Ardennenrit - circuit Spa/Francorchamps
Re: Circuit Spa Francorchamps
Helder verhaal! het is heel mooi rijden daar en wegen genoeg dus moet lukken toch?
De route spa - Nordschleife binnendoor is ook erg mooi
Zeker een mooie route, richting Monschau. De ringrit 2012 Aken-Eifel gaat dicht langs Monschau. Maar van de andere kant, willen de meesten ook op tijd bij de Ring zijn. Dan mag de route ook weer niet te lang zijn. Tja.... zoveel mensen zoveel wensen.JonasV schreef:Helder verhaal! het is heel mooi rijden daar en wegen genoeg dus moet lukken toch?

We proberen er iets van te maken. Francorchamps ligt in het verschiet. De baan en de evenementen is onbekender terrein en vergt meer uitzoektijd. Ideeën zijn bij deze nog altijd welkom.

Gr. Wehoo.

Onder voor behoud, wil ik zeker mee doen, en ik denk dat een maatje van me met ze gti ook wel van de partij is, als we kunnen op de datum die eruit komt.
Hier wil ik ook wel aan meedoen 

- NICO!
- Forumeigenaar
- Type auto: BMW iX3
Deze was ik helemaal vergeten. Heb je er nog zin in Wehoo?
Groeten, Nico
- Gti-Mar
- Type auto: Golf MK VI ABT
- Contacteer:
Klinkt veelbelovend,zeker nadat ik de verslagen van de Nurburgring heb gelezen,veel lof over de organisatie hiervan
Als de datum schikt, dan heel graag

Als de datum schikt, dan heel graag
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Ja... nog wel.NICO! schreef:Deze was ik helemaal vergeten. Heb je er nog zin in Wehoo?
De Ardennenroute ligt in feite al klaar, alleen nog bijwerken. Het gaat vooral om de activiteiten op/bij het circuit. Deze staan op de vorige pagina.
Kort samengevat:
* vuurdoop: vastgestelde data, tussen 17.15u.- 20.00u., kosten: 105,-- euro p.p.;
* geleide bezoeken: vastgestelde data, tijd is af te spreken, kosten: 9,50 euro p.p.;
* public driving: vastgestelde data, 9.00 uur aanwezig zijn, kosten: 235,-- euro p. driver;
Bij public driving experience teken je voor 'afzien van schadeclaims'.
Links:
Cicuit Francorchamps -- vuurdoop: http://www.spa-francorchamps.be/nl/kale ... .php?lg=nl
Circuit Francorchamps -- algemene info: http://www.spa-francorchamps.be/nl/index.php
Circuit Francorchamps -- geleide bezoeken: http://www.spa-francorchamps.be/nl/toer ... zoeken.php
Circuit Francorchamps -- meeting kalender: http://www.spa-francorchamps.be/nl/kalender-meeting.php
Circuit Francorchamps -- public driving:http://www.spa-francorchamps.be/nl/pist ... rience.php
Francorchamps is iets minder toegankelijk dan de Nürburgring. Dit vergt meer organisatie, eventueel voorinschrijving afhankelijk van hetgeen er gaat gebeuren. De mogelijkheden (zie bovenstaand) zijn ook datumafhankelijk.
Ik zal in de loop van de dag de data posten waarop e.e.a. mogelijk is. Data gecombineerd met bovenstaande mogelijkheden samengevat in een poll. Afhankelijk van het aantal deelnemers krijgt: Ardennenrit - circuit Spa/Francorchamps gestalte.
Gr. Wehoo.

Re: Ardennenrit - circuit Spa/Francorchamps
Een overzicht van mogelijke data, passend bij de verschillende activiteiten (en wanneer ik zelf kan):
* vuur-circuitdoop: maandag 8 oktober, zondag 11 november.
* public driving: zaterdag 20 oktober.
* geleide bezoeken: dinsdag 16 oktober, (of bij voldoende deelnemers op afspraak), zaterdag 14 oktober, zaterdag 20 oktober.
Reageer maar eerst in dit topic t.a.v. waar je voorkeur naar uit gaat qua activiteit en tijdstip. De poll komt daarna.
* geleide bezoeken: dinsdag 16 oktober, (of bij voldoende deelnemers op afspraak), zaterdag 14 oktober, zaterdag 20 oktober.
Reageer maar eerst in dit topic t.a.v. waar je voorkeur naar uit gaat qua activiteit en tijdstip. De poll komt daarna.
Laatst gewijzigd door wehoo op 02 sep 2012, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Wehoo.

Als ik ook nog mee mag (met de MINI)wehoo schreef:Een overzicht van mogelijke data, passend bij de verschillende activiteiten (en wanneer ik zelf kan):
* geleide bezoeken: dinsdag 16 oktober, (of bij voldoende deelnemers op afspraak), zaterdag 14 oktober, zaterdag 21 oktober.

Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
Fypetoutje..... -> 2 maal zaterdag 20 oktober. Ook Mini's zijn welkom.Wilcoos schreef:Als ik ook nog mee mag (met de MINI)zijn alleen de zaterdagen voor mij mogelijk in oktober. Wat mij wel opvalt is dat zowel de 20 als de 21 op een zaterdag is
Gr. Wehoo.

Wehoo,
Datum geen probleem
16 & 20 oct.
Wat zijn de kosten ongeveer?
Mvg. Geurt
Datum geen probleem
16 & 20 oct.
Mvg. Geurt
Golf 6R Stage 3 387,4 pk / 504 Nm
Dat hangt er helemaal van af, wat je wilt. Variërend van: 9,50 (bij > 25 deelnemers zelfs rond de 5 euro) tot 235,00 euro.geurt2007 schreef:Wehoo,
Datum geen probleem
16 & 20 oct.
Mvg. Geurt
Zie hier: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... 9&start=40
Vandaar dat ik nog geen poll heb gemaakt voor datum etc..... Maar eerst eens hier de discussie wil voortzetten over welke activiteit er komt.
Gr. Wehoo.

-
- Type auto: Golf gti USA 2007
ik wil ook graag me
maar wil niet op het circuit rijd kan je dan ook me
mvg bas
maar wil niet op het circuit rijd kan je dan ook me
mvg bas
Iedereen kan mee..... Het programma staat nog niet vast. Laat maar eerst de discussie daarover hier gevoerd worden.

Gr. Wehoo.

Gr. Wehoo.

Zaterdag 13 oktoberwehoo schreef:Een overzicht van mogelijke data, passend bij de verschillende activiteiten (en wanneer ik zelf kan):
Zondag 14 oktober

- Gti-Mar
- Type auto: Golf MK VI ABT
- Contacteer:
Sluit me aan bij Bas,hoef ook niet op het circuit te rijden,20 oktober heeft de voorkeur 

Mvg Marco
Als het op de 20e valt ben ik ook van de partij.
Voor mij graag eind oktober of anders november. Ik ga begin oktober nog op vakantie (t/m 14).
- Type auto: Golf gti USA 2007
Voor mijn ook het liefst op zondag
Want op zaterdag werk .
Mvg bas
Want op zaterdag werk .
Mvg bas
Even voor de duidelijkheid: geleide bezoeken worden op vaste dagen gepland. Dat zijn geen weekend dagen. Echter men is bereid om, als het in groepsverband gebeurt, andere dagen te nemen. Zaterdag 13 oktober en zaterdag 20 oktober zijn mijn eigen keuze. Hierover is (nog) geen overleg geweest met de organisator van het circuit. E.e.a. gebeurt pas als voldoende personen te kennen geven voor dit onderdeel te opteren. Dus roep maar.............. 

Laatst gewijzigd door wehoo op 03 sep 2012, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Wehoo.

Ik ga mee, graag op t circuit (bzb, nuff said) 

En ook daar zijn 2 opties voor. Keuze?bzb schreef:Ik ga mee, graag op t circuit (bzb, nuff said)
Gr. Wehoo.

Ik hoor circuit? Mooi, 20 oktober voor mij 

Nogmaalswehoo schreef:Even voor de duidelijkheid: geleide bezoeken worden op vaste dagen gepland. Dat zijn geen weekend dagen. Echter men is bereid om, als het in groepsverband gebeurt, andere dagen te nemen. Zaterdag 14 oktober en zaterdag 20 oktober zijn mijn eigen keuze. Hierover is (nog) geen overleg geweest met de organisator van het circuit. E.e.a. gebeurt pas als voldoende personen te kennen geven voor dit onderdeel te opteren. Dus roep maar..............
Zaterdag 13 oktober
Zondag 14 oktober