Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hobby`s te veel en te weinig tijd even een paar fotojes
Nurburgring met Motor/Auto
moutenbike Oostenrijk
Klimmen Oostenrijk
Downhil waar het maar kan
en dan ook nog met de Scirocco de bergpassen over
Audi RS3 JD stage 2 met 538 pk 719 NM. Wagner downpipe/ APR intake /Wagner intercooler en Audi sportpakket top 300+ .
Tja, ik ben een echte gadget freak, dus daar gaat mijn meeste geld en tijd in zitten.
Thuisnetwerk inrichten met een server ( synology DS212+ ) de nodige mediaplayers ( 2x HDX-1000, 1x Apple TV2 met Jailbreak ), logitech Squeezebox Touch, Logitech Harmony one, etc. etc.
Dan kom ik op mijn tweede hobby, muziek luisteren en verzamelen.
Heb op dit moment een collectie van zo'n 450Gb aan muziek waar alles wel inzit qua stylen. ( van ABBA tot ZZ-top en alles wat er tussen zit )
Verder het rommelen/sleutelen aan auto's, met op z'n tijd een detail klus ( tegen betaling ) van andermans auto.
Samen met m'n broer en vrienden bezoekjes brengen aan Papenburg ( driften ) en de Nordschleife ( knallen )
Verder lekker "trutten" met m'n dochter.
Oh ja, ik heb ook nog een GTI, maar dat noem ik geen hobby, tenminste niet zoals ik er mee om ga.
Als ik zo zie wat sommigen hier allemaal doen aa/met hun auto, dan is dat meer hobby dan ik.
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!