Tapatalk
- Eric H
- Type auto: Golf MK5 Gti
Tapatalk
Ik maak sinds kort gebruik van tapatalk voor het volgen van een aantal fora.
Na een korte gewenningsperiode ben ik helemaal om.
Is er de mogelijkheid dat dit forum op termijn ook te volgen is met tapatalk ????
Na een korte gewenningsperiode ben ik helemaal om.
Is er de mogelijkheid dat dit forum op termijn ook te volgen is met tapatalk ????
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
- Verlengsnoer
Re: Tapatalk
Voorzover ik weet niet...
En waarom niet?Verlengsnoer schreef:Voorzover ik weet niet...
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
- Verlengsnoer
Omdat ik niet verder dan mijn neus lang is heb gekeken...
Dit forum draait op phpBB 3.0.8

Q: Which forum system does it currently support?
A: Currently phpBB3 3.x, vBulletin 3.6 to 4.x, xenForo, IPBoard 3.x, SMF 1.1.11+/2.x, MyBB 1.4/1.6, bbPress 1.1/2.0 and Kunena 1.6+ are supported. Other forum system might also support Tapatalk with plugins developed by third party developers using Tapatalk API.
Ik weet alleen niet op het tapatalk plugin geïnstalleerd is maar dit zou jij als mod kunnen vertellen denk ik...
Dit forum draait op phpBB 3.0.8

Q: Which forum system does it currently support?
A: Currently phpBB3 3.x, vBulletin 3.6 to 4.x, xenForo, IPBoard 3.x, SMF 1.1.11+/2.x, MyBB 1.4/1.6, bbPress 1.1/2.0 and Kunena 1.6+ are supported. Other forum system might also support Tapatalk with plugins developed by third party developers using Tapatalk API.
Ik weet alleen niet op het tapatalk plugin geïnstalleerd is maar dit zou jij als mod kunnen vertellen denk ik...

Als hij geinstalleerd was has Eric er niet naar gevraagd denk ik 
Verder is het geen echte plugin, we moeten de huidige templates aanpassen met een extra regeltje. Als er meer animo hiervoor is zouden we het kunnen doen. Vind het alleen wel een nadeel dat Tapatalk volgens mij een betaalde versie is. (gratis is alleen lezen) Ook krijgt volgens mij iedereen die er niet op zit te wachten met regelmaat een melding op zijn mobiel dat het forum geschikt is voor gebruik met tapatalk.

Verder is het geen echte plugin, we moeten de huidige templates aanpassen met een extra regeltje. Als er meer animo hiervoor is zouden we het kunnen doen. Vind het alleen wel een nadeel dat Tapatalk volgens mij een betaalde versie is. (gratis is alleen lezen) Ook krijgt volgens mij iedereen die er niet op zit te wachten met regelmaat een melding op zijn mobiel dat het forum geschikt is voor gebruik met tapatalk.
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
- Verlengsnoer
Jij vraagt toch aan mij waarom t niet werkt , lol 

Die is idd irritant, krijg het vaak op me iPhone te zien.Wilcoos schreef:Ook krijgt volgens mij iedereen die er niet op zit te wachten met regelmaat een melding op zijn mobiel dat het forum geschikt is voor gebruik met tapatalk.
- Eric H
TapaTalk is inderdaad een betaalde app, maar de kosten wegen ruimschoots op tegen het voordeel.
( en anders is een Jailbreak zo uitgevoerd
)
Door het forum beschikbaar te maken voor TapaTalk wordt je potentieel bereik met het forum ook groter.
Ik hoop dat er voldoende animo is.
Mij zou je er in ieder geval enorm blij mee maken.
( en anders is een Jailbreak zo uitgevoerd

Door het forum beschikbaar te maken voor TapaTalk wordt je potentieel bereik met het forum ook groter.
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
- Eric H
Dan bezoek je of veel fora die tapatalk ondersteunen, in dat geval is de aanschaf van tapatalk echt het overwegen waard.( en nee, ik heb geen aandelen )Roman77 schreef:Die is idd irritant, krijg het vaak op me iPhone te zien.Wilcoos schreef:Ook krijgt volgens mij iedereen die er niet op zit te wachten met regelmaat een melding op zijn mobiel dat het forum geschikt is voor gebruik met tapatalk.
Laat ik nou een jailbrake hebbenEric H schreef:Dan bezoek je of veel fora die tapatalk ondersteunen, in dat geval is de aanschaf van tapatalk echt het overwegen waard.( en nee, ik heb geen aandelen )Roman77 schreef:Die is idd irritant, krijg het vaak op me iPhone te zien.Wilcoos schreef:Ook krijgt volgens mij iedereen die er niet op zit te wachten met regelmaat een melding op zijn mobiel dat het forum geschikt is voor gebruik met tapatalk.

- Eric H
Goed bezig...... 

Eric H schreef:TapaTalk is inderdaad een betaalde app, maar de kosten wegen ruimschoots op tegen het voordeel.
( en anders is een Jailbreak zo uitgevoerd)
Jailbreak is geen uitgangspunt

Maar waarom gebruiken jullie niet iets van BBtouch oid dan?
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
- Eric H
Potentieel bereik groeit wel degelijk aangezien je in tapatalk op zoekterm naar boven komt.
Je kunt in tapatalk zoeken naar fora, dus ook zoeken naar Golf GTI fora....
Ik snap dat Jailbreak geen uitgangspunt is, maar wat kost TapaTalk nou helemaal....
( ja, ik heb hem officieel gekocht, ik gebruik mijn Jailbreak voor Cydia en niet voor Installous )
Wat is BBtouch ???
Ik gebruik TapaTalk aangezien ik van diverse fora de melding kreeg dat dat forum geschikt was voor TapaTalk. Dat maake me nieuwsgierig, en daarom ben ik het gaan gebruiken.
( en ik denk dat dat voor meerdere mensen geldt )
Je kunt in tapatalk zoeken naar fora, dus ook zoeken naar Golf GTI fora....
Ik snap dat Jailbreak geen uitgangspunt is, maar wat kost TapaTalk nou helemaal....
( ja, ik heb hem officieel gekocht, ik gebruik mijn Jailbreak voor Cydia en niet voor Installous )
Wat is BBtouch ???
Ik gebruik TapaTalk aangezien ik van diverse fora de melding kreeg dat dat forum geschikt was voor TapaTalk. Dat maake me nieuwsgierig, en daarom ben ik het gaan gebruiken.
( en ik denk dat dat voor meerdere mensen geldt )
BBTouch is net zoiets, gratis, en hoeft een forum niet geschikt te zijn. Kan je elk phpBB forum op gebruiken.
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
Ik heb ook tapatalk en legaal aangeschaft.
Het werkt prima al gebruik ik het niet regelmatig.
Het werkt prima al gebruik ik het niet regelmatig.