Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Ik heb te koop een milltek catback non resonated uitlaat.
Het middenstuk is ongebruikt.
Ik heb toch besloten de andere te houden en de nieuwe type weg te doen met afneembare eindtips,vind de andere eindtips toch net wat mooier ook al zijn die niet origineel meer.
Foto's zijn al gewijzigd!!
prijs 400 euro.
Laatst gewijzigd door JR-Mk5gti op 11 sep 2012, 19:46, 10 keer totaal gewijzigd.
JR-Mk5gti schreef:Ik heb te koop een milltek catback non resonated uitlaat.
Doe hem weg omdat ik een complete heb gekocht met downpipe,de uitlaat op de foto heb ik 2 weken geleden gekocht van een forumlid en nog niet onder de auto gehad.
JR-Mk5gti schreef:Ik heb te koop een milltek catback non resonated uitlaat.
Doe hem weg omdat ik een complete heb gekocht met downpipe,de uitlaat op de foto heb ik 2 weken geleden gekocht van een forumlid en nog niet onder de auto gehad.
prijs 400 euro.
Set al verkocht?
Ed
Nee nog niet maar er is iemand op dit forum die interesse heeft.
Jordi hoe veel cm/mm doorsnede zijn de eindtips die er nu op zitten?
Welke foto is nu de juiste? Want ik zie bij jou een foto van een milltek met klem-sierstukken en in replies een identieke einddemper maar dan met (zwarte stukken op plek waar klemmen bij die andere zitten!?) gelaste sierstukken?
Timvgti schreef:Jordi hoe veel cm/mm doorsnede zijn de eindtips die er nu op zitten?
Welke foto is nu de juiste? Want ik zie bij jou een foto van een milltek met klem-sierstukken en in replies een identieke einddemper maar dan met (zwarte stukken op plek waar klemmen bij die andere zitten!?) gelaste sierstukken?
De foto van de uitlaat met klemmen op de eindtips is in de verkoop,die andere zijn een x vervangen en gelast die met de klemmen is een nieuw type.ik denk dat ze standaard zijn dus 76 doorsnede.