Nieuwe banden
Nieuwe banden
Goedemorgen, ik ga een set nieuwe 18 inch detroit velgen aanschaffen en nou vroeg ik me af welke banden jullie aanraden! Conti of toch beter michelin..
Grtn
Grtn
Re: Nieuwe banden
Ik zeg Bridgestone. de S001 of de A050! Veel grip en gaat 2 x zo lang mee als een Michelin!VictorGTI schreef:Goedemorgen, ik ga een set nieuwe 18 inch detroit velgen aanschaffen en nou vroeg ik me af welke banden jullie aanraden! Conti of toch beter michelin..
Grtn
Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Mijn gevoel zei net ook bridgestone inderdaad, bedankt. Nou is er ook nog keuze tussen een breedte van 225 of 235, weet iemand of 235 wel 'past'. Maw gaat dat een gevecht met wielkast worden of kan je gewoon volledig sturen?JimmyGTI schreef:Ik zeg Bridgestone. de S001 of de A050! Veel grip en gaat 2 x zo lang mee als een Michelin!VictorGTI schreef:Goedemorgen, ik ga een set nieuwe 18 inch detroit velgen aanschaffen en nou vroeg ik me af welke banden jullie aanraden! Conti of toch beter michelin..
Grtn
Groeten
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Ik zal gaan voor conti sportcontact 5
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- Verlengsnoer
Zoveel mensen zoveel smaken!
Ik blijf gewoon het merk aanhouden wat erop zat! Mochten de 4 banden tegelijk vervangen worden dan zou ik eventueel verder kijken. Tot op heden per 2 vervangen en bij Continental gebleven!

ik rij op Pirelli p zero op de vooras, en Pirelli p zero nero op de achteras is gewoon een goede combi.(225 40 18)
(komt ook omdat ik Pirelli banden voor een scheet en 3 knikkers kan kopen
)
mvg lex
(komt ook omdat ik Pirelli banden voor een scheet en 3 knikkers kan kopen

mvg lex
Mvg Lex
I'd rather push my VW than drive an Opel.
I'd rather push my VW than drive an Opel.
Heb de conti sport contact 5p al een tijdje. Bevalt mij zeer goed
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Heb ook zitten oriënteren en vergelijken; ik lees dat de VREDESTEIN ULTRAC VORTI zeer belovend is. Voornamelijk goede grip in de regen vergeleken met de concurrentie.
// hoort dit overigens niet onder velgen en banden?
- MkVI Nmgn
Vraag me af of je er nu wat wijzer van geworden ben 

Groetjes Tonnie
- Tino
- Type auto: Scirocco MK3
Conti p5 goed in nat ( voor al bochten gedrag hooge score ) en droog perfect wil niets anders.
maar blijft inderdaad personelijk
maar blijft inderdaad personelijk

Audi RS3 JD stage 2 met 538 pk 719 NM. Wagner downpipe/ APR intake /Wagner intercooler en Audi sportpakket top 300+ .
Klopt inderdaad dit draadje moet onder velgen en banden, sorry.s3. schreef:Heb ook zitten oriënteren en vergelijken; ik lees dat de VREDESTEIN ULTRAC VORTI zeer belovend is. Voornamelijk goede grip in de regen vergeleken met de concurrentie.
Vredestein, toch wel Hollands trots he! Grip jn de regen, dat is altijd fijn, is kijken of die in 225/18/40 er zijn
- MkVI Nmgn
Vredestein
Ultrac Vorti 225/40 ZR18 92Y XL
Zomerbanden
Ultrac Vorti 225/40 ZR18 92Y XL
Zomerbanden
Groetjes Tonnie
Voor mij eigenlijk hetzelfde verhaal, ik rij momenteel op Michelin pilot sport, maar die zijn zo goed als af
Nog even doorzetten want in de winter gaan m'n Dunlop SP Wintersport 3d bandjes er weer onder.
Ik weet ook nog niet wat ik eronder zet, al bevallen de Michelin's mij prima!

Ik weet ook nog niet wat ik eronder zet, al bevallen de Michelin's mij prima!
- MkVI Nmgn
Als het zo Ver is dat je nieuwe nodig heb laat me maar weten Misschien kan ik wat betekenen voor je
Groetjes Tonnie
Hoe lang doen jullie met de voorbanden?
-
- Type auto: MK5 GTI
Heb nu dunlop sportmaxx TT, bevallen goed! Ook in de regen.
235 gaat een gevecht worden met je wielkassen, lekker bij 225 houden.. tenzij je voor en achter heb uitgerold. Dan zou ik voor de 235 gaan!!
235 gaat een gevecht worden met je wielkassen, lekker bij 225 houden.. tenzij je voor en achter heb uitgerold. Dan zou ik voor de 235 gaan!!
Rij nu met de Dunlop Sportmaxx RT, bevallen mij prima
Golf VII GTI Clubsport / Black Magic / DSG / Pretoria velgen
Rij ook met de Dunlop Sportmaxx RT banden, bevallen mij ook erg goed zowel op droog als regen.
-
- Type auto: Passat CC TSI
Zo topic met vragen welke banden beter zijn draait altijd op het zelfde uit, iedereen roept toch dat de banden die onder hun auto liggen het beste zijn. Engste wat je kan doen is je eigen ervaring en proberen. Algemeen bekent is dat bekende merken goed score voor de rest is het zelf proberen en ervaren.