Turbo upgrate Golf 4 GTI AGU

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Wesley'sGTI
Type auto: Golf MK4 GTI

Turbo upgrate Golf 4 GTI AGU

Bericht door Wesley'sGTI »

ik heb van plan een Betere turbo te monteren,
alleen zijn er veel verschillende verhalen.

de meesten zeggen:

k04-023 van een audi tt (wat moet er allemaal aangepast worden om deze turbo functioneel te krijgen)

k03 van een later model GTI, alleen weet ik niet welke dit is en of het wel past?!

forge inlaat buizen
cold air intake
grotere intercooler
3 inch uitlaat systeem
en race koppeling

zijn al in bezit

chip op maat heb ik al. kan deze opnieuw aangepast worden, of moet er opnieuw een chip op maat worden aangeschaft
GOLF MK4 1.8 20VT +- 240PK 380Nm
Race Eend
Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
Contacteer:

Re: Turbo upgrate Golf 4 GTI AGU

Bericht door Race Eend »

Je kunt er een k03s opzetten, deze is plug and play, komt van de AUQ 180pk 1.8 T motor af.

Ook past de door borg warner ontworpen upgrade turbo k04-001 plug and play, echter kost deze turbo iets meer (kan ook 10pk meer vermogen leveren dan de k03s). Zit rond de 1000 euro.

Pas in alle gevallen op met immitatie turbos, bijna alles op ebay en marktplaats is immitatie (china), dit loopt allemaal kapot en de resultaten zijn vaak nog lager dan je originele k03tje. Borg warner zet echt zijn eigen type plaatjes erop en daar staat bv nooit k03s of k04-001 op de plaatjes, maar k03-058 (en dan nog wat nummers).

Je afstelling moet opnieuw gedaan worden, ga je naar dezelfde tuner dan is het een hertuning. Ga je naar een andere tuner, dan wordt het weer een geheel nieuwe maat-tuning.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”