Extra vermogen met alleen "lege kat" / sportkat ?

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
ErikGTI

Re: Extra vermogen met alleen "lege kat" / sportkat ?

Bericht door ErikGTI »

Girlzdad schreef:
Green Hornet schreef:http://youtu.be/[youtube]i4uLohIJIqg[/youtube]
En dat alleen met een lege kat :mrgreen:

Jongens ...de emissie waarde...wordt een auto met een lege kat nu afgekeurd...ik heb daar samen met een andere GTI-vriend steeds meer oren ...
bzb

Bericht door bzb »

nee als het goed is niet, er zit er nog 1 in verderop in de pijp, ook zonder chip zou de turbo makkelijker opspoelen met deze mod, ik laat hem zoizo uitvoeren bij hans op 3 nov of eerder
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Kijk dat wil ik horen....

Nu heb ik momenteel/straks een ABT tuning...daarna (kan niet anders) wordt de kat dan mogelijk leeggehaald...kan JD (of Hans) dan de software "aanpassing" doen zodat het naderhand niet zo 1-2-3 opvalt maw wordt ABT overschreven of blijft het ABT met enkel een turbodrukverandering.

Ik denk dat je mijn vraag beter snapt als ik zeg dat het een leasebak is en enkel ABT is dan legaal :twisted:
bzb

Bericht door bzb »

legaal blijven is de abt erop houden, anders zou ik geeneens de abt nemen en gewoon gelijk goed bij jd laten doen, maar dat mag dus niet van je lease firm
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

bzb schreef:legaal blijven is de abt erop houden, anders zou ik geeneens de abt nemen en gewoon gelijk goed bij jd laten doen, maar dat mag dus niet van je lease firm

Nope...correct.

Ik wil best wel een klein beetje illegaal handelen....maar ik begrijp dus dat een kat leeghalen software matig meer inhoudt dan een kleine aanpassing in mijn ABT instellingen ;)

Het is gewoon "sport" om een paar pk meer te pakken op een zo min mogelijk opvallende manier...voor de lease maatschappij/onderhouds-dealer... :twisted:
bzb

Bericht door bzb »

nee kat leghalen staat los van de computer, er zal nog meer uit te halen zijn zijn met een jd chip op maat of zelfs stage 2 standaard chip, je haalt ook in principe niet meer pk's eruit maar de boel reageert wat vlotter, al weet ik niet wat deze mod zoizo doet met je garantie :) ik denk hetzelfde als met de voorkat :lol:
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Ja daar heb je ook een punt..garantie....arrrrrrggggg... :cry:

Ik wil zo graag maar met leasecontracten zit je behoorlijk vast... sowieso al blij dat ABT wel mag......was er eigenlijk maar een ABT stage 2...maar goed dat is off-topic :D
bzb

Bericht door bzb »

zou gewoon helemaal niks doen denk ik, kan je alleen maar gezeik van krijgen, abt is al heel wat toch
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Eigenlijk wel mEe eens ...ik heb 4 jaar zonder ABT gereden en 2 jaar met ABT...
Een GTI is nu voor mij ondenkbaar zonder tuning...

Ik blijf lekker lezen op dit forum er komen zat tips en trucs voorbij die ik WEL implementeer... :lol:
bzb

Bericht door bzb »

Achterbank eruit :) 98 plus ethanol
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

bzb schreef:Achterbank eruit :) 98 plus ethanol
....en dan fff langs mijn leasemaatschappij....om het trots te laten bewonderen :twisted:
rabies

Bericht door rabies »

Misschien interessant voor lui die twijfelen over de lege kat. Zoals het er nu uitziet zou ik 3 nov een originele downpipe van een golf V mee kunnen nemen naar de katdag (ik noem het maar even zo) voor diegene die wel willen maar twijfelen etc. Je kan hem dan van mij voor weinig kopen en daarmee doen wat je wil, en zo je eigen kat origineel houden.
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

rabies schreef:Misschien interessant voor lui die twijfelen over de lege kat. Zoals het er nu uitziet zou ik 3 nov een originele downpipe van een golf V mee kunnen nemen naar de katdag (ik noem het maar even zo) voor diegene die wel willen maar twijfelen etc. Je kan hem dan van mij voor weinig kopen en daarmee doen wat je wil, en zo je eigen kat origineel houden.

Past zeker weer niet op de MVI :(

Op zich is dat een prima oplossing inderdaad...
KlouxOne

Bericht door KlouxOne »

ik geloof dat staffpride zn originele pijp ook weg doet ;) pm hem eens anders
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

KlouxOne schreef:ik geloof dat staffpride zn originele pijp ook weg doet ;) pm hem eens anders

Bedankt voor de tip...ik ben mezelf inderdaad aan het inlezen is een beetje complex met zo een lease maatschappij...in principe mag er NIETS...het is daarom een beetje een creatief spel met het liefst een (APK) risico-beperking etc etc....

Ik heb Race-eend ook eens een PB gestuurd met wat info verzoek... ;)
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”