Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zou graag mijn huidige interieur verlichting willen vervangen door witte LED verlichting,maar welke heb ik dan nodig en moet ik met weerstandjes gaan werken of kan ik ze gewoon vervangen?
Graag hoor ik van jullie wat de beste keus is en of ik ze zo kan vervangen
Gr.Marco
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
KlouxOne schreef:En marco, nog tevreden met de leds? Zag er vrijdag avond al goed uit
He Klouxone, ja super tevreden, alles werkt perfect ,maar vooral leuk om jullie eens te ontmoeten.
Net het verhaal van jou en Crokko zitten lezen...ook leuk
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
ErikGTI schreef:Hoi Marco..maak eens een beetje reclame voor hem....ik ben waarschijnlijk next in line
Ze hadden het met zijn tweeën met een half uurtje voor elkaar Eric,het was vooral gezellig,beetje babbelen,beetje ideeën opdoen,jammer van het regenachtige weer....
Succes ermee Eric
Mvg Marco
KlouxOne schreef:En marco, nog tevreden met de leds? Zag er vrijdag avond al goed uit
He Klouxone, ja super tevreden, alles werkt perfect ,maar vooral leuk om jullie eens te ontmoeten.
Net het verhaal van jou en Crokko zitten lezen...ook leuk
Kijk aan dat is mooi blij dat alles nog werkt zeker weer leuk om liefhebbers te zien en te spreken!
hier een voobeeldje maar dan op een audi. dit lijkt veel op mijn auto. alleen is bij die van mij wat minder fel. vind ik persoonlijk wat beter dan dat het zo fel is. doet anders zeer aan je ogen sochtends met instappen