig geworden is door alle kleine stukken rijden en dan krijg je denk ik dit.staffpride schreef:Dat is mooi f#cked up Tonnie,
Zo lopen de kosten wel op ja, zal vast een oorzaak voor dit probleem zijn. Zal daar maar eens induiken voordat je weer hetzelfde hebt straks.
Zit zeker even niet mee maar na dit komt er vast wel weer wat andersJoey schreef:Het zit je niet mee kerel!

€1800,- Vind ik behoorlijk veel geld Dennis,Mackdennis schreef:Kut man maar ik had van de nood ook een deugt gemaakt en voor snelle.nokkenassen gegaan. En vokgens mij hoef je niet perse je software dan weer aan te passen... (wel beter)..
Wat wel leuk is bijna niemand heeft die snelle nokkenassen erin.
Maar wat je keus ook is het blijft ff slikken
Hier ben.ik ze ooit eens tegen gekomen geen idee of het duur is?
http://www.kmdtuning.com/index.php?_a=v ... ductId=996
Nieuwe kosten mij bij de Dealer in Nederland €470,- en dan nog €300,- voor klepstoters en tuimelaars en dan een €200,- voor het plaatsen Dus een kleine €1000,- ben ik wel kwijt.